|
|
Witam !!!
na stronie Allegro gdzie sprzedajemy pod loginem fhuartpol lub sklep FHUAP
prowadzony przez Firme Handlowo Usługową
Artur Piątek
Głodno 26
62-068 Rostarzewo
Kontakt
tel 502 [zasłonięte] 188 czynny od 9-18 od poniedziałku do piątku , soboty niedziele i święta nie pracujemy
email [zasłonięte]@wp.pl
GG[zasłonięte]72229
Przedmiotem tej aukcji to;
Części eksploatacyjne z lodówko zamrażarki firmy WHIRPOOL model MOUNTAINS/1
przedmiotem tej aukcji jest KOSZ dolny ZAMRAŻAEKI
szeroki 48cm
wysoki 17 cm
głęboki 24 cm używana w stanie dobrym
fotka autentyczna oferowanego przedmiotu
Wystawiamy f/vat
Zapraszamy do naszego sklepu o ekspozycji na ponad 400 metrach kwadratowych
Towar wysyłamy w terminie 2-5 dni roboczych liczonych od daty wpływu pieniędzy lub określenia przesyłki pobraniowej.
Koszty transportu są określone bezpośrednio na każdej aukcji.
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej K-EX lub DPD
W przypadku uszkodzenia przedmiotu, wynikającego z transportu fakt ten należy zgłosić natychmiastowo drogą mailową na adres: [zasłonięte]@wp.pl
Prosimy również o spisanie protokołu szkody z kurierem, jedynie spisanie protokołu szkody, to pozwala na rozpoczęcie procedury reklamacji towaru.
Regulamin
Wszystkie dane potrzebne do finalizacji transakcji są zawsze w mailu od Allegro zawiadamiającym o wygranej, czyli dane do przelewu oraz koszt wysyłki.
Po zalicytowaniu przedmiotu prosimy o potwierdzenie ostatecznego adresu oraz formy wysyłki (pobranie/wpłata). W innym przypadku wysyłamy na adres z allegro.
W tytule przelewu prosimy o wpisanie nazwy użytkownika, oraz numer aukcji lub numery jeżeli jest ich kilka.
Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów, które są prezentowane były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów lub nagłą ich zmianę przez producenta.
Odbierając przesyłkę należy sprawdzić jej stan w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia prosimy sporządzić wraz z kurierem protokół reklamacyjny i niezwłocznie powiadomić nas o tym zdarzeniu. Jedynie protokół szkody pozwala na zweryfikowanie przez kuriera powstałych szkód.
Nie ponosimy kosztów związanych z reklamacjami lub też zwrotami klientów.
Reklamacje oraz zwroty rozpatrujemy w terminie do 7 dni roboczych, w przypadku urządzeń czas się nieznacznie wydłuża.
|
|
|
|
|
|