Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WHY IS MATH SO HARD FOR SOME CHILDREN? Berch

23-06-2014, 21:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 334.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4272430983
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014, 21:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]13442, 978[zasłonięte][zasłonięte]37351, 978[zasłonięte][zasłonięte]59453, 978[zasłonięte][zasłonięte]76686, 978[zasłonięte][zasłonięte]68950, 978-[zasłonięte][zasłonięte]13442, 978-[zasłonięte][zasłonięte]37351, 978-[zasłonięte][zasłonięte]59453, 978-[zasłonięte][zasłonięte]76686, 978-[zasłonięte][zasłonięte]68950
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Why Is Math So Hard for Some Children?: The Nature and Origins of Mathematical Learning Difficulties and Disabilities

PRODUCT DETAILS:
Author: Daniel B. Berch, Michele M. M. Mazzocco
Language: English
Publisher: Brookes Publishing Co
Publication Date: 15 Mar 2007
Dimensions: 22.9 x 15.2 x 3 cm
Format: Hardcover
Pages: 416
Condition: NEW
Product_ID: 155766D647

To help students with learning difficulties and disabilities improve their achievement in mathematics, teachers need a full understanding of why these students struggle. This is the first definitive research volume that explores the evidence base for students' difficulties with mathematics. More than 35 internationally known contributors from diverse fields share their expertise on risk factors for poor mathematics outcomes, connections between mathematics and reading disabilities, neuropsychological factors, information-processing deficits, math anxiety, and more. Comprehensive and multidisciplinary, this book gives educators the foundation they need to advance research, teaching strategies, and policies that identify struggling students--and help them improve.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


THE DYSCALCULIA ASSESSMENT Emerson, Babtie

THE NUMBER SENSE Stanislas Dehaene