Przedmiotem aukcji jest gra:
w postaci gifta na platformę Steam.
OSTATNIE 3 SZTUKI W TAK NISKIEJ CENIE!
UWAGA PROMOCJA
JAKO GRATIS DORZUCAM GRĘ
Enclave (klucz Steam)
Opis transakcji:
1. Kupujesz grę na aukcji. W wiadomości do sprzedającego podajesz maila, na który ma zostać wysłana gra (przy braku wiadomości wysyłam na adres podany przez Allegro).
2. Płacisz przez PayU. Przesyłam Ci maila z giftem po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. Jeśli jestem online, wiadomość otrzymasz w ciągu kilku minut.
3. Aktywujesz grę na Steamie, pobierasz i grasz.
KUPUJ TYLKO OD SPRAWDZONYCH SPRZEDAWCÓW! NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ NA INNYCH AUKCJACH Gry pochodzą z pewnego źródła - nigdy nie znikną z Twojego konta.
Wiedźmin to gra RPG, przeznaczona przede wszystkim dla starszych graczy. Posiada prostą, lecz ciekawą mechanikę, złożoną fabułę oraz atrakcyjną oprawę graficzną. Dodatkową jej zaletą jest umieszczenie akcji w świecie stworzonym przez Andrzeja Sapkowskiego. Konstrukcja scenariusza nie wymaga jednak znajomości dzieł pisarza. Akcja gry toczy się w „gotowym” świecie, gdzie zarówno postacie jak i poszczególne lokacje są częścią większej całości. Dzięki temu gracz może łatwo identyfikować się z bohaterem oraz wydarzeniami w grze.
Wcielamy się w rolę tytułowego Wiedźmina – wojownika wyszkolonego i przygotowanego do walki z potworami. To zawodowiec, który korzysta ze specjalnych broni oraz mikstur, i posiada zdolności, dzięki którym jest znacznie szybszy niż zwykły człowiek. Dawniej wiedźmini tworzyli elitarną grupę wojowników. Jako dzieci byli zabierani rodzicom i poddawani testom oraz mutacjom, dzięki którym uzyskali nadludzkie wręcz umiejętności... jeśli przeżyli. Czasy jednak zmieniają się i obecnie wiedźminów jest znacznie mniej, a ich rola sprowadzona jest do wykonywania zleceń na potwory.
Niedawno zakończona okrutna i krwawa wojna z południowym cesarstwem Nilfgaardu i elfami wyniszczyła północne królestwa. Władza skłóconych i krótkowzrocznych królów słabnie. Wśród ogólnego chaosu i zamętu pojawia się ostoja ładu - Zakon Płonącej Róży. Mnisi-wojownicy obiecują zaprowadzić prawo i porządek, a także zjednoczyć Nordlingów. Rycerze głoszą, że nadchodzący mróz zwycięży potęga ognia, któremu oddają cześć. Jednak szansę przetrwania kataklizmu mają głównie ludzie wywodzący się z czystej krwi Nordlingów. Zakon rośnie w siłę. Ma już nadania w królestwie Aedirn, w którym toczy walkę z elfami z Doliny Kwiatów. Chce także uzyskać przychylność władców dwunastu północnych królestw – w tym celu zabiega o nadanie nieużytków, na których mieszkają elfy i grasują potwory.
Jednocześnie na traktach i gościńcach zaczynają ponownie pojawiać się hordy potworów, a wśród nich takie, które wymarły lub zostały wytępione wiele lat temu. Żerują na trupach, sieją strach i przerażenie wśród mieszkańców północnych krain. Szerzą się nawet niestworzone pogłoski, że ktoś w tajemnicy hoduje monstra dla sobie tylko wiadomych celów.
W takich to ponurych czasach nasz bohater powraca do Kaer Morhen, zrujnowanej twierdzy wiedźminów, w której został poddany zmianom i wyszkolony w fachu zabójcy potworów. Kiedy wiedźmin dociera na miejsce, warownia zostaje zaatakowana przez tajemniczych napastników. Kilku przebywających na miejscu wiedźminów musi odeprzeć atak... i tutaj właśnie zaczyna się cała historia. Jak będzie dalej, zależy już tylko od naszych poczynań.
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2212