WF-MAG win. START Rozbudowa do pakietu -> WF-MAG WIN PRESTIŻ
Zasady rozbudowy
Pakiet oprogramowania można rozbudowywać do wyższego wariantu programu lub też poprzez zwiększanie ilości stanowisk.
Warunkiem rozbudowy o kolejne stanowisko jest posiadanie aktualnej wersji programu.
Użytkownik może rozbudować posiadane oprogramowanie do wyższego wariantu (np. z wariantu START do PRESTIŻ) za dopłatą różnicy cen tych pakietów. Warunkiem jest posiadanie aktualnej wersji programu.
Systemy Asseco WAPRO dostępne są w liniach produktowych przeznaczonych dla różnej wielkości firm. Linie różnią się między sobą liczbą wchodzących w skład modułów i funkcjonalnością. Rozpoczynając pracę na Asseco WAPRO START można łatwo, wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, migrować do bogatszej funkcjonalnie linii BIZNES czy najbardziej rozbudowanej linii PRESTIŻ wyposażonej w możliwości analiz. Linie produktowe pozwalają na wybór najodpowiedniejszego pakietu do zarządzania, zgodnie z wielkością i potrzebami firmy.
Rozbudowa
Wraz ze wzrostem przedsiębiorstwa istnieje możliwość zwiększenia funkcjonalności programów i przejścia do bardziej zaawansowanej linii a także rozbudowania użytkowanego systemu informatycznego Asseco WAPRO poprzez dokupienie licencji na kolejne stanowiska. Programy, które pracowały dotychczas na pojedynczych stanowiskach, można w zależności od nowych potrzeb rozbudować tak, aby współpracując między sobą tworzyły kompleksowy system do zarządzania firmą.
WF-Mag START - Przegląd podstawowych funkcji programu
Kontrahenci
- dane teleadresowe kontrahenta (strona www z możliwością uruchomienia przeglądarki)
- tworzenie nieograniczonej ilości typów (np. dostawcy, odbiorcy, itp.) oraz grup kontrahentów (np. podział według państw, województw)
- dane handlowe (domyślna cena, narzut/upust, sposób zapłaty, kredyt kupiecki)
- kod kreskowy (elektroniczna identyfikacja)
- możliwość przypisania kilku numerów kont bankowych do jednego kontrahenta
- lista firm powiązanych (płatników, odbiorców)
- tekst powiadomienia (pojawiający się przy wyborze kontrahenta)
Artykuły i usługi
-
cztery typy asortymentów: towary, produkty, opakowania i usługi
-
podział na dowolnie definiowane kategorie asortymentowe
-
dwa indeksy i kody kreskowe dla każdego artykułu
-
oddzielne stawki VAT dla zakupu i sprzedaży
-
różne jednostki miary dla zakupu, magazynowania i sprzedaży
-
nieograniczona ilość cen sprzedaży
-
indywidualne cenniki dla kontrahentów
Pozostałe kartoteki
-
kategorie asortymentowe - możliwość zdefiniowania nieograniczonej ilości pozycji kategorii asortymentowych oraz podziału kategorii asortymentowych na dowolnie zdefiniowane grupy
-
kartoteka jednostek miar stwarza możliwość przyjmowania i wydawania towaru w różnych jednostkach miary, z automatycznym przeliczaniem ilości oraz wartości według jednostki magazynowania
-
inne kartoteki pomocnicze (Dokumenty magazynowe, Dokumenty handlowe, Dokumenty zapłat, Stawki VAT, Ceny, Klasyfikacja kontrahentów, Grupy kontrahentów)