Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
ISBN: |
978-83-[zasłonięte]-1041-9 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46104 |
oprawa: |
miękka |
ilość stron: |
288 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2007 |
stan: |
nowa |
cena: |
35,55 |
Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji
Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:
- szczypta kreatywności,
- dwie łyżki wyciągu z pasji,
- porcja trwałych relacji z klientem,
- pół szklanki poufnych informacji,
by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz.
W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła..."
"Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" -- wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.
Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:
- Odszukaj spragnione masy.
- Zaspokój ich pragnienie.
- Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi.