Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WIEDŹMIN 2 ZABÓJCY KRÓLÓW [XBOX 360] PL WAWA

27-04-2015, 19:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik blue-games
numer aukcji: 5291489833
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 27-04-2015 18:43:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
Wersja: pudełkowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WIEDŹMIN 2 ZABÓJCY KRÓLÓW na XBOX 360


Wersja językowa: POLSKA - DUBBING  [OKŁADKA - POLSKA, GRA - POLSKA]

Stan: UŻYWANA [w 100-u% sprawna, w świetnym stanie, płyty bez rys, z instrukcją, mapą i podręcznikiem gracza]



 

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to RPG akcji, będący kontynuacją wielkiego hitu opartego na twórczości polskiego pisarza Andrzeja Sapkowskiego. Druga odsłona Wiedźmina rozgrywa się zaraz po wydarzeniach znanych z pierwszej i kontynuuje wątek udaremnionego przez Geralta zamachu na króla Foltesta. Sprawa szybko wymyka się spod kontroli, bo na arenie wydarzeń pojawia tajemniczy mężczyzna znany jako Królobójca. Biały Wilk zostaje wciągnięty w zawiłą i pełną niebezpieczeństw polityczną intrygę, a jego decyzje zaważą o losach mieszkańców kilku królestw. Produkcja ponownie przenosi nas do świata stworzonego przez Andrzeja Sapkowskiego, który postanowił spojrzeć na klimaty fantasy z nieco innej strony niż wielu innych twórców. Uniwersum Wiedźmina jest więc pełne potworów, różnorodnych ras i magicznych istot, które jednak zazwyczaj nie przepadają za ludźmi, zresztą z wzajemnością. To prowadzi do wielu poważnych konfliktów. Twórcy wiernie odwzorowali wiele miejsc i postaci znanych z kart powieści i opowiadań, chociaż wzbogacili też świat o nowe elementy. Gracze mogą zwiedzić m.in. miasteczko Flotsam wraz z przyległym do niego lasem, krasnoludzkie Vergen, Dolinę Pontaru oraz ruiny elfiego miasta Loc Muinne. Spotykamy takich bohaterów jak: Triss Merigold (czarodziejka), Jaskier (bard i przyjaciel Geralta), Zoltan (krasnoludzki przyjaciel Wiedźmina), Vernon Roche (członek oddziału specjalnego króla Foltesta) czy Iorweth (dowódca komanda Scoia'tael). Każde z nich posiada własne cele, przekonania, system wartości oraz osobowość, co często jest prezentowane w przerywnikach filmowych, rozmowach i komentarzach. Wiele z wymienionych wyżej postaci może zostać sprzymierzeńcami i podróżować z graczem – ale twórcy dodali znacznie więcej pobocznych bohaterów, nad którymi jednak nadal nie mamy pełnej kontroli. Podczas walki odpowiada za nie sztuczna inteligencja. W Wiedźminie 2 postawiono na rozbudowany system wyborów moralnych, który prowadzi do wielu różnych kombinacji zakończenia gry (łącznie 16). Sam Geralt wielokrotnie wyraża wątpliwości odnośnie swojego fachu, czyli tropienia i polowania na potwory. Ważne jest to, że na fabułę i świat Wiedźmina 2 wpływ mają nie tylko nasze decyzje, ale chociażby to, kto jest naszym kompanem. Oprócz walki Wiedźmin ceni sobie również inne rozrywki, jak chociażby flirtowanie z kobietami. W tej odsłonie nie otrzymujemy kart z obrazkami za „podboje”, ale nadal mamy możliwość doprowadzenia do „sytuacji łóżkowej” z niektórymi przedstawicielkami płci pięknej. Poważnych zmian w Wiedźminie 2 doczekał się system walki, który teraz jest znacznie bardziej nastawiony na akcję. Gracz może więc atakować mieczem (ciosy: szybki lub silny) i wykonywać uniki oraz bloki. W skutecznym eliminowaniu wrogów niezwykle przydatna jest wiedźmińska magia czyli tzw. znaki. Nowością są pułapki oraz materiały wybuchowe w postaci petard, które są pomocne zwłaszcza na wyższych poziomach trudności. W Wiedźminie 2 system rozwoju postaci został podporządkowany trzem dziedzinom – szermierce, magii oraz alchemii. Resztę współczynników naszej postaci podniesiemy w miarę ich używania (np. zastraszanie rozmówcy czy skuteczniejsze blokowanie ciosów), lub za pomocą przedmiotów posiadających określone właściwości fizyczne i magiczne. Oprawa wizualna tytułu robi duże wrażenie, gdyż autorzy postawili na świetne modele postaci, bogate w detale lokacje i zapierające dech w piersiach widoki. Miasteczka zostały wzbogacone o rozmawiających przechodniów, kupców i mieszkańców, z którymi niejednokrotnie można wejść w interakcję. W celu zapewnienia pełnej imersji twórcy usunęli ekrany ładowania lokacji przy wchodzeniu do budynków.

UWAGA !!!
Zamówienia za pobraniem wysyłamy tylko Allegrowiczom z przynajmniej 10 komentarzami pozytywnymi,
użytkownikom z mniejszą ilością komentarzy wysyłamy tylko po wpłacie na konto.