Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WIĘCKOWSKI ĆWICZENIA SŁOWNIKOWO FRAZEOLOGICZNE

28-02-2012, 15:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 6.99 zł     
Użytkownik Polarnic
numer aukcji: 2069687225
Miejscowość net
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 19:10:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

RYSZARD WIĘCKOWSKI
ĆWICZENIA SŁOWNIKOWO-FRAZEOLOGICZNE I SYNTAKTYCZNE W KLASACH POCZĄTKOWYCH
STAN: BARDZO DOBRY- (WEWNĄTRZ KSIĄŻKI W TRZECH MIEJSCACH ŚLADY KOREKTORA MASKUJĄCE PODPIS POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA, POGIĘTA OKŁADKA ORAZ KILKA POCZĄTKOWYCH STRON)
LICZBA STRON - 204
WYDAWNICTWO SZKOLNE I PEDAGOGICZNE
1989
SPIS TREŚCI:
WSTĘP
I. PODSTAWY TEORETYCZNE EDUKACJI POLONISTYCZNEJ DZIECKA W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM
II. TREŚĆ I ORGANIZACJA ĆWICZEŃ SŁOWNIKOWO-FRAZEOLOGICZNYCH I SYNTAKTYCZNYCH
1. TEMATYKA ĆWICZEŃ
2. STRUKTURA LEKCJI
3. OGÓLNE ZAŁOŻENIA ĆWICZEŃ SŁOWNIKOWO-FRAZEOLOGICZNYCH I SYNTAKTYCZNYCH
III. ZASÓB SŁOWNIKOWY DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM A METODY PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ NAUCZYCIELA
1. PROBLEMATYKA, METODY I ZAKRES BADAŃ
2. TREŚĆ I ZAKRES SŁOWNIKA BIERNEGO UCZNIÓW
3. CZYNNY SŁOWNIK UCZNIÓW
4. METODY PRACY NAUCZYCIELA I ZASÓB SŁOWNIKOWY UCZNIÓW
A. RODZAJE ĆWICZEŃ SŁOWNIKOWYCH
B. PRACA JEDNOLITA I ZRÓŻNICOWANA
C. ZINTERGROWANY SYSTEM PRACY ZUCHOWO-LEKCYJNEJ
5. UOGÓLNIENIA I WNIOSKI
IV. ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI STOSOWANIA ORAZ KONSTRUOWANIA ZWIĄZKÓW FRAZEOLOGICZNYCH
1. PROBLEMATYKA, ZAKRES I ORGANIZACJA BADAŃ
2. UMIEJĘTNOŚĆ STOSOWANIA I KONSTRUOWANIA PRZEZ UCZNIÓW ZWIĄZKÓW FRAZEOLOGICZNYCH
3. METODY I ORGANIZACJA ĆWICZEŃ FRAZEOLOGICZNYCH
4. ZALEŻNOŚĆ UMIEJĘTNOŚCI KONSTRUOWANIA PRZEZ UCZNIÓW ZWIĄZKÓW FRAZEOLOGICZNYCH OD SPOSOBU PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ NAUCZYCIELA
5. UOGÓLNIENIA I WNIOSKI
V. KONSTRUOWANIE ZDAŃ WSPÓŁRZĘDNIE ZŁOŻONYCH
1. WPROWADZENIE
2. PROBLEMATYKA, METODY I ZAKRES BADAŃ
3. UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA ZDAŃ WSPÓŁRZĘDNIE ZŁOŻONYCH
4. METODY KSZTAŁTOWANIA UMIEJĘTNOŚCI BUDOWANIA ZDAŃ WSPÓŁRZĘDNIE ZŁOŻONYCH
5. ZALEŻNOŚĆ UMIEJĘTNOŚCI KONSTRUOWANIA PRZEZ UCZNIÓW ZDAŃ WSPÓŁRZĘDNIE ZŁOŻONYCH OD SPOSOBÓW PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ NAUCZYCIELA
6. UOGÓLNIENIE I WNIOSKI
VI. KONSTRUOWANIE ZDAŃ PODRZĘDNIE ZŁOŻONYCH
1. WPROWADZENIE
2. PROBLEMTYKA, METODY, ZAKRES BADAŃ
3. UMIEJĘTNOŚĆ KONSTRUOWANIA PRZEZ UCZNIÓW ZDAŃ PODRZĘDNIE ZŁOŻONYCH
4. METODY KSZTAŁTOWANIA UMIEJĘTNOŚCI KONSTRUOWANIA ZDAŃ PODRZĘDNIE ZŁOŻONYCH
5. ZALEŻNOŚĆ UMIEJĘTNOŚCI KONSTRUOWANIA PRZEZ UCZNIÓW ZDAŃ PODRZĘDNIE ZŁOŻONYCH OD SPOSOBÓW PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ NAUCZYCIELA
6. UOGÓLNIENIA I WNIOSKI

VII. ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT