SPRZEDAJĄCY ul. Aluzyjna 33c/801 03-149 Warszawa NIP: 118[zasłonięte]125-13 LISTY ZWYKŁE Listy ekonomiczne to przesyłki nierejestrowane. Wysyłamy je na wyłączne ryzyko Kupującego! BANK Konto bankowe (mBank): 35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543 W tytule przelewu koniecznie wpisz swój login Allegro! | Przedmiot aukcji: Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm
Termin realizacji:
Wydawnictwo: Helion Autor: Brownley Mark ISBN: 832[zasłonięte]5398 Liczba stron: 208 Format: A5 Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?
- Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?
- Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?
- Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?
Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak:
- utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju,
- doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych,
- realizować zadania w formie projektów,
- przeprowadzać segmentację rynku zbytu,
- odważnie eksperymentować z nowymi produktami,
- oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży,
- zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.
|