WF-MAG START
Sprzedaż i Magazyn
[zasłonięte]01222[zasłonięte]082="2 4 111" sizset="false">
CENA:249 ZŁ
GWARANCJA:
ORYGINALNOŚCI !!!
[zasłonięte]335568[zasłonięte]486="51 [zasłonięte] 1087" sizset="false">
UWAGA - Oferta dla nowo
założonych firm, po wcześniejszym przesłaniu dokumentów.
Program WF-Mag dla
Windows (SQL) przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji
towarowo-wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych,
o różnym profilu działalności. Pozwala na wspomaganie sprzedaży poprzez
rozbudowany system wariantów sprzedaży, cenników, upustów, kontrolę
zobowiązań i należności. Oprócz tego ułatwia analizę przepływu
towarowego, poprzez możliwość tworzenia różnorodnych zestawień
przychodów i rozchodów towarów w dowolnym okresie.
Program WF-Mag dla Windows - wariant START przeznaczony jest dla
najmniejszych firm handlowych i handlowo - usługowych. Najczęściej jego
użytkownikami są firmy jednoosobowe lub małe firmy rodzinne, gdzie jest
wykorzystywany, jako typowy program do fakturowania sprzedaży towarów
handlowych, produktów oraz świadczonych przez firmę usług. W podłączeniu
z drukarka fiskalną doskonale sprawdza się w małych punktach sprzedaży
detalicznej.
Typ programu
Program do fakturowania sprzedaży towarów handlowych oraz usług (program
do wystawiania faktur);
Program do zarządzania sprzedażą mikroprzedsiębiorstw;
Informacje ogólne
Program umożliwia pracę wyłącznie na jednym stanowisku;
Program przeznaczony jest dla firm prowadzących krajowy obrót towarowy
(także w walutach obcych)
Program zaprojektowano w technologii „klient – serwer” w oparciu o SQL
Serwery firmy Microsoft;
Magazyny
-Wariant START umożliwia korzystanie tylko z jednego magazynu;
-Rozchodowanie towarów z magazynu może odbywać zgodnie z następującymi
metodami:
FIFO - pierwsze weszło pierwsze wyszło;
LIFO - ostatnie weszło, pierwsze wyszło;
-Wyboru z konkretnej dostawy;
-Ewidencja magazynowa prowadzona jest w rzeczywistych cenach netto i
brutto;
Inwentaryzacja
-Program umożliwia utworzenie jednego Bilansu Otwarcia (w dowolnym
momencie);
-Stan magazynu, po utworzeniu Bilansu Otwarcia można korygować wykonując
kolejne remanenty;
Kartoteka „Kontrahenci”
Przeznaczona jest do
przechowywania
-Danych teleadresowych kontrahentów,
-Wykazu numerów kont bankowych kontrahenta;
-Indywidualnych danych handlowych danego kontrahenta jak na przykład
przypisana mu rubryka cenowa, indywidualnie przypisane ceny sprzedaży
wybranych asortymentów, domyślny narzut/upust, domyślny dla niego sposób
zapłaty, wysokość przyznanego kredytu kupieckiego i inne;
-Indywidualny kod kreskowy przeznaczony do jego elektronicznej
identyfikacji;
-Lista firm powiązanych (płatników, odbiorców);
-Okno formularza kontrahenta umożliwia tworzenie nieograniczonej ilości
typów (np. dostawcy, odbiorcy, itp.) oraz grup kontrahentów (np. podział
według państw, województw) oraz przypisywanie do nich kontrahenta;
-Okno formularza kontrahenta umożliwia wpisanie tekstu komunikatu /
przypomnienia pojawiającego się każdorazowo przy jego wyborze w dowolnym
formularzu programu. Umożliwia to np. przekazywanie informacji o
kontrahencie dla innych osób obsługujących program itp.;
-Każdy kontrahent może mieć swój własny, indywidualny cennik niezależny
od przynależności do grupy kontrahentów, która ma zdefiniowane inne
domyślne ceny.
Kartoteka „Artykuły i
usługi”
-Do kartoteki można wprowadzać cztery typy asortymentów: towary,
produkty, opakowania i usługi
Asortyment można przypisywać do dowolnie definiowanych jednopoziomowych
kategorii asortymentowych oraz kategorii wielopoziomowych
Każdy asortyment ma dwa identyfikujące go indeksy oraz kod kreskowy;
-Asortymentom można przypisywać niezależne stawki VAT zakupu i
sprzedaży;
-Każdy asortyment może mieć różne jednostki miary zakupu, magazynowania
i sprzedaży;
-Poza domyślnymi jednostkami sprzedaży każdemu asortymentowi można
przypisać dodatkowe jednostki (np. wielokrotne)
-Program umożliwia zdefiniowanie dowolnej ilości tzw. rubryk cenowych
powiązanych matematyczną zależnością z ceną zakupu towaru. W związku z
tym każdy asortyment może mieć dowolną ilość cen sprzedaży (cenę
detaliczną, hurtową, specjalną, specjalna2, ……). Każdą z rodzajów cen
sprzedaży (rubryk cenowych) można przypisywać grupom kontrahentów lub
indywidualnie każdemu odbiorcy inną;
Pozostałe kartoteki
-Kategorie asortymentowe – program umożliwia zdefiniowania
nieograniczonej ilości pozycji kategorii asortymentowych oraz podziału
kategorii asortymentowych na dowolnie zdefiniowane grupy;
-Kartoteka jednostek miar stwarza możliwość przyjmowania i wydawania
towaru w różnych jednostkach miary, z automatycznym przeliczaniem ilości
oraz wartości według jednostki magazynowania
Inne kartoteki pomocnicze (Dokumenty magazynowe, Dokumenty handlowe,
Dokumenty zapłat, Stawki VAT, Ceny, Klasyfikacja kontrahentów, Grupy
kontrahentów)
-Otwarcie firmy wiąże się z wieloma wydatkami. Chcąc wspomóc
przedsiębiorców w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oferujemy 30%
rabatu na programy Asseco WAPRO dla nowo powstałych firm.