WF-MAG Windows Prestiż
NAJNOWSZA WERSJA ! ZAWIERA NOWE STAWKI VAT !
OFERT TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA NOWO POWSTAŁYCH FIRM, PO WCZEŚNIEJSZYM PRZESŁANIU DOKUMENTÓW FIRMY!!
Otwarcie firmy wiąże się z wieloma wydatkami. Chcąc wspomóc przedsiębiorców w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oferujemy 30% rabatu na programy Asseco WAPRO dla nowo powstałych firm.
Oferta marki Asseco WAPRO to nowoczesne, kompleksowe i sprawdzone oprogramowanie wspomagające zarządzanie dla różnej wielkości firm, o zróżnicowanej skali potrzeb pogrupowane w pięć linii: Asseco WAPRO START, Asseco WAPRO BIZNES, Asseco WAPRO PRESTIŻ, Asseco WAPRO BIURO i Asseco WAPRO Mobile. Różnią się one między sobą liczbą wchodzących w skład modułów oraz ich funkcjonalnością.
Nasze aplikacje rosną razem z Twoją firmą.
Rozwój firmy nie oznacza konieczności zmiany oprogramowania. Dzięki możliwości rozbudowy o kolejne moduły i stanowiska oraz przejścia od programów Asseco WAPRO START przeznaczonych dla początkującej, małej firmy, do programów linii Asseco WAPRO BIZNES i Asseco WAPRO PRESTIŻ nasze oprogramowanie umożliwia realizację zwiększonej ilości zadań rozwijającej się firmy.
- Z oferty promocyjnej mogą skorzystać nowo powstałe firmy (w okresie do 6 miesięcy od daty rejestracji - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
- Promocja dotyczy firm, które po raz pierwszy decydują się na zakup oprogramowania Asseco WAPRO.
- Rabat obowiązuje tylko na oprogramowanie marki Asseco WAPRO.
- Warunkiem uzyskania rabatu jest przedstawienie w Oddziale w Warszawie firmy Asseco Business Solutions lub u jednego z Partnerów lub Dealerów zaświadczenia wymienionego w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
- Promocji nie można łączyć z innym.
- Promocja trwa od 1 lutego 2009 r. do odwołania.
- Zastrzegamy sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania z przyczyn od niej niezależnych.
- Oferta promocyjna dostępna na terenie całego kraju w sieciach sprzedaży.
Kartoteki
Kontrahenci
- dane teleadresowe kontrahenta (strona www z możliwością uruchomienia przeglądarki)
- tworzenie nieograniczonej ilości typów (np. dostawcy, odbiorcy, itp.) oraz grup kontrahentów (np. podział według państw, województw)
- dane handlowe (domyślna cena, narzut/upust, sposób zapłaty, kredyt kupiecki)
- kod kreskowy (elektroniczna identyfikacja)
- możliwość przypisania kilku numerów kont bankowych do jednego kontrahenta
- lista firm powiązanych (płatników, odbiorców)
- tekst powiadomienia (pojawiający się przy wyborze kontrahenta)
Artykuły i usługi
- cztery typy asortymentów: towary, produkty, opakowania i usługi
- podział na dowolnie definiowane kategorie asortymentowe
- dwa indeksy i kody kreskowe dla każdego artykułu
- oddzielne stawki VAT dla zakupu i sprzedaży
- różne jednostki miary dla zakupu, magazynowania i sprzedaży
- nieograniczona ilość cen sprzedaży
- indywidualne cenniki dla kontrahentów
Pozostałe kartoteki
- kategorie asortymentowe - możliwość zdefiniowania nieograniczonej ilości pozycji kategorii asortymentowych oraz podziału kategorii asortymentowych na dowolnie zdefiniowane grupy
- kartoteka kursów walut z możliwością definiowania bieżących kursów oraz przechowywania kursów archiwalnych
- kartoteka jednostek miar stwarza możliwość przyjmowania i wydawania towaru w różnych jednostkach miary, z automatycznym przeliczaniem ilości oraz wartości według jednostki magazynowania
- inne kartoteki pomocnicze (Dokumenty magazynowe, Dokumenty handlowe, Dokumenty zapłat, Stawki VAT, Ceny, Klasyfikacja kontrahentów, Grupy kontrahentów)
Dokumenty występujące w systemie
Magazynowe:
bilans otwarcia, remanent, PZ, WZ, MM, ZU, SU, zamówienia odbiorców i własne
Handlowe:
- faktura VAT, rachunek zwykły, paragon, faktura korygująca VAT,
- faktura pro forma
Rozrachunkowe:
KP, KW, przelew, rejestracja przelewu zewnętrznego, wpłata gotówki na rachunek, kompensata, wezwanie do zapłaty, nota odsetkowa
Zakres funkcjonalny systemu:
Magazyny
- obsługa dowolnej liczby magazynów
- rozchodowanie towaru metodą FIFO lub LIFO, wybór z konkretnej dostawy
- ewidencja magazynowa prowadzona w cenach rzeczywistych netto i brutto
Inwentaryzacja
- możliwość wprowadzenia jednego Bilansu Otwarcia (bilans można zrobić w dowolnym momencie) i wielu kolejnych remanentów, korygujących stan magazynu
- wydruki remanentowe w dowolnym momencie na podstawie archiwalnego zapisu wszystkich remanentów
Obrót magazynowy, zakup i sprzedaż
- proste i szybkie wprowadzanie oraz swobodna modyfikacja lub usuwanie dokumentów magazynowych i handlowych
- możliwość wystawiania wielokrotnych korekt dokumentów magazynowych i handlowych w oparciu o oryginalny dokument handlowy
- automatyczne tworzenie dokumentów PZ i WZ na podstawie jednego lub wielu zamówień odbiorców lub własnych
- pełna automatyzacja i kontrola poprawności całego procesu zakupu i sprzedaży z wykorzystaniem informacji zawartych w kartotekach systemu (cenniki, sposoby i terminy płatności, limity kupieckie, system ostrzeżeń)
- możliwość dodania nowego kontrahenta, płatnika, artykułu lub usługi w trakcie wystawiania dokumentu
- możliwość wystawienia faktury na podstawie kilku dokumentów WZ
- sprzedaż asortymentu z wielu magazynów na jednym dokumencie handlowym, wybór towaru z dowolnej dostawy
- możliwość wystawiania faktur walutowych
- automatyczne tworzenie dokumentów PZ i faktur zakupu na podstawie wprowadzonego dokumentu SAD
- łatwe wyszukiwanie, sortowanie i filtrowanie dokumentów według różnorodnych kryteriów
- bogactwo różnorodnych wariantów wydruków dokumentów
Produkcja
Zdefiniowanie produktów, na które składają się dowolne ilości składników oraz obsługa tzw. zleceń montażu/demontażu, określających jakie produkty montujemy/demontujemy. Montaż produktu powoduje, że na stanie magazynu przybywa danego produktu, a ubywa części, przy czym program tworzy jednocześnie odpowiednie dokumenty magazynowe
Rozrachunki
- należności i zobowiązania generowane automatycznie przez program na podstawie dokumentów handlowych
- możliwość dopisania ręcznego należności i zobowiązań
- w pełni automatyczne rozliczanie rozrachunków poprzez kasę (wydruk KP, KW), bank (wydruk przelewu - także na oryginalnych blankietach w nowym formacie)
- rozliczanie dokumentów poprzez kojarzenie z innymi (kompensata)
- swoboda kojarzenia i anulowania rozrachunków
- rozliczenia częściowe i grupowe wielu dokumentów
- drukowanie wezwań do zapłaty
- obsługa rozrachunków wielowalutowych
- rejestracja noty odsetkowej z możliwością regulacji wielkości odsetek karnych
- możliwość dowolnej analizy stanu należności i zobowiązań według zadanych kryteriów np. daty płatności , kontrahenta, formy płatności
Finanse
- ręczne lub automatyczne wystawianie kwitów KP i KW oraz Poleceń Przelewu
- rejestracja wpłat i wypłat bankowych w oparciu o wyciągi bankowe
- wydruk raportów kasowych
- możliwość rozliczenia należności lub zobowiązania w czasie wypisywania dokumentu kasowego lub bankowego
Zamówienia
automatyczna rezerwacja towaru wg priorytetów zamówień od odbiorców
Moduł CrM
uproszczony moduł zarządzania zadaniami oraz kontaktami z klientem
Zestawienia
- stan magazynu, oferty, cenniki
- różnorodne zestawienia dokumentów magazynowych i handlowych, rejestry VAT
- zestawienia obrotów magazynowych
- sumaryczne stany zamówień i rezerwacji
- analizy zakupów, sprzedaży i zysków wg różnych kryteriów
- analizy stanu rozrachunków
- rejestry dokumentów i wykaz najlepszych odbiorców
|