Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wielka księga marketingu / Peter Hingston

04-03-2012, 12:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 zł     
Użytkownik ak-piastun
numer aukcji: 2097449771
Miejscowość Polkowice
Wyświetleń: 11   
Koniec: 03-03-2012 23:57:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




Numer Bibliospisu kXN2011 # C5


Autor Hingston, Peter.
Tytuł Wielka księga marketingu / Peter Hingston ; [przeł. z ang. Marzena Perek].
Adres wydawniczy Kraków : "Signum" : Instytut Przemysłowo-Handlowy im. Mirosława Dzielskiego. Fundacja Krakowskiego Towarzystwa Przemysłowego, 1992



LOKALIZACJA SYGNATURA UWAGA STATUS
MAG KS II 1.717.200
MAG KS II 1.351.438 A
Opis fizyczny 241, [3] s. : il., fot., wykr. ; 21 cm.
Wariant tytułu Tyt. oryg.: Greatest sales and marketing book, 1989
Seria Wprowadzenie do Biznesu

Wprowadzenie do Biznesu
Streszczenie Indeks.
Uwagi Tyt. oryg.: The greatest sales and marketing book.
Hasło przedmiotowe Marketing
Hasło dodatkowe Perek, Marzena. Tł.
ISBN 837[zasłonięte]3047
Nr bibliografii narodowej PB 5872/92