Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WHEN RELIGION MEETS NEW MEDIA Heidi Campbell

23-06-2014, 19:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 201.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4272095909
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-06-2014 19:35:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53792, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53495, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97291, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19916, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63631, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53792, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53495, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97291, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19916, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63631

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

When Religion Meets New Media (Media, Religion and Culture)

WHEN RELIGION MEETS NEW MEDIA Heidi Campbell

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Heidi Campbell
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 12 Mar 2010
Dimensions: 15.6 x 23.1 cm
Format: Paperback
Pages: 232
Condition: NEW
Product_ID: A415C49575

 

 


This lively book focuses on how different Jewish, Muslim, and Christian communities engage with new media. Rather than simply reject or accept new media, religious communities negotiate complex relationships with these technologies in light of their history and beliefs. Heidi Campbell suggests a method for studying these processes she calls the "religious-social shaping of technology" and students are asked to consider four key areas: religious tradition and history; contemporary community values and priorities; negotiation and innovating technology in light of the community; communal discourses applied to justify use.


A wealth of examples such as the Christian e-vangelism movement, Modern Islamic discourses about computers and the rise of the Jewish kosher cell phone, demonstrate the dominant strategies which emerge for religious media users, as well as the unique motivations that guide specific groups.
 

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DIGITAL RELIGION, SOCIAL MEDIA, AND CULTURE Cheong

 RELIGION, MEDIA AND CULTURE: A READER Lynch

 RELIGION AND CHANGE IN MODERN BRITAIN Woodhead

 DIGITAL RELIGION Heidi Campbell

 RELIGION ONLINE: FINDING FAITH ON THE INTERNET

 RELIGION IN THE MEDIA AGE Stewart Hoover