Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30
Wielki podręcznik dla nauczycieli żłobków i przedszkoli. Zagadnienia teoretyczne, zabawy, pomysły, scenariusze. Od narodzin do wieku szkolnego
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Jedność
Wydanie, Rok wyd: 2011
Ilość stron: 592
Format: 20,0 x 26,0 cm
Oprawa: twarda
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]66020
Opis:
Nowe wyzwania współczesnej pedagogiki wymagają od nauczycieli szczególnych kompetencji oraz umiejętności reagowania na nieustanne zmiany w systemie edukacji. Ta publikacja to wyjątkowy podręcznik – proste w strukturze i skuteczne narzędzie, przydatne w edukacyjnej i wychowawczej pracy z małymi dziećmi! Książka zawiera techniki, zabawy i gry stymulujące rozwój dziecka od narodzin aż do 5 roku życia. Zamieszczono w niej ponad 600 dydaktycznych scenariuszy, które można wykorzystać w indywidualnej pracy z dzieckiem lub do pracy w grupach. Dodatkowo obszerna jej część została poświęconą szczególnym technikom pedagogicznym, opartym na współczesnych zasadach dydaktyki.
Jest to kompleksowa pomoc dla nauczycieli pracujących w żłobkach i przedszkolach. Prezentuje pomysły do stosowania w praktyce oraz podpowiada nowoczesne sposoby ewaluacji i planowania pracy z dziećmi.
Dla kogo jest ta książka?
Polecamy dla nauczycieli żłobków i przedszkoli, pedagogów, psychologów, logopedów – wszystkim uczestniczącym w edukacji małego dziecka, towarzyszącym mu w jego rozwoju.
Wszelkie placówki edukacyjno-wychowawcze.
Dlaczego warto ją nabyć?
To profesjonalne kompendium dla nauczycieli i pedagogów. Skarbnica praktycznych scenariuszy zajęć na każdy etap rozwoju dziecka (od 45 dnia do 5 roku życia).
To rzetelnie opracowany „gotowiec”, opatrzony porcją teoretycznego komentarza.
Proponuje nowatorskie, wyrastające doświadczenia, rozwiązania dydaktyczne.