Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WF-MAG START + PEN 16GB WAPRO SPRZEDAŻ MAGAZYN WWA

07-02-2014, 15:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 349 zł     
Użytkownik MEDIAGO
numer aukcji: 3866779391
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 07-02-2014 13:38:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WF-Mag START

Sprzedaż i magazyn

+

PENDRIVE GOODRAM 16GB


CENA:349 ZŁ

Program WF-Mag dla Windows (SQL) przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych, o różnym profilu działalności. Pozwala na wspomaganie sprzedaży poprzez rozbudowany system wariantów sprzedaży, cenników, upustów, kontrolę zobowiązań i należności. Oprócz tego ułatwia analizę przepływu towarowego, poprzez możliwość tworzenia różnorodnych zestawień przychodów i rozchodów towarów w dowolnym okresie.

Program WF-Mag dla Windows - wariant START przeznaczony jest dla najmniejszych firm handlowych i handlowo - usługowych. Najczęściej jego użytkownikami są firmy jednoosobowe lub małe firmy rodzinne, gdzie jest wykorzystywany, jako typowy program do fakturowania sprzedaży towarów handlowych, produktów oraz świadczonych przez firmę usług. W podłączeniu z drukarka fiskalną doskonale sprawdza się w małych punktach sprzedaży detalicznej.

Typ programu

  • Program do fakturowania sprzedaży towarów handlowych oraz usług (program do wystawiania faktur);

  • Program do zarządzania sprzedażą mikroprzedsiębiorstw;

Informacje ogólne

  • Program umożliwia pracę wyłącznie na jednym stanowisku;

  • Program przeznaczony jest dla firm prowadzących krajowy obrót towarowy (także w walutach obcych)

  • Program zaprojektowano w technologii „klient – serwer” w oparciu o SQL Serwery firmy Microsoft;

Magazyny

  • Wariant START umożliwia korzystanie tylko z jednego magazynu;

  • Rozchodowanie towarów z magazynu może odbywać zgodnie z następującymi metodami:

    1. FIFO - pierwsze weszło pierwsze wyszło;

    2. LIFO - ostatnie weszło, pierwsze wyszło;

    3. Wyboru z konkretnej dostawy;

  • Ewidencja magazynowa prowadzona jest w rzeczywistych cenach netto i brutto;

Inwentaryzacja

  • Program umożliwia utworzenie jednego Bilansu Otwarcia (w dowolnym momencie);

  • Stan magazynu, po utworzeniu Bilansu Otwarcia można korygować wykonując kolejne remanenty;

Kartoteka „Kontrahenci”

  • Przeznaczona jest do przechowywania

    1. Danych teleadresowych kontrahentów,

    2. Wykazu numerów kont bankowych kontrahenta;

    3. Indywidualnych danych handlowych danego kontrahenta jak na przykład przypisana mu rubryka cenowa, indywidualnie przypisane ceny sprzedaży wybranych asortymentów, domyślny narzut/upust, domyślny dla niego sposób zapłaty, wysokość przyznanego kredytu kupieckiego i inne;

    4. Indywidualny kod kreskowy przeznaczony do jego elektronicznej identyfikacji;

    5. Lista firm powiązanych (płatników, odbiorców);

    6. Okno formularza kontrahenta umożliwia tworzenie nieograniczonej ilości typów (np. dostawcy, odbiorcy, itp.) oraz grup kontrahentów (np. podział według państw, województw) oraz przypisywanie do nich kontrahenta;

    7. Okno formularza kontrahenta umożliwia wpisanie tekstu komunikatu / przypomnienia pojawiającego się każdorazowo przy jego wyborze w dowolnym formularzu programu. Umożliwia to np. przekazywanie informacji o kontrahencie dla innych osób obsługujących program itp.;

    8. Każdy kontrahent może mieć swój własny, indywidualny cennik niezależny od przynależności do grupy kontrahentów, która ma zdefiniowane inne domyślne ceny.

Kartoteka „Artykuły i usługi”

  • Do kartoteki można wprowadzać cztery typy asortymentów: towary, produkty, opakowania i usługi

  • Asortyment można przypisywać do dowolnie definiowanych jednopoziomowych kategorii asortymentowych oraz kategorii wielopoziomowych

  • Każdy asortyment ma dwa identyfikujące go indeksy oraz kod kreskowy;

  • Asortymentom można przypisywać niezależne stawki VAT zakupu i sprzedaży;

  • Każdy asortyment może mieć różne jednostki miary zakupu, magazynowania i sprzedaży;

  • Poza domyślnymi jednostkami sprzedaży każdemu asortymentowi można przypisać dodatkowe jednostki (np. wielokrotne)

  • Program umożliwia zdefiniowanie dowolnej ilości tzw. rubryk cenowych powiązanych matematyczną zależnością z ceną zakupu towaru. W związku z tym każdy asortyment może mieć dowolną ilość cen sprzedaży (cenę detaliczną, hurtową, specjalną, specjalna2, ……). Każdą z rodzajów cen sprzedaży (rubryk cenowych) można przypisywać grupom kontrahentów lub indywidualnie każdemu odbiorcy inną;

Pozostałe kartoteki

  • Kategorie asortymentowe – program umożliwia zdefiniowania nieograniczonej ilości pozycji kategorii asortymentowych oraz podziału kategorii asortymentowych na dowolnie zdefiniowane grupy;

  • Kartoteka jednostek miar stwarza możliwość przyjmowania i wydawania towaru w różnych jednostkach miary, z automatycznym przeliczaniem ilości oraz wartości według jednostki magazynowania

  • Inne kartoteki pomocnicze (Dokumenty magazynowe, Dokumenty handlowe, Dokumenty zapłat, Stawki VAT, Ceny, Klasyfikacja kontrahentów, Grupy kontrahentów)





Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.

Towar można odebrać w naszym biurze w Warszawie przy ul. Kolorowej 19 lok. 151 poziom -1 wejście od ul. Sosnkowskiego (po uprzednim kontakcie)center
center




Mediago ©