WF-MAG win. START Rozbudowa do pakietu -> WF-MAG WIN PRESTIŻ
Zasady
rozbudowy
Pakiet
oprogramowania można rozbudowywać do wyższego wariantu programu lub też
poprzez zwiększanie ilości stanowisk.
Warunkiem rozbudowy o kolejne stanowisko jest posiadanie aktualnej wersji
programu.
Użytkownik może rozbudować posiadane oprogramowanie do wyższego wariantu (np.
z wariantu START do PRESTIŻ) za dopłatą różnicy cen tych pakietów. Warunkiem
jest posiadanie aktualnej wersji programu.
Systemy Asseco
WAPRO dostępne są w liniach produktowych przeznaczonych dla różnej wielkości
firm. Linie różnią się między sobą liczbą wchodzących w skład modułów i
funkcjonalnością. Rozpoczynając pracę na Asseco WAPRO START można łatwo,
wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, migrować do bogatszej funkcjonalnie linii
BIZNES czy najbardziej rozbudowanej linii PRESTIŻ wyposażonej w możliwości
analiz. Linie produktowe pozwalają na wybór najodpowiedniejszego pakietu do
zarządzania, zgodnie z wielkością i potrzebami firmy.
Rozbudowa
Wraz ze wzrostem przedsiębiorstwa istnieje
możliwość zwiększenia funkcjonalności programów i przejścia do bardziej
zaawansowanej linii a także rozbudowania użytkowanego systemu
informatycznego Asseco WAPRO poprzez dokupienie licencji na kolejne
stanowiska. Programy, które pracowały dotychczas na pojedynczych
stanowiskach, można w zależności od nowych potrzeb rozbudować tak, aby
współpracując między sobą tworzyły kompleksowy system do zarządzania firmą.
WF-Mag START - Przegląd
podstawowych funkcji programu
Kontrahenci
- dane teleadresowe
kontrahenta (strona www z możliwością uruchomienia przeglądarki)
- tworzenie nieograniczonej ilości typów (np.
dostawcy, odbiorcy, itp.) oraz grup kontrahentów (np. podział według
państw, województw)
- dane handlowe (domyślna cena, narzut/upust,
sposób zapłaty, kredyt kupiecki)
- kod kreskowy (elektroniczna identyfikacja)
- możliwość przypisania kilku numerów kont
bankowych do jednego kontrahenta
- lista firm powiązanych (płatników, odbiorców)
- tekst powiadomienia (pojawiający się przy wyborze
kontrahenta)
Artykuły i usługi
-
cztery typy asortymentów:
towary, produkty, opakowania i usługi
-
podział na dowolnie definiowane kategorie
asortymentowe
-
dwa indeksy i kody kreskowe dla każdego artykułu
-
oddzielne stawki VAT dla zakupu i sprzedaży
-
różne jednostki miary dla zakupu, magazynowania i
sprzedaży
-
nieograniczona ilość cen sprzedaży
-
indywidualne cenniki dla kontrahentów
Pozostałe kartoteki
-
kategorie asortymentowe -
możliwość zdefiniowania nieograniczonej ilości pozycji kategorii
asortymentowych oraz podziału kategorii asortymentowych na dowolnie
zdefiniowane grupy
-
kartoteka jednostek miar stwarza możliwość
przyjmowania i wydawania towaru w różnych jednostkach miary, z
automatycznym przeliczaniem ilości oraz wartości według jednostki
magazynowania
-
inne kartoteki pomocnicze (Dokumenty magazynowe,
Dokumenty handlowe, Dokumenty zapłat, Stawki VAT, Ceny, Klasyfikacja
kontrahentów, Grupy kontrahentów)