Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WF-MAG PRESTIŻ WAPRO SPRZEDAŻ VAT23 ASSECO WARSZ

27-01-2012, 20:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 368 zł     
Użytkownik MediaGO_pl
numer aukcji: 2065257773
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 11   
Koniec: 17-02-2012 16:58:53
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O mnie Komentarze Nasze Aukcje
Ważne informacje Opis produktu
Kontakt
[zasłonięte]@mediago.pl


Grzesiek

[zasłonięte]@mediago.pl


Bogdan

[zasłonięte]@mediago.pl


Patryk

[zasłonięte]@mediago.pl

(22)[zasłonięte]478-57
502-[zasłonięte]-275
MediaGO_pl

(22)[zasłonięte]478-57
502-[zasłonięte]-275

w godzinach 10-19

Dojazd autobusami:
177, 401,517, skm
przystanek
Kolorowa 01, Sosnkowskiego

Gdzie Jesteśmy

Mapa

Sprzedaż Ratalna

Zakupy na raty

Dlaczego warto kupować na aukcjach mediago_pl

  • Kupujesz prosto z salonu

  • Masz pełną gwarancje

  • Wystawimy Faktury VAT 22% lub paragony z pełnym kosztem wysyłki

  • Sprzęt jest bezpośrednio sprowadzany od producentów

  • Najniższa cena na rynku

  • Fachowa obsługa on-line i telefoniczna

  • Pełna swoboda wyboru przewoźnika twojej paczki

zobacz opinie o nas ile osób nam zaufało

zobacz co mamy na innych aukcjach

ASSECO WAPRO WF-MAG PRESTIŻ
System przeznaczony do prowadzenia ewidencji towarowo - wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych. Umożliwia wystawianie i rejestrację dokumentów magazynowych, sprzedaży i zakupu. Zapewnia sprawną i szybką sprzedaż detaliczną
!! NOWE STAWKI PODATKU VAT !!

1368zł

GWARANCJA: AKTUALNEJ WERSJI, POMOCY TECHNICZNEJ !!

Specyfikacja

UWAGA - Oferta dla nowo założonych firm, po wcześniejszym przesłaniu dokumentów.

System przeznaczony do prowadzenia ewidencji towarowo - wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych. Umożliwia wystawianie i rejestrację dokumentów magazynowych, sprzedaży i zakupu. Zapewnia sprawną i szybką sprzedaż detaliczną

Asseco WAPRO PRESTIŻ

1news_b_msp.jpgZintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem, przeznaczony dla najbardziej wymagających klientów. Znakomicie automatyzuje codzienną pracę nawet złożonej organizacji. Wspiera również menedżerów w podejmowaniu decyzji, udostępniając nowoczesne metody wielowymiarowej analizy danych. Umożliwia pracę w sieci lokalnej jak i przez Internet.
Linia obejmuje komplet aplikacji współpracujących ze sobą w zakresie współdzielenia i wymiany danych. Współpraca może się odbywać on-line w ramach jednej sieci komputerowej oraz off-line na zasadzie eksportu danych do oddziału firmy lub biura rachunkowego. Instalacja aplikacji na wspólnej bazie danych zapewnia współdzielenie takich zasobów jak: plan kont, kartoteki kontrahentów, pracowników, środków trwałych, urzędów, banków i kursów walut.

Mocną stroną linii PRESTIŻ jest zastosowanie środowiska raportującego Crystal Reports, które daje użytkownikowi możliwość samodzielnego budowania wielowymiarowych, hierarchicznych raportów w postaci tabelarycznej lub graficznej.

WF- Mag PRESTIŻ - Przegląd podstawowych funkcji programu

Kartoteki

Kontrahenci

  • dane teleadresowe kontrahenta (strona www z możliwością uruchomienia przeglądarki)

  • tworzenie nieograniczonej ilości typów (np. dostawcy, odbiorcy, itp.) oraz grup kontrahentów (np. podział według państw, województw)

  • dane handlowe (domyślna cena, narzut/upust, sposób zapłaty, kredyt kupiecki)

  • kod kreskowy (elektroniczna identyfikacja)

  • możliwość przypisania kilku numerów kont bankowych do jednego kontrahenta

  • lista firm powiązanych (płatników, odbiorców)

  • tekst powiadomienia (pojawiający się przy wyborze kontrahenta)

Artykuły i usługi

  • cztery typy asortymentów: towary, produkty, opakowania i usługi

  • podział na dowolnie definiowane kategorie asortymentowe

  • dwa indeksy i kody kreskowe dla każdego artykułu

  • oddzielne stawki VAT dla zakupu i sprzedaży

  • różne jednostki miary dla zakupu, magazynowania i sprzedaży

  • nieograniczona ilość cen sprzedaży

  • indywidualne cenniki dla kontrahentów

Pozostałe kartoteki

  • kategorie asortymentowe - możliwość zdefiniowania nieograniczonej ilości pozycji kategorii asortymentowych oraz podziału kategorii asortymentowych na dowolnie zdefiniowane grupy

  • kartoteka jednostek miar stwarza możliwość przyjmowania i wydawania towaru w różnych jednostkach miary, z automatycznym przeliczaniem ilości oraz wartości według jednostki magazynowania

  • inne kartoteki pomocnicze (Dokumenty magazynowe, Dokumenty handlowe, Dokumenty zapłat, Stawki VAT, Ceny, Klasyfikacja kontrahentów, Grupy kontrahentów)

  • Dodatkowo w wariancie PRESTIŻ

    • kartoteka kursów walut z możliwością definiowania bieżących kursów oraz przechowywania kursów archiwalnych

Dokumenty występujące w systemie

Magazynowe:

    bilans otwarcia, remanent, PZ, WZ, MM, ZU, SU,

    Dodatkowo w wariancie BIZNES

    • zamówienia odbiorców i własne

Handlowe:

  • faktura VAT, rachunek zwykły, paragon, faktura korygująca VAT,

  • Dodatkowo w wariancie BIZNES

    • faktura pro forma

Rozrachunkowe:

KP, KW, przelew, rejestracja przelewu zewnętrznego, wpłata gotówki na rachunek, kompensata, wezwanie do zapłaty, nota odsetkowa

Zakres funkcjonalny systemu:

Magazyny

  • obsługa jednego magazynu

  • rozchodowanie towaru metodą FIFO lub LIFO, wybór z konkretnej dostawy

  • ewidencja magazynowa prowadzona w cenach rzeczywistych netto i brutto

  • Dodatkowo w wariancie BIZNES

  • obsługa dowolnej liczby magazynów

Inwentaryzacja

  • możliwość wprowadzenia jednego Bilansu Otwarcia (bilans można zrobić w dowolnym momencie) i wielu kolejnych remanentów, korygujących stan magazynu

  • wydruki remanentowe w dowolnym momencie na podstawie archiwalnego zapisu wszystkich remanentów

Obrót magazynowy, zakup i sprzedaż

  • proste i szybkie wprowadzanie oraz swobodna modyfikacja lub usuwanie dokumentów magazynowych i handlowych

  • możliwość wystawiania wielokrotnych korekt dokumentów magazynowych i handlowych w oparciu o oryginalny dokument handlowy

  • pełna automatyzacja i kontrola poprawności całego procesu zakupu i sprzedaży z wykorzystaniem informacji zawartych w kartotekach systemu (cenniki, sposoby i terminy płatności, limity kupieckie, system ostrzeżeń)

  • możliwość dodania nowego kontrahenta, płatnika, artykułu lub usługi w trakcie wystawiania dokumentu

  • możliwość wystawienia faktury na podstawie kilku dokumentów WZ

  • sprzedaż asortymentu na jednym dokumencie handlowym, wybór towaru z dowolnej dostawy

  • łatwe wyszukiwanie, sortowanie i filtrowanie dokumentów według różnorodnych kryteriów

  • bogactwo różnorodnych wariantów wydruków dokumentów

  • Dodatkowo w wariancie BIZNES

    • automatyczne tworzenie dokumentów PZ i WZ na podstawie jednego lub wielu zamówień odbiorców lub własnych

  • Dodatkowo w wariancie PRESTIŻ

    • możliwość wystawiania faktur walutowych

    • automatyczne tworzenie dokumentów PZ i faktur zakupu na podstawie
      wprowadzonego dokumentu SAD

Rozrachunki

  • należności i zobowiązania generowane automatycznie przez program na podstawie dokumentów handlowych

  • możliwość dopisania ręcznego należności i zobowiązań

  • w pełni automatyczne rozliczanie rozrachunków poprzez kasę (wydruk KP, KW), bank (wydruk przelewu - także na oryginalnych blankietach w nowym formacie)

  • rozliczanie dokumentów poprzez kojarzenie z innymi (kompensata)

  • swoboda kojarzenia i anulowania rozrachunków

  • rozliczenia częściowe i grupowe wielu dokumentów

  • drukowanie wezwań do zapłaty

  • obsługa rozrachunków wielowalutowych

  • rejestracja noty odsetkowej z możliwością regulacji wielkości odsetek karnych

  • możliwość dowolnej analizy stanu należności i zobowiązań według zadanych kryteriów np. daty płatności , kontrahenta, formy płatności

Finanse

  • ręczne lub automatyczne wystawianie kwitów KP i KW oraz Poleceń Przelewu

  • rejestracja wpłat i wypłat bankowych w oparciu o wyciągi bankowe

  • wydruk raportów kasowych

  • możliwość rozliczenia należności lub zobowiązania w czasie wypisywania dokumentu kasowego lub bankowego

Zestawienia

  • stan magazynu, oferty, cenniki

  • różnorodne zestawienia dokumentów magazynowych i handlowych, rejestry VAT

  • zestawienia obrotów magazynowych

  • analizy zakupów, sprzedaży i zysków wg różnych kryteriów

  • analizy stanu rozrachunków

  • rejestry dokumentów i wykaz najlepszych odbiorców

  • Dodatkowo w wariancie BIZNES

    • sumaryczne stany zamówień i rezerwacji

  • Dodatkowo w wariancie BIZNES


    Zamówienia

    • automatyczna rezerwacja towaru wg priorytetów zamówień od odbiorców

  • Dodatkowo w wariancie PRESTIŻ

    • Moduł CrM
      uproszczony moduł zarządzania zadaniami oraz kontaktami z klientem

    • Produkcja
      Zdefiniowanie produktów, na które składają się dowolne ilości składników oraz obsługa tzw. zleceń montażu/demontażu, określających jakie produkty montujemy/demontujemy. Montaż produktu powoduje, że na stanie magazynu przybywa danego produktu, a ubywa części, przy czym program tworzy jednocześnie odpowiednie dokumenty magazynowe

Sprzedaż i magazyn WF-Mag - porównanie wariantów

Lp OPIS RÓŻNIC PRESTIŻ
PLUS
PRESTIŻ BIZNES START
1. Liczba magazynów i oddziałów nieogra- niczona nieogra- niczona nieogra-
niczona
1
2. Możliwość pracy w sieci +
+ + -
(tylko na lokalnym serwerze jedna baza danych)
3. Liczba użytkowników dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji) dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji) dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji) 1
4. Współpraca z systemami
F-K
WF-FaKir dla Windows

WF-KaPeR dla Windows
WF-FaKir dla Windows

WF-KaPeR dla Windows
WF-FaKir dla Windows

WF-KaPeR dla Windows
WF-KaPeR dla Windows
5. Zamówienia i analiza zamówień i rezerwacji +
+ + -
6. Przesunięcie międzymaga- zynowe +
+ + -
7. Moduł kompletacji produktów +
+ - -
8. Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Crystall Reports +
+ - -
9. Automatyczny transfer zestawień do Excela, Worda, HTML, TXT, PDF i wielu innych formatów +
+ - -
10. Zestawienia wspierające rozliczanie handlowców / pracowników i monitorujące pracę użytkowników +
+ - -
11. Dokumenty SAD i praca w innych walutach +
+ - -
12. Eksport/ import dokumentów między oddziałami +
(w zakresie kartotek asortymen- tów i kontrahen- tów, przesunięć międzyma-
gazynowych i zamówień)
+
(w zakresie kartotek asortymen- tów i kontrahen- tów, przesunięć międzyma-
gazynowych i zamówień)
+
(w zakresie kartotek asortymen- tów i kontrahen- tów, przesunięć międzyma-
gazynowych i zamówień)
-
13. Definiowalne klasyfikacje dokumentów +
+ - -
14. Kreator zestawień +
+ +
(z możliwością zapisu do 3 zestawień)
-
15. Moduł zarządzania aplikacjami klienckimi +
+ + -
16. Generator zamówień do dostawców +
+ + -
17. CrM (uproszczony moduł zarządzania zadaniami oraz kontaktami z klientem) +
+ - -
18. Transakcje wewnątrzwspól-
notowe (UE)
+
+ - -
19. Faktury VAT RR +
+ + +
20. Współpraca z kolektorami danych +
+ - -
21. Współpraca z wagami elektronicznymi +
+ + -
22. Współpraca z kasami fiskalnymi +
+ + -
23. Współpraca z drukarkami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych +
+ + +
24. Dodawanie własnych opcji modułów powiększających możliwości programu (operacje dodatkowe) +
+ - -
25. Eksport/import faktur i zamówień w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD +
+ - -
26. Tabele dodatkowe - tworzenie własnych tabel do rejestracji informacji dodatkowych w programie, które można wykorzystać potem np. w zestawieniach w Crystal Reports +
- - -
27. Gniazda rozszerzeń - możliwość łatwego dostosowania do potrzeb indywidualnych użytkownika poprzez modyfikację działania programu i/lub dodawanie nowych funkcjonal- ności (również wykorzystują- cych tabele dodatkowe)
+
- - -

Wysyłka i płatności..

transport paczki - wybierz ?

wpłata na konto:

pobranie:

PRIORYTET-POCZTA 0 zł 21 zł
UPS - KURIER 26 36 zł
19 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 339198
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581103 [zasłonięte] 566037
WPŁATY BEZ PROWIZJI W PKO BP (INTELIGO)

Dojazd do nas....

Towar można odebrać w naszym biurze w Warszawie przy ul. Kolorowej 19 lok. 151 poziom -1 wejście od ul. Sosnkowskiego (po uprzednim kontakcie)