Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WF-KAPER WIN BIZNES STARTUJ z WA-PRO - FVAT - DHL

19-01-2012, 11:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 680 zł     
Użytkownik SoftMediaExpert
numer aukcji: 2014402681
Miejscowość Piastów k/Warszawy
Wyświetleń: 10   
Koniec: 21-01-2012 21:41:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

  

 

Tel. (22)[zasłonięte]722-41 w.102
 
[zasłonięte]@gmail.com


[zasłonięte]17460


 

Przesyłka firmą kurierską

 
  0 zł - przedpłata na konto
  0 zł - paczka pobraniowa
0 zł - odbiór osobisty

Wszystkie przesyłki wysyłamy 
TYLKO kurierem DHL po
odnotowaniu wpłaty lub
po otrzymaniu informacji
o  przesyłce pobraniowej.

Kupując na kilku naszych
aukcjach za wysyłkę 
płacisz tylko raz.


 

KONOTOPA, ul. PIWNA 2
05-850 OŻARÓW MAZ.

hosting

 

03 8002 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0043410 [zasłonięte] 202201


  

WF-KAPER WIN BIZNES



UWAGA - Oferta dla nowo założonych firm, po wcześniejszym przesłaniu dokumentów.

 

Startuj z Asseco WAPRO

Otwarcie firmy wiąże się z wieloma wydatkami. Chcąc wspomóc przedsiębiorców w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oferujemy 30% rabatu na programy Asseco WAPRO dla nowo powstałych firm.

Oferta marki Asseco WAPRO to nowoczesne, kompleksowe i sprawdzone oprogramowanie wspomagające zarządzanie dla różnej wielkości firm, o zróżnicowanej skali potrzeb pogrupowane w pięć linii: Asseco WAPRO START, Asseco WAPRO BIZNES, Asseco WAPRO PRESTIŻ, Asseco WAPRO BIURO i Asseco WAPRO Mobile. Różnią się one między sobą liczbą wchodzących w skład modułów oraz ich funkcjonalnością.

Nasze aplikacje rosną razem z Twoją firmą.

Rozwój firmy nie oznacza konieczności zmiany oprogramowania. Dzięki możliwości rozbudowy o kolejne moduły i stanowiska oraz przejścia od programów Asseco WAPRO START przeznaczonych dla początkującej, małej firmy, do programów linii Asseco WAPRO BIZNES i Asseco WAPRO PRESTIŻ nasze oprogramowanie umożliwia realizację zwiększonej ilości zadań rozwijającej się firmy.

Regulamin promocji
  1. Z oferty promocyjnej mogą skorzystać nowo powstałe firmy (w okresie do 6 miesięcy od daty rejestracji - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
  2. Promocja dotyczy firm, które po raz pierwszy decydują się na zakup oprogramowania Asseco WAPRO.
  3. Rabat obowiązuje tylko na oprogramowanie marki Asseco WAPRO.
  4. Warunkiem uzyskania rabatu jest przedstawienie w Oddziale w Warszawie firmy Asseco Business Solutions lub u jednego z Partnerów lub Dealerów zaświadczenia wymienionego w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
  5. Promocji nie można łączyć z innym.
  6. Promocja trwa od 1 lutego 2009 r. do odwołania.
  7. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania z przyczyn od niej niezależnych.
  8. Oferta promocyjna dostępna na terenie całego kraju.

OPIS PROGRAMU

Księga podatkowa WF-KaPeR START

WF-KaPeR dla Windows jest systemem przeznaczonym do prowadzenia
księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży. Program umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych.

WF-KaPeR dla Windows zawiera mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Umożliwia ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe. Program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenia deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego.

WF-KaPeR dla Windows jest funkcjonalną kontynuacją dobrze znanej na polskim rynku wersji DOS-owej programu, obecnej na rynku od kilku lat. Jest on wynikiem połączenia dotychczasowych bogatych doświadczeń firmy, jako producenta aplikacji biznesowych, z możliwościami, jakie daje zastosowanie najnowszych technologii informatycznych. Program jest w pełni kompatybilny ze środowiskiem i interfejsem Microsoft Windows - pracuje pod kontrolą Windows 95, 98, 2000, NT, ME, XP, Vista maksymalnie wykorzystując zalety każdego z tych systemów operacyjnych.

WF-KaPeR START - Podstawowe funkcje programu

Kartoteki

  • Odbiorców, dostawców, innych kontrahentów
  • Urzędów skarbowych z adresami i numerami kont bankowych
  • Pracowników
  • Stawek podatkowych i ubezpieczeniowych

Deklaracje podatkowe

  • Obsługa jednego podmiotu gospodarczego
  • Rozliczanie podatku VAT w obrocie krajowym, zagranicznym i wewnątrz UE.
  • Wydruk deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-UE, VAT-UE/K, VAT-R, VAT-R/UE na formularzach lub na czystych kartkach.
  • Rozliczanie podatku dochodowego na zasadach ogólnych oraz zryczałtowanego podatku od przychodów ewidencjonowanych 
  • Przyporządkowanie do firmy dowolnej ilości właścicieli/wspólników i dowolny podział dochodu.
  • Możliwość uwzględniania udziałów zmiennych w czasie, a także dowolnej ilości spisów z natury.
  • Emisja własnych dokumentów księgowych: dowody wewnętrzne, przelewy bankowe, bankowe dowody wpłat gotówkowych do każdej deklaracji, kontrahenta lub pracownika.
  • Sporządzanie deklaracji NIP-1, NIP-2, NIP-3 wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami jak NIP/2A, NIP-B, NIP-C, NIP-D 
    Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-40 wraz z załącznikami PIT-28A, PIT-28B, PIT/B, PIT/D, PIT/M, PIT/O, PIT/Z, PIT/ZG, PIT/2K 

Ewidencje księgowe

  • Możliwość dokonywania w jednym oknie wpisów do księgi z równoległym umieszczaniem zapisów w odpowiednich rejestrach zakupu i sprzedaży VAT, co znakomicie skraca czas potrzebny na zaksięgowanie dużej liczby dokumentów.
  • Chronologiczne uporządkowanie wpisów - możliwość księgowania przed skompletowaniem wszystkich dokumentów.
  • Sumowanie wpisów za dowolny okres z jednoczesnym porównaniem sum narastających od początku roku.

Rejestry VAT

  • Podatek VAT należny i naliczony - użytkownik ma możliwość zarówno określenia ilości rejestrów podatku VAT należnego i naliczonego, a także w każdym z rejestrów możliwość określenia powiązań danych w rejestrze z danymi w podstawowej księdze przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtowej.

Ewidencje dodatkowe

  • Program umożliwia prowadzenie ewidencji do pięciu środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami, automatyczne tworzenie planów amortyzacji, drukowanie tabel amortyzacyjnych za poszczególne miesiące oraz uzyskiwanie dodatkowych danych takich jak np.: ilość miesięcy, jaka pozostała do końca amortyzacji danego środk.
  • Ewidencja przebiegu jednego pojazdu dla potrzeb obliczania kosztów eksploatacji. Słownik stałych tras i odległości pozwala na zautomatyzowanie i przyśpieszenie wypełniana i ewidencji przebiegu oraz pozwoli uniknąć błędów. Przedstawienie wyników obliczeń w formie tabeli daje możliwość optymalizacji własnych działań pod względem zaliczenia jak największej kwoty w koszty uzyskania przychodu. 
  • Dodatkowo w warinacie BIZNES
    • Prowadzenie ewidencji nieograniczonej ilości środków trwałych
      Ewidencja przebiegu nieograniczonej ilości pojazdów
  • Dodatkowo w warinacie BIZNES 
    Obsługa wynagrodzeń
    • Kartoteka pracowników umożliwiająca również generowanie dokumentów rejestracyjnych dla ZUS.
    • Możliwość tworzenia list płac. Program automatycznie wylicza zaliczki na podatek dochodowy oraz składki ZUS.
    • Obsługa umów zlecenia i o dzieło. Dla umów trwających powyżej jednego miesiąca możliwe jest stworzenie harmonogramu zapłat, a na jego podstawie generowanie kolejnych rachunków.
    • Rozliczenie podatku dochodowego pracowników (deklaracje PIT-4R, PIT11). 
    • Generowanie dokumentów rozliczeniowych dla ZUS.
    • Przelewy do list płac oraz do umów zlecenia i o dzieło.

WF-KaPeR START - Współpraca

  • integracja z Systemem Obsługi Magazynów i Sprzedaży WF-MAG dla Windows
  • z rozprowadzanym przez ZUS programem Płatnik

WF-KaPeR START - Minimalne wymagania

Instalacja jednostanowiskowa

Komputer z procesorem Pentium III 600 MHz, 192 MB RAM, 200 MB wolnego miejsca na dysku, napęd CD-ROM, karta graficzna SVGA, Windows 98SE, MS-SQL Server w wersji 2000 Desktop Edition

Różnice między wariantami:

 

Lp Opis różnic START BIZNES BIURO
1. Ilość rozliczanych oddziałów firmy 1 3 +
2. Rozliczanie wynagrodzeń - + +
3. Rozliczanie środków trwałych 5 środków + +
4. Rozliczanie prywatnych samochodów 1 samochód + +
5. Eksport danych do arkusza kalkulacyjnego - - +
6. Analizy OLAP - - +
7. Dowolna konfiguracja uprawnień użytkowników - - +