Kontakt, wsparcie techniczne i serwis: - poniedziałek-piątek godz. 8-15, telefon: 795 [zasłonięte] 260,- e-mail [zasłonięte]@mikrel.com
Telefon wymaga dostępu do łącza internetowego, dopasuje on jakość do szybkości łącza, obecnie stosowane przepustowosci nie są już problemem przy przesyłaniu obrazu i tym bardziej dźwięku. Darmowe połączenia wykonuje się poprzez internet wybierając numer ip (analogicznie jak w telefonii tradycyjnej).
Dodatkowo można wykupić abonament w takich firmach jak skype, wtedy można wykonywać połączenia na telefony stacjonarne i komórkowe po preferencyjnych stawkach. Wyjątkowo duża oszczędnośc jest w przy padku dzwonienia za granicę (Polska stacjonarne od 0,05zł; Polska komórki od 0,31zł; Wlk. Brytania od 0,05zł; Niemcy od 0,06zł, USA od 0,04zł). Można również wykupić numer w danym kraju tak aby wyświetlał się przy dzwonieniu, a także osoby z zewnątrz dzwoniąc płaciły za lokalne połączenie w danym kraju. W telefonie konfiguruje się opcje dostępowe otrzymane od operatora i już można dzwonić - telefon wykonuje połaczenia korzystając z posrednictwa operatora.
Przy zakupie całej oferty cena hurtowa.
Wsparcie techniczne i serwis: - poniedziałek-piątek godz. 8-15 pod numerem telefonu: 795 [zasłonięte] 260,- e-mail [zasłonięte]@mikrel.com