Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WF-FaKir Windows BUDŻET - DODATKOWE STANOWISKO

14-02-2015, 16:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 830 zł     
Użytkownik ardsoftcompl
numer aukcji: 4996986826
Miejscowość Ozarow Mazowiecki
Wyświetleń: 2   
Koniec: 14-02-2015 15:51:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje udzielane są telefonicznie, mailowo oraz na Gadu-Gadu.
tel: (22)[zasłonięte]753-59 wew. 106


e-mail: [zasłonięte]@wp.pl 

 

[zasłonięte]57699

 

Przed zakupem zapoznaj sie z REGULAMINEM AUKCJI znajdujacym sie na naszej stronie>>

PRZESYŁKA ELEKTRONICZNA

adres e-mail - 0 zł

 

POCZTA POLSKA
(nie dotyczy kluczy do programów)

List polecony priorytetowy - od 6 zł - do 12 zł

List polecony ekonomiczny - od 5 zł - do 11 zł

 

KURIER
(nie dotyczy kluczy do programów)

Przesyłka kurierska - 15 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa - od 19 zł - do 39 zł


WF-FaKir Windows BUDŻET
rozbudowa o DODATKOWE STANOWISKO

 

 

 

UWAGA !!

 

W PRZYPADKU NIE AKTUALNEJ WERSJI OPROGRAMOWANIA, NALEŻY W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI DOKONAĆ AKTUALIZACJI DO NAJNOWSZEJ WERSJI

 

 


Program finansowo – księgowy WF-FaKir dla Windows wariant BUDŻET

Program WF-FaKir dla Windows wariant BUDŻET jest programem finansowo – księgowym wspomagającym zarządzanie finansami w jednostkach budżetowych. Podstawą dla zastosowanych w programie rozwiązań są przepisy zawarte w ustawie o finansach publicznych oraz przepisach wykonawczych do niej.

System jest rozwinięciem programu WF-FaKir wariant PRESTIŻ, posiada jego pełną funkcjonalność a dodatkowo szereg rozwiązań specyficznych dla jednostek budżetowych oraz form organizacyjno-prawnych gospodarki pozabudżetowej, tj. zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych jednostek budżetowych. Program umożliwia w tym zakresie:

  • Tworzenie i obsługę klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów – według:
    • klasyfikacji tradycyjnej – w podziale na działy, rozdziały i paragrafy oraz dodatkową, własną analitykę definiowaną przez użytkownika;
    • klasyfikacji zadaniowej – w podziale na funkcje, zadania, podzadania i działania (opcjonalnie);
  • Definiowanie budżetu jednostki. W ramach klasyfikacji możliwe jest szczegółowe definiowanie rocznego budżetu, wraz z ewidencją kolejnych zmian dokonywanych w pierwotnym planie
  • Pełną kontrolę wykonania budżetu jednostki na każdym etapie.
  • W procesie rejestrowania dokumentów księgowych istnieje możliwość:
    • Wiązania zapisów z określonymi paragrafami budżetowymi.
    • Deklarowania kwoty zapisu jako dochód/wpływ, wydatek/koszt/zaangażowanie, środki pieniężne). Pozwala to w dalszym procesie przetwarzania danych na dokładną analizę operacji nie tylko w obrębie klasyfikacji ale także rodzajów wykonywanych operacji.
  • Księgowania równoległe. Dokonywanie wymaganych przez przepisy księgowań równoległych na konta pozabilansowe, automatyzując na jego żądanie niezbędne czynności.
  • Rozrachunki. W module rozrachunki program opcjonalnie pozwala na ręczne lub automatyczne wiązanie transakcji zarówno:
    • w obrębie kont księgowych, ale także
    • w obrębie tych samych paragrafów budżetowych.
  • Fakturowanie. Aplikacja posiada wbudowany prosty moduł fakturujący, pozwalający na wystawianie, drukowanie i ewidencję wystawianych faktur VAT oraz ich późniejsze, automatyczne księgowanie z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej.
  • Sprawozdawczość budżetowa. Program pozwala na wykonanie szeregu raportów uwzględniających specyfikę rachunkowości budżetowej. Raporty te umożliwiają analizę zapisów od strony:
    • dokumentów i kont księgowych,
    • pozycji klasyfikacji budżetowych.
    Użytkownik może ponadto definiować własne raporty, dla których źródłem danych będą kwoty przypisane do określonych kont i paragrafów budżetowych.
  • Eksport sprawozdań. Program umożliwia także eksport sprawozdań w formacie elektronicznym (Besti@, JB, JST) oraz przygotowanie sprawozdań zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej.

Poza wyżej opisaną funkcjonalnością programu związaną ze specyfiką rachunkowości budżetowej program posiada wiele ważnych uniwersalnych funkcjonalności, istotnych w rachunkowości. Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany był na:

  • pełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie;
  • udostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo – księgowych;

Pełna automatyzacja w programie została osiągnięta poprzez udostępnienie między innymi:

  • mechanizmów automatycznego rozliczania rozrachunków;
  • automatów księgujących, ułatwiających proces księgowania standardowych dokumentów;
  • mechanizmów automatycznie dekretujących „koszty do rozliczenia w czasie” (np. prenumeraty, abonamenty itp.);
  • mechanizmów automatycznych przeksięgowań, przeszacowań (miesięcznych i rocznych);
  • mechanizmów automatycznie naliczających różnice kursowe;
  • moduł tworzenia raportów użytkownika;
  • szereg innych mechanizmów poprawiających ergonomię, dokładność i szybkość wykonywanej pracy oraz mechanizmy przyspieszające i ułatwiające dostęp do danych;

Wraz z rosnącymi wymaganiami stawianymi współczesnej księgowości, do których należą między innymi:

  • stały monitoring kosztów;
  • nadzór nad rozrachunkami, zobowiązaniami i należnościami;
  • wykorzystanie danych księgowych do różnego typu analiz;
  • planowanie, na podstawie aktualnych danych finansowo – księgowych oraz analizy danych historycznych;

program został wyposażony we wbudowane moduły takie jak:

  • moduły rozliczania projektów;
  • moduły ewidencjonowania przychodów i kosztów w zdefiniowanych przez użytkownika miejscach powstawania przychodów i kosztów (tzw. MPK), które niezależnie od możliwości rejestrowania kosztów na kontach księgowych zespołu 5, umożliwiają dodatkowe ich rejestrowanie w innym układzie, w sposób bardziej szczegółowy. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne analizowanie rentowności poszczególnych obszarów działalności jednostki;
  • moduły analizy wskaźnikowej;
  • moduły umożliwiające tworzenie własnych zestawień użytkownika, pozwalające na sporządzanie rozbudowanych zestawień jak na przykład zestawienie szczegółowych rachunków wyników, analiz rentowności poszczególnych rodzajów działalności jednostki i dowolnych innych zestawień opartych o dane finansowo - księgowe;

Dodatkowo istnieje możliwość poszerzenia możliwości analitycznych systemu poprzez rozbudowanie go o program WF-Analizy. Po zainstalowaniu programu WF-Analizy na wspólnej bazie z programem WF-FaKir dla Windows dodatkowo można uzyskać możliwość wykonywania przekrojowych, wielowymiarowych analiz w postaci czytelnych zestawień tabelarycznych lub / i wykresów, niezbędnych do oceny zmian trendów procesów zachodzących w jednostce, analiz porównawczych i innych.

Korzyści z użytkowania programu WF-Fakir w wariancie BUDŻET

  • profesjonalne zarządzania finansami zgodnie z ustawą o finansach publicznych
  • łatwiejsza klasyfikacja dochodów i wydatków
  • możliwość powiązania zapisów z określonymi paragrafami budżetowymi
  • raportowanie i sprawozdawczość zgodna z wymogami Ministerstwa Finansów
  • możliwość raportowania w formacie elektronicznym
  • współpraca programów ułatwiająca wymianę danych
  • intuicyjna instalacja i obsługa

 


WF- FaKir - Podstawowe funkcje

 

Ewidencja dokumentów

  • Dokumenty - W programie możliwe jest zarejestrowanie wszystkich typów dokumentów, prostych i złożonych, w tym dokumentów walutowych. Program posiada predefiniowany zestaw dokumentów, który może być dowolnie rozbudowany o własne typy dokumentów.
  • Dzienniki – W programie jest możliwość utworzenia dowolnego zestawu dzienników. Po przypisaniu dokumentów do odpowiednich dzienników, mogą one być rejestrowane w sposób uporządkowany, w odpowiednich dziennikach.
  • Formuły automatycznego dekretowania – pozwalają na automatyzację procesu rejestracji dokumentów.
  • Przeglądanie i analiza zaewidencjonowanych dokumentów – program posiada rozbudowany moduł przeglądania dokumentów, który umożliwia dowolne filtrowanie, wybór dowolnych zestawów dokumentów i przeglądanie ich za dowolny okres i pod dowolnym katem.
  • Własne klasyfikacje użytkownika – program umożliwia tworzenia własnych klasyfikacji dokumentów oraz zapisów księgowych, które później można wykorzystać do odfiltrowania tych dokumentów lub zapisów w oknie przeglądarki lub na wydrukach.

Księga główna

  • Rozbudowane mechanizmy przeglądania księgi głównej – okno przeglądarki księgi głównej wyposażone w rozbudowane mechanizmy zestawiania zapisów, obrotów i sald w oknie i na wydrukach. Zapisy można zestawiać wg. kont, okresów, MPK lub zestawić raport obrotów konta.
  • Wydruki – program wyposażony jest komplet wydruków wymaganych przepisami prawa, wydruków statystycznych, w tym bilansu, rachunku wyników, dzienników księgowań i innych,
  • Automatyczne naliczanie obowiązkowej korekty kosztów podatkowych zgodnie z art. 15b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - program automatycznie nalicza korekty zarówno dla:
    • transakcji zakupu zaksięgowanych bezpośrednio w programie, najczęściej jednorazowo zaliczanych w koszty uzyskania przychodów,
    • transakcji zakupu towarów handlowych, najczęściej zaliczanych w koszty uzyskania przychodów odpowiednio do rozchodów / sprzedaży towarów handlowych;
  • Automatyczne zamykanie okresów i lat obrachunkowych – w trakcie zamykania okresów możliwe jest wykonanie przez program automatycznych przeksięgowań, przeszacowań, a w trakcie zamykania roku obrachunkowego, dodatkowo automatycznie tworzony jest bilans otwarcia następnego roku. Bilans otwarcia może być wielokrotnie aktualizowany, aż do zamknięcia poprzedniego roku obrotowego.

Rozrachunki

  • Automatyczne, półautomatyczne i ręczne rozliczanie lub kompensata należności i zobowiązań,
  • Możliwość automatycznego rejestrowania i rozliczania rozrachunków już na etapie rejestrowania dokumentów, w tym walutowych. Dodatkowo dla rozrachunków walutowych, program umożliwia automatyczne naliczanie różnic kursowych.
  • Automatyczne tworzenie dokumentów przelewu, wezwań do zapłaty, not odsetkowych oraz naliczanie odsetek bezpośrednio z okna przeglądarki rozrachunków.
  • Komplet zestawień umożliwiających pełną analizę stanu należności i zobowiązań.

Ewidencja VAT

  • Automatyczne ewidencjonowanie zapisów w rejestrze VAT podczas operacji dekretowania dokumentów.
  • Automatyczna kontrola zgodności kont księgi głównej z zapisami w rejestrach VAT.
  • Automatyczne tworzenie i drukowanie deklaracji VAT-7.
  • Automatyczne naliczanie korekt podatku VAT zgodnie z art. 89a i 89b ustawy o podatku od towarów i usług:
    • Podatku należnego zgodnie z art. 89a ustawy o podatku od towarów i usług, tzw. ulga na złe długi, wraz z automatycznym wypełnianiem zawiadomienia VAT-ZD;
    • Podatku naliczonego zgodnie z art. 89b ustawy o podatku od towarów i usług, tj. obowiązkowe obniżenie podatku naliczonego wynikającego z nierozliczonych transakcji zakupu po upływie 150 dni od terminu płatności;
  • Pełna obsługa dokumentów importowych i eksportowych oraz transakcji wewnątrzwspólnotowych.
  • Możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych klasyfikacji zapisów w rejestrze VAT,
  • Możliwość tworzenia dowolnych zestawień w oparciu o dane zawarte w rejestrach VAT.
   

 

Automatyzacja pracy

  • Automaty księgujące VAT – umożliwiają one zdefiniowanie dowolnej ilości schematów księgowań dokumentów. W trakcie rejestrowania dokumentów wystarczy wybrać odpowiedni schemat, po czym dokument może zostać w całości automatycznie zadekretowany.
  • Automatyczne, okresowe przeksięgowywanie i dekretowanie kosztów do rozliczenia w czasie i innych kwot rozliczanych w czasie.
    Automaty księgujące programu umożliwiają zdefiniowanie planu przeksięgowań wskazanej kwoty w dekretowanym dokumencie. Plan przeksięgowań umożliwia rozłożenie jej na dowolną ilość okresów obrachunkowych i przypisania każdej pozycji odpowiedniego schematu przeksięgowania. Podczas zamykania okresów obrachunkowych, WF-FaKir umożliwia automatyczne tworzenie not księgowych zawierające wszystkie wymagane przeksięgowania kwot do rozliczenia w czasie, w danym okresie obrachunkowym.
  • Automatyczny import i dekretowanie dokumentów z systemu sprzedaży, kadrowo – płacowego oraz zarządzania majątkiem firmy. Program WF-FaKir posiada wbudowane moduły automatycznego importu i dynamicznego dekretowania importowanych dokumentów z powyższych aplikacji. W zależności od konfiguracji całego systemu, import dokumentów może odbywać się:
    • za pośrednictwem plików wymiany, gdy oba programy pracują w niezależnych bazach danych;
    • bezpośrednio, gdy oba programy pracują w jednej, wspólnej bazie danych (dotyczy wyłącznie w z programami systemu Asseco WAPRO).
    W modułach importu można definiować schematy dekretowania wszystkich importowanych dokumentów, w tym dynamicznie prowadzić obliczenia, tworzyć opisy importowanych dokumentów. Zakres automatyzacji tego procesu zależy od programu, z którym współpracuje WF-FaKir. Pełne możliwości automatyzacji wymiany danych możliwe są wyłącznie pomiędzy aplikacjami systemu Asseco WAPRO.
  • Automatyczne naliczanie:
    • obowiązkowej korekty kosztów podatkowych zgodnie z art. 15b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
    • korekt podatku VAT:
      • podstawy opodatkowania oraz podatku należnego zgodnie z art. 89a ustawy
  • Synchronizacja danych z pozostałymi aplikacjami systemu zarządzania firmą. Synchronizacja wspólnych danych jest możliwa wyłącznie pomiędzy aplikacjami systemu Asseco WAPRO.
  • Konwersja z WF-FaKir dla DOS. Program w pełni importuje wszystkie dane programu WF-FaKir dla DOS. Po konwersji danych jest natychmiast gotowy do kontynuowania pracy w nowym środowisku.
  • e-Archiwum - Moduł Zarządzania Dokumentami
    • Zapisywanie i przechowywanie e-Dokumentów
    • e-Faktury (faktury elektroniczne);
    • Kopie elektroniczne klasycznych dokumentów (skany dokumentów);
    • Zapisywanie dokumentów w kontekście:
      • Księgowanych dokumentów systemowych
      • Firmy
      • Kontrahentów
      • Pracowników
    • Dostęp do dokumentów bezpośrednio w interfejsie programu. Na przykład zapisane w e-Archiwum e-Dokumenty do dokumentów systemowych, w interfejsie programu stanowią załączniki do zaksięgowanych dokumentów, a podgląd dostępny jest po przyciśnięciu jednego przycisku;
    • W wybranym kontekście można zapisać dowolnie wiele e-Dokumentów;
    • W systemach, w których system zarządzania sprzedażą WF-Mag dla Windows pracuje na wspólnej bazie z systemem finansowo - księgowym WF-FaKir dla Windows, e-Dokumenty powiązane z dokumentami handlowymi w programie WF-Mag dla Windows, są automatycznie widoczne jako załączniki zaksięgowanych dokumentów w programie WF-FaKir dla Windows;

 

Controlling

  • Miejsca Powstawania Kosztów – program wyposażony jest w moduł umożliwiający definiowanie, obsługę i rozliczanie centrów kosztowych (MPK) wraz z ich analizą.
  • Plany budżetowe firmy – program umożliwia tworzenia rocznych, lub częściowych planów budżetowych firmy z możliwością kontroli ich realizacji.
  • Analiza wskaźnikowa – obsługa podstawowych wskaźników odpowiedzialnych za kondycję firmy (wskaźniki rentowności, płynności, aktywności, wydajności i wiele innych) wraz z możliwością śledzenia ich zmian w czasie.
  • Raporty i zestawienia – Program umożliwia tworzenie zarówno raportów i zestawień, do których dane pobierane są, po odpowiednim odfiltrowaniu, bezpośrednio z bazy danych programu bez złożonych kalkulacji, jak raportów, w których prezentowane dane wymagają wstępnych obliczeń i kalkulacji.
    • Zestawienia danych - Poza bogatym zestawem dostarczanych z programem wydruków i zestawień, WF-FaKir umożliwia podłączenia własnych raportów wykonanych w technologii CRYSTAL REPORTS, lub modyfikacji istniejących raportów.
    • Kalkulacje i obliczenia - program posiada rozbudowany moduł umożliwiający tworzenie raportów prezentujących wyniki złożonych obliczeń i kalkulacji, na przykład rozbudowanego rachunku wyników uwzględniającego wiele rodzaje działalności, z wynikami pośrednimi lub inne. Moduł wyposażony jest zestaw formuł obliczeniowych, umożliwia również stosowanie obliczeń warunkowych.
  • Współpraca z programem WF-Analizy – współpraca z programem WF-Analizy umożliwia tworzenie dodatkowych raportów i zestawień niedostępnych w programie WF-FaKir, w postaci zaawansowanych, wielowymiarowych analiz opartych o dane programu WF-Fakir dla Windows.

 

 

Finanse i księgowość WF-FaKir - porównanie wariantów

Moduł Opis różnic PRESTIŻ BIURO BIZNES BUDŻET
Ogólne

Możliwość pracy w sieci

Maksymalna ilość firm możliwych do zarejestrowanie w programie nieograniczona nieograniczona 3 nieograniczona

Możliwość pracy na jednej, wspólnej bazie danych z aplikacjami Asseco WAPRO

Wymiana danych z aplikacjami systemu Asseco WAPRO

Optymalizacja do pracy terminalowej (wyłączenie grafik)
Moduł finansowo - księgowy

Powiązana dekretacja dokumentów z ewidencją VAT

Rozrachunki z kontrahentami

Raporty kasowe, wyciągi bankowe, inne

Wystawianie i ewidencja dokumentów handlowych

e-przelewy, e-deklaracje
e-Archiwum (Moduł Zarządzania Dokumentami)

Przechowywanie w bazie danych programu e-Dokumentów w kontekstach: firmy, kontrahentów, pracowników oraz księgowanych dokumentów

Podgląd zarchiwizowanych e-Dokumentów w trakcie pracy księgowego, bezpośrednio z interfejsu programu
Rachunki wirtualne

Obsługa wirtualnych rachunków bankowych
Planowanie i kontrola wydatków firmy (plan budżetowy)

Budżetowanie i kontrola realizacji budżetu firmy
Moduł MPK

Moduł obsługi miejsc powstawania kosztów
Analiza wskaźnikowa

Moduł analizy wskaźnikowej firmy
Usługi Platformy dla Biur Rachunkowych*

Biuro Rachunkowe Online - usługa transferu dokumentów wraz z załącznikami z systemów zarządzania sprzedażą Asseco WAPRO bezpośrednio do bazy danych programu WF-FaKir dla Windows w biurze rachunkowym.

Biuro Rachunkowe Online - Portal klienta - usługa umożliwiająca klientom biur rachunkowych za pośrednictwem przeglądarki internetowej podgląd podstawowych wskaźników i danych finansowych oraz innych informacji zarejestrowanych w programie WF-FaKir dla Windows w biurze.
Analityka budżetowa

Tworzenie planu wydatków budżetowych i kontrola jego realizacji

Obsługa budżetowego plan finansowego według klasyfikacji tradycyjnej – w podziale na działy, rozdziały i paragrafy oraz dodatkową, własną analitykę definiowaną przez użytkownika

Obsługa budżetowego plan finansowego według klasyfikacji zadaniowej – w podziale na funkcje, zadania, podzadania i działania (opcjonalnie)

Sprawozdawczość budżetowa

 

 

WF-FaKir  - zalecane wymagania sprzętowe

Instalacja jednostanowiskowa

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 1 GB RAM (2 GB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows XP SP 3/Vista/Windows 7/Windows 8,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy w wariancie Express Edition.

Instalacja wielostanowiskowa

Serwer:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 4 GB RAM,
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows 2012 Server,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy.

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 1 GHz kompatybilny z x86,
  • 512 MB RAM (1024 MB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows XP SP3/Vista/Windows 7/Windows 8.

 Praca w sieciach:

  • Windows 2003/XP SP3/Vista/Windows 7

 

Pozostałe wymagania

  • Do użytkowania programu na komputerach z systemem Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8 wymagane jest posiadanie silnika bazy danych w wersji minimum MS SQL Server 2005.

 

 

 

 

 

 

 

 

WF-FaKir Windows BUDŻET - DODATKOWE STANOWISKO