Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć ~ WAWA 24H

18-04-2015, 22:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.90 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5193320498
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 18-04-2015 22:33:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

 

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne to przesyłki nierejestrowane. Wysyłamy je na
wyłączne ryzyko Kupującego!

 

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

 

Zobacz więcej: opis + mapki.

 
 

BANK

Konto bankowe (mBank):
35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543

W tytule przelewu koniecznie wpisz
swój login Allegro!

 

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

 

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm
Termin realizacji:
availability
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć    ~ WAWA 24H

Wydawnictwo: Helion

Autor: Brownley Mark

ISBN: 832[zasłonięte]5398

Liczba stron: 208

Format: A5


 

Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?

  • Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?
  • Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?
  • Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?

Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak:

  • utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju,
  • doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych,
  • realizować zadania w formie projektów,
  • przeprowadzać segmentację rynku zbytu,
  • odważnie eksperymentować z nowymi produktami,
  • oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży,
  • zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.

H_BIZNES
W: 0.289