Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wielkie Marki - Wielki Kłopot - Jack Trout - Opis

24-10-2014, 16:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 33.99 zł     
Użytkownik antykwariat-kris
numer aukcji: 4699889307
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 24-10-2014 15:46:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2002
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy wszystkich na naszych aukcjach



Sprawdź sam - najniższe ceny



Przedmiotem aukcji jest książka :
  
Wielkie Marki

Wielki Kłopot

Jak Uczyć Się Na Błędach Innych?

Jack Trout

Opis: 

Guru marketingu Jack Trout w swojej najnowszej książce przedstawia: znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek, sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych, najskuteczniejsze strategie budowania i zarządzania marką, najpowszechniejsze potknięcia współczesnego marketingu. Książka zawiera zestaw fachowych porad i wskazówek, jak budować, chronić, zarządzać i rozwijać własną markę, a jednocześnie unikać kilku najbardziej powszechnych potknięć, które mogą doprowadzić do stoczenia się ze szczytów sukcesu w otchłań nijakości. Król pozycjonowania, Jack Trout w swojej nowej, ważnej i kontrowersyjnej książce, odsłania tragiczne błędy marketingowe i strategiczne, które doprowadziły do kłopotów kilka największych firm. Ponadto przeprowadza otwartą analizę, w jaki sposób można było tych błędów uniknąć. Prezentując szczegółowe badania nad najsławniejszymi światowymi firmami, książka Wielkie marki. Wielki kłopot zawiera precyzyjne opisy przypadków porządkujące wydarzenia, które doprowadziły do utraty pozycji takie megamarki jak Xerox, Levi´s, Miller Brewing, Digital Equipment, Burger King i wiele innych. O autorze JACK TROUT prezes Trout & Partners, jednej z najbardziej prestiżowych firm marketingowych w Stanach Zjednoczonych, posiadającej biura w 12 krajach i klientów, takich, jak: AT&T, IBM, Merril Lynch, Sears i inne firmy z listy 500 największych firm magazynu Fortune. Trout, uważany za jednego z najbardziej wpływowych guru marketingu, był pierwszym popularyzatorem pozycjonowania produktów i idei, czyli docierania z nimi do świadomości konsumentów. Jest poszukiwanym prelegentem i autorem wielu klasycznych książek z dziedziny marketingu, w tym bestsellerowych Positioning: The Battle for Your Mind, 22 niezmienne 

Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć

Wydawnictwo: IFC PRESS

Kraków: 2002

Stron: 230

Stan: Bardzo dobry, obwoluta, okładka oraz kartki zachowane w bardzo dobrej kondycji.


Polecamy lekturę ''o mnie''

Zapraszamy do licytacji


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle panele aukcyjne



E-mail: [zasłonięte]@o2.pl

Tel: 22[zasłonięte]698-30
w godzinach 10-17

Tel: 515-[zasłonięte]-308
w godzinach 10-21
Płatności można dokonać poprzez



26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 442694


Polecamy korzystanie z opcji
  • Książki wysyłamy poprzez Pocztę Polską w kopertach
    bąbelkowych lub przez firmę kurierską Siódemka