WF-KaPer Win BIURO
NAJNOWSZA WERSJA Z NOWYMI STAWKAMI VAT !
OFERT TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA NOWO POWSTAŁYCH FIRM, PO WCZEŚNIEJSZYM PRZESŁANIU DOKUMENTÓW FIRMY!!
Otwarcie firmy wiąże się z wieloma wydatkami. Chcąc wspomóc przedsiębiorców w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oferujemy 30% rabatu na programy Asseco WAPRO dla nowo powstałych firm.
Oferta marki Asseco WAPRO to nowoczesne, kompleksowe i sprawdzone oprogramowanie wspomagające zarządzanie dla różnej wielkości firm, o zróżnicowanej skali potrzeb pogrupowane w pięć linii: Asseco WAPRO START, Asseco WAPRO BIZNES, Asseco WAPRO PRESTIŻ, Asseco WAPRO BIURO i Asseco WAPRO Mobile. Różnią się one między sobą liczbą wchodzących w skład modułów oraz ich funkcjonalnością.
Nasze aplikacje rosną razem z Twoją firmą.
Rozwój firmy nie oznacza konieczności zmiany oprogramowania. Dzięki możliwości rozbudowy o kolejne moduły i stanowiska oraz przejścia od programów Asseco WAPRO START przeznaczonych dla początkującej, małej firmy, do programów linii Asseco WAPRO BIZNES i Asseco WAPRO PRESTIŻ nasze oprogramowanie umożliwia realizację zwiększonej ilości zadań rozwijającej się firmy.
- Z oferty promocyjnej mogą skorzystać nowo powstałe firmy (w okresie do 6 miesięcy od daty rejestracji - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
- Promocja dotyczy firm, które po raz pierwszy decydują się na zakup oprogramowania Asseco WAPRO.
- Rabat obowiązuje tylko na oprogramowanie marki Asseco WAPRO.
- Warunkiem uzyskania rabatu jest przedstawienie w Oddziale w Warszawie firmy Asseco Business Solutions lub u jednego z Partnerów lub Dealerów zaświadczenia wymienionego w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
- Promocji nie można łączyć z innym.
- Promocja trwa od 1 lutego 2009 r. do odwołania.
- Zastrzegamy sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania z przyczyn od niej niezależnych.
- Oferta promocyjna dostępna na terenie całego kraju w sieciach sprzedaży.
Kartoteki
- Odbiorców, dostawców, innych kontrahentów
- Urzędów skarbowych z adresami i numerami kont bankowych
- Pracowników
- Stawek podatkowych i ubezpieczeniowych
Deklaracje podatkowe
- Obsługa jednego podmiotu gospodarczego
- Rozliczanie podatku VAT w obrocie krajowym, zagranicznym i wewnątrz UE.
- Wydruk deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-UE, VAT-UE/K, VAT-R, VAT-R/UE na formularzach lub na czystych kartkach.
- Rozliczanie podatku dochodowego na zasadach ogólnych oraz zryczałtowanego podatku od przychodów ewidencjonowanych
- Przyporządkowanie do firmy dowolnej ilości właścicieli/wspólników i dowolny podział dochodu.
- Możliwość uwzględniania udziałów zmiennych w czasie, a także dowolnej ilości spisów z natury.
- Emisja własnych dokumentów księgowych: dowody wewnętrzne, przelewy bankowe, bankowe dowody wpłat gotówkowych do każdej deklaracji, kontrahenta lub pracownika.
- Sporządzanie deklaracji NIP-1, NIP-2, NIP-3 wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami jak NIP/2A, NIP-B, NIP-C, NIP-D
Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-40 wraz z załącznikami PIT-28A, PIT-28B, PIT/B, PIT/D, PIT/M, PIT/O, PIT/Z, PIT/ZG, PIT/2K
- Dodatkowo w wariancie BIURO
Obsługa nieograniczonej ilości podmiotów gospodarczych
Ewidencje księgowe
- Możliwość dokonywania w jednym oknie wpisów do księgi z równoległym umieszczaniem zapisów w odpowiednich rejestrach zakupu i sprzedaży VAT, co znakomicie skraca czas potrzebny na zaksięgowanie dużej liczby dokumentów.
- Chronologiczne uporządkowanie wpisów - możliwość księgowania przed skompletowaniem wszystkich dokumentów.
- Sumowanie wpisów za dowolny okres z jednoczesnym porównaniem sum narastających od początku roku.
Rejestry VAT
- Podatek VAT należny i naliczony - użytkownik ma możliwość zarówno określenia ilości rejestrów podatku VAT należnego i naliczonego, a także w każdym z rejestrów możliwość określenia powiązań danych w rejestrze z danymi w podstawowej księdze przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtowej.
Ewidencje dodatkowe
- Program umożliwia prowadzenie ewidencji do pięciu środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami, automatyczne tworzenie planów amortyzacji, drukowanie tabel amortyzacyjnych za poszczególne miesiące oraz uzyskiwanie dodatkowych danych takich jak np.: ilość miesięcy, jaka pozostała do końca amortyzacji danego środk.
- Ewidencja przebiegu jednego pojazdu dla potrzeb obliczania kosztów eksploatacji. Słownik stałych tras i odległości pozwala na zautomatyzowanie i przyśpieszenie wypełniana i ewidencji przebiegu oraz pozwoli uniknąć błędów. Przedstawienie wyników obliczeń w formie tabeli daje możliwość optymalizacji własnych działań pod względem zaliczenia jak największej kwoty w koszty uzyskania przychodu.
Różnice między wariantami:
Lp |
Opis różnic |
START |
BIZNES |
BIURO |
1. |
Ilość rozliczanych oddziałów firmy |
1 |
3 |
+ |
2. |
Rozliczanie wynagrodzeń |
- |
+ |
+ |
3. |
Rozliczanie środków trwałych |
5 środków |
+ |
+ |
4. |
Rozliczanie prywatnych samochodów |
1 samochód |
+ |
+ |
5. |
Eksport danych do arkusza kalkulacyjnego |
- |
- |
+ |
6. |
Analizy OLAP |
- |
- |
+ |
7. |
Dowolna konfiguracja uprawnień użytkowników |
- |
- |
+ |
|