Dane ogólne:
Wideorejestrator LARK FreeCam 1.0
Wideorejestrator pozwala na zapis przebiegu jazdy. Stanowi przez to rodzaj samochodowej czarnej skrzynki, zapis z której może okazać się pomocny w przypadku wyjaśniania trudnych sytuacji na drodze, sporów z innymi kierującymi, postępowań mandatowych lub odszkodowawczych .
Wideorejestrator świetnie sprawdzi się też jako podręczny sprzęt do nagrywania krótkich filmów z wakacji lub rejestracji malowniczej drogi. Filmy można odtwarzać na komputerze, ekranie GPSa, telewizora oraz umieszczać np. w serwisach typu Youtube czy Facebook. Obsługa wideorejestratora jest łatwa nawet dla osób, które trzymają w rękach tego typu urządzenie pierwszy raz w życiu.
W zestawie znajduje się instrukcja obsługi, która w prosty sposób objaśnia działanie urządzenia. Zapisane filmy i zdjęcia przechowywane są na karcie pamięci typu microSD (karta pamięci nie wchodzi w skład zestawu).
Jasny ekran o przekątnej 2 cale
Rozdzielczość nagrania 1280x720 ( 30 klatek/s), 720x480 (30 klatek/s), 640x480 ( 30 klatek/s)
Rozdzielczość zdjęć: 1.3M,3M,5M
Format nagrania: AVI
Obiektyw szerokokątny 120 stopni
Zoom cyfrowy: 4x
Korekcja balansu bieli
Korekcja ekspozycji
Tryb nocny (wbudowane diody podczerwieni)
Funkcja kamery internetowej
Funkcja automatycznego wyłączania (AUTO OFF)
Złącze USB 2.0
Zasilanie: akumulator Li-ion 600mAh
Ładowanie: USB lub ładowarka samochodowa 12/24V
Możliwość wyboru języka MENU OSD
Wbudowany czytnik kart: SD/MMC do 32 GB
Wbudowany mikrofon i głośnik
Wymiary: 119x55x13,2mm
W SPRZĘCIE POWYŻEJ 200 ZŁ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ
PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI
NAWET DO 5 LAT !!!
A TAKŻE
UBEZPIECZENIA OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW NNW
UWAGA
WYSYŁKA DHL/DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
w razie pytań prosimy o kontakt:
telefoniczny:
697[zasłonięte]678
lub
e-mail:[zasłonięte]@mycenter.pl