Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety komunikacji

04-03-2012, 18:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098779341
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 6   
Koniec: 04-03-2012 17:18:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety komunikacji

Okładka książki

Tytuł oryginału: The Jelly Effect: How to Make Your Communication Stick

Autorzy: Andy Bounds

Rok wydania: 2008

Stron: 264

Tłumaczenie: Anna Komin

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1339-7

Format: A5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Powiedz NIE "galaretce" i zacznij przekazywać tylko istotne treści

  • Zupełnie nowe i zaskakujące spojrzenie na komunikację
  • Denerwująco proste rady - coś, na co mogłeś wpaść sam, ale tego nie zrobiłeś
  • Wskazówki, które znajdą zastosowanie w każdym, nawet niestandardowym biznesie
  • Praktyczne ćwiczenia, minimalizujące obecność suchej teorii

To, czego o komunikacji nie wie Andy, nie jest warte wiedzy! Andy jest prawdziwym geniuszem, a jego rady są niezastąpione
Helen Mills, Global PR Director, AstraZeneca

Rozmowa, która się klei, wiąże ze sobą ludzi, interesy i duże pieniądze

Jak efektywna jest komunikacja, z którą masz do czynienia każdego dnia? Czy kiedykolwiek:
  • starałeś się ukryć ziewanie podczas czyjejś prezentacji;
  • przemknął Ci koło nosa interes, który miał być Twój;
  • brałeś udział w bezsensownej rozmowie, która do niczego nie była Ci potrzebna?

Bez wątpienia działo się tak wielokrotnie. Zbyt duża ilość danych i zbaczanie z tematu to problemy dotyczące niemal każdego rodzaju komunikacji w biznesie. Często porozumiewamy się w sposób, który można porównać do napełniania wiadra galaretką, a następnie obrzucania nią rozmówców - z nadzieją, że jakaś jej część pozostanie na ich ubraniach. To metoda nieefektywna, irytująca i przede wszystkim bardzo niechlujna.

Każdego dnia coś sprzedajesz. Albo wizerunek, albo pomysły, albo produkty i usługi. Wiesz, że jesteś dobry w swoim fachu, ale czy osiągasz rezultaty, na które zasługujesz? Nie przestajesz się zastanawiać, jak zacząć przekazywać więcej ważnych informacji i ograniczyć ilość mdłej "galaretki"? Najskuteczniejsze są proste metody. Wyobraź sobie, jak bardzo zwiększyłaby się Twoja efektywność, gdybyś mówił tylko o sprawach istotnych. Stałbyś się lepszym rozmówcą, prezenterem, liderem. Błyszczałbyś podczas dyskusji i spotkań, a nawet negocjacji w sprawie podwyżki. Zalety mnożyłyby się same. Wraz z przeczytaniem ostatniej strony tej książki przejdziesz na wyższy poziom gry. Już nigdy więcej nie obrzucisz nikogo "galaretką"?

Andy Bounds nauczył mnie więcej o efektywnym prowadzeniu prezentacji niż trenerka, która wcześniej szkoliła dwóch amerykańskich prezydentów.
Drayton Bird, prezes Drayton Bird Partnership, jeden z najlepszych specjalistów w zakresie marketingu bezpośredniego

Dlaczego metody Andy'ego Boundsa zostały uznane za tak wyjątkowe?

Andy Bounds jest ekspertem w przekazywaniu innym sposobów efektywnej komunikacji. Ta szczególna zdolność wynika między innymi z tego, iż jego matka jest niewidoma. Mimo że ma ona wysoki współczynnik inteligencji, Andy musiał zawsze przedstawiać jej szerszy kontekst sytuacji. Podobny mechanizm działa także w biznesie. Czasem rozmawiasz z bardzo bystrymi ludźmi, którzy nie potrafią spojrzeć na rzeczywistość z Twojej perspektywy.

Andy potrafi doskonale patrzeć na świat z perspektywy innych osób, a także z powodzeniem tłumaczyć im rzeczywistość.

Tą unikalną wiedzą dzieli się on z przedstawicielami firm i uczestnikami konferencji na całym świecie. Dzięki niemu szefowie tysięcy przedsiębiorstw nauczyli się mówić w sposób, który sprawia, że ich klienci czują się swobodnie, wiedzą, że uzyskają potrzebną pomoc i ? co najważniejsze ? decydują się na zawieranie transakcji oraz długoterminową współpracę.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_komunikacja