Wieża Sharp XL-HF151PHBK
Podstawowe cechy:
|
wieża ze stacją dokującą iPod/iPhone/iPad, odtwarzaczem CD i odbiornikiem radiowym FM/AM z RDS. Moc wyjściowa RMS 2x15W, maksymalna moc 120W. Regulacja tonów niskich/wysokich, X-Bass. 2-drożne kolumny z tekstylnym głośnikiem wysokotonowym. Odtwarza formaty CD/CD-MP3/-WMA. Gniazdo USB 2.0, wyjście subwoofera, słuchawkowe, wideo.
|
|
Kolor |
|
Linia |
|
Model na rok |
|
Pilot |
|
Załączone wyposażenie |
|
Fizyczne |
Głebokość [cm] |
|
Konstrukcja |
|
Szerokość [cm] |
|
Waga [kg] |
|
Wysokość [cm] |
|
Nagłośnienie |
Głośniki technologie |
- 2 drożne
- X-Bass
- Bass Reflex
|
Ilość głośników |
|
Inne |
- Brak
- Kolor kolumn: Czarny
- Maksymalna moc wyjściowa 120W
- Waga kolumny 1.8kg
- Wymiary głośników (szer. x wys. x gł): 132x175x262mm
|
Moc głośników RMS [W] |
|
Uprzestrzennienie dźwięku |
|
CD |
DVD |
|
Ilość płyt |
|
Rodzaj zmieniarki |
|
Rodzaje odtwarzanych płyt |
- Audio CD
- CD-R
- CD-RW
- MP3
- WMA
|
Sposób załadunku płyty |
|
Radio |
Pamięć stacji |
|
Tuner |
|
Zakresy |
|
Zastosowane technologie |
|
Magnetofon |
Autorewers |
|
Inne |
|
Magnetofon |
|
Sterowanie |
|
Funkcje |
Inne |
- Regulacja tonów niskich/wysokich
- Wyłącznik czasowy
|
Korektor |
|
Timer |
|
Wbudowany mikrofon |
|
Zegar |
|
Złącza |
Inne |
- Stacja dokująca iPod/iPhone/iPad
- Wyjście wideo
|
Wejście/wyjście audio |
|
Wejście/wyjście cyfrowe |
|
Wyjście subwoofera |
|
Wyjście słuchawkowe |
|
Zastosowane technologie |
|
Gwarancja
Długość gwarancji: |
24 mies. |
Typ gwarancji: |
Producenta |
|
|
Morele net stworzył sieć punktów serwisowo-odbiorczych - Netpunktów przeznaczonych specjalnie na potrzeby Odbioru towarów . W Netpunkcie swoje zamówienie odbierzesz szybciej, taniej i bezpieczniej niż za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
Dodatkowo, Netpunkty oferują szereg udogodnień:
- zapewnione jest pełne bezpieczeństwo towaru - nie ma problemu porozrywanego pudełka, naruszonej zawartości;
- widzisz co kupujesz - gdy produkt nie spełni Twoich oczekiwań możesz z niego zrezygnować;
- w razie problemów ze sprzętem możesz poradzić się fachowej obsługi Netpunktu;
- możesz podłączyć zakupione produkty, sprawdzić jak działają;
- w łatwy sposób możesz przekazać produkt do serwisu;
W net punktach Kraków Warszawa odbiór jest bezpłatny. Wysyłka do naszych partnerów (pozostałe punkty ) 8zł
|
Morelenet Kraków Morelenet Kraków ul. Mogilska 120a 31-445 Kraków godziny otwarcia: 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 9-13) |
Morelenet Warszawa Morelenet Warszawa al. Komisji Edukacji Narodowej 83/U6 02-777 Warszawa (przy samym wejściu do stacji metra "Stokłosy" (od ul. Ciszewskiego) godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-13) |
Morelenet Białystok T&T Komputery - Morelenet Partner ul. Św. Kazimierza 1 15-817 Białystok godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-15) |
Morelenet Katowice Datex III Sp. z o.o. - Morelenet Partner ul. Walerego Sławka 5 40-844 Katowice godziny otwarcia 9-17 (od poniedziałku do piątku) |
Morelenet Kielce P.H.U. Comprix - Morelenet Partner ul. Zagórska 79b 25-346 Kielce godziny otwarcia 9-17 |
Morelenet Lublin Jablan - Firma Usługowo-Handlowa - Morelenet Partner ul. Bursaki 18 lok. 38 20-150 Lublin |
Morelenet Łódź Roley S.C. - Morelenet Partner ul. Paderewskiego 7a 93-530 Łódź godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 11-14) |
|
Morelenet Szczecin
Mikronet (obok centrum handlowego "Stara Cegielnia") ul. Przyjaciół Żołnierza 128B 71-670 Szczecin
|
Morelenet Rzeszów F.P.H.U. "Interbit" - Morelenet Partner ul. Podkarpacka 1 35-082 Rzeszów godziny otwarcia: 8.30-18.00 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-14) |
Morelenet Gdańsk P.H.U. JES - Morelenet Partner ul. Politechniczna 7 80-288 Gdańsk godziny otwarcia: 10-19 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-14) |
Morelenet Toruń FHU COMKON - Morelenet Partner ul. Czarlińskiego 19 87-100 Toruń godziny otwarcia 9-17 (od poniedziałku do piątku) |
Morelenet Wrocław ul. Zawalna 9a 51-118 Wrocław godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku) |
Morelenet Olsztyn
SL Computer- Morelenet partner ul. M.C. Skłodowskiej 18/20 10-900 Olsztyn godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku, sobota 10-14)
|
Morelenet Opole "Curier Service" Mariusz Podsiedlik- Katowicka 55 45-061 Opole godziny otwarcia 10-18 (od poniedziałku do piątku) |
|
Jeżeli są państwo zainteresowani odbiorem towaru w punkcie prosimy o wybranie odbioru osobistego oraz wpisanie w komentarzu nazwy miasta!
|
|
Kupowanie na raty jest bardzo proste i przyjemne.
Wystarczy wykonać 2 proste kroki:
1. Złożyć zamówienie
Można wybrać opcje płatności ratalnej zarówno przy odbiorze osobistym towaru jak i przy wysyłce towaru kurierem.
2. Podpisać umowę ratalną
Składając zamówienie wybiera się najwygodniejszy dla siebie sposób i miejsce podpisania umowy ratalnej:
- przy odbiorze zamówienia w netPunkcie
- u kuriera który przyjedzie z umową do domu klienta
Aby obliczyć ratę proszę kliknąć :
Więcej informacji udzieli Państwu fachowa obsługa na infolinii lub prosimy o kontakt mailowy.
- infolinia: 801 [zasłonięte] 861
- tel #1: 12 [zasłonięte] 25 (dla tel. komórkowych)
- tel #2: 12 [zasłonięte] 26 (dla tel. komórkowych)
[zasłonięte]@morele.net
|
|
* Możliwość zwrotu towar w terminie 10dni nie dotyczy zakupów na Fakturę Vat.
|
|
Każdy wystawiony u nas produkt pochodzi z Polskiej dystrybucji co Daje Państwu Pewność iż produkt Obejmuje Pełna polska Gwarancja !
Do każdego zamówienie wystawiamy paragon . Na życzenie Fakturę Vat !
Realizacja 24 h po zaksięgowaniu wpłaty !
Możliwość odbioru osobistego w naszych net-Punktach Białystok, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Rzeszów, Toruń, Warszawa, Wrocław,Olsztyn gdzie można sprawdzić i dokładnie obejrzeć towar tylko po wygranej aukcji (o chęci odbioru proszę poinformować po wygranej aukcji, dokładne adresy podane wyżej )
Zapraszamy do naszych Netpunktów!
|
|
Każdego dnia Nasi Klienci dzielą się swoimi wrażeniami z dokonanych w naszym sklepie zakupów. Część z nich to propozycje usprawnień które staramy się uwzględniać w naszych pracach nad rozwojem sklepu. Otrzymujemy także informacje od klientów którzy przy realizacji zamówienia napotkali problemy - ze wszystkimi kontaktuje się nasz dział reklamacji aby pomyślnie załatwić sprawę.
Jednak zdecydowanie największą grupę stanowią klienci, którzy chcą się podzielić swoją radością z udanych zakupów w Morele.net. Jesteśmy z tych głosów bardzo dumni i niektóre z nich publikujemy na tej stronie.
|
|
|