Wiedza i Reklamie
Autorzy: Janiszewska Karolina, Korsak Rafał, Kwarciak Bogusław, Lewiński Piotr, Lisowska-Magdziarz Małgorzata, Nierenberg Bogusław, Nowińska Ewa, Zimny Rafał Wydawca: Wydawnictwo Szkolne PWN Miejsce i rok wydania: Warszawa-Bielsko Biała 2009 Wydanie: I Ilość stron: 359 ISBN: [zasłonięte]978-8346-825-1 Format A4
Książka w bardzo dobrym stanie.
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.„Wiedza o reklamie” to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą – jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.