Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WHY KILLER PRODUCTS DON'T SELL Ian Gotts

28-01-2012, 1:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik babooshka76
numer aukcji: 2059945130
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-01-2012 03:49:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda z obwolutą
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WHY KILLER PRODUCTS DON'T SELL
How to run your company to a new set of rules


Autor: Ian Gotts & Dominic Rowsell
Wydawnictwo: 2008r
Liczba stron: 170, twarda oprawa i obwoluta
Stan książki: db /wyrwana strona przedtytulowa z danymi poprzedniego wlasciciela

Jeśli WYSYŁKA: Koszt przesyłki 8 zł. List polecony. Wysyłka max 48h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie
Jeśli ODBIÓR osobisty - Saska Kępa, ul. Afrykańska.

UWAGA! ODBIORY OSOBISTE WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIEJ WPŁACIE NA KONTO. PROWADZĘ DZIAŁALNOŚC GOSPODARCZĄ, KORZYSTAM ZE ZWOLNIENIA Z KASY FISKALNEJ - WSZYSTKIE WPŁYWY Z AUKCJI MUSZA SIĘ ZNALEŹĆ NA MOIM FIRMOWYM KONCIE! NIE MOGĘ PRZYJĄĆ GOTÓWKI.

W jezyku angielskim

Coming from conversations with executive teams of technology companies, venture capitalists, and M&A advisers, the insights contained in Why Killer Products Don't Sell are gold dust. First the book lays bare the claim that sales is sales is sales. It exposes the 4 very different 'Buying Cultures' and how they should be approached: Value Offered, Value Added, Value Created, and Value Captured. But it also gives a proven methodology for assessing a company's product mix ('offering' vs 'buying culture'), and a transformation approach to optimize sales and improve competitiveness.

kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu


WHY KILLER PRODUCTS DON'T SELL Ian Gotts