Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WF-FaKiR Windows BIZNES rozbudowa do PRESTIŻ

18-02-2015, 13:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 000 zł     
Użytkownik ardsoftcompl
numer aukcji: 5008527760
Miejscowość Ozarow Mazowiecki
Wyświetleń: 6   
Koniec: 18-02-2015 11:50:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje udzielane są telefonicznie, mailowo oraz na Gadu-Gadu.
tel: (22)[zasłonięte]753-59 wew. 106


e-mail: [zasłonięte]@wp.pl 

 

[zasłonięte]57699

 

Przed zakupem zapoznaj sie z REGULAMINEM AUKCJI znajdujacym sie na naszej stronie>>

PRZESYŁKA ELEKTRONICZNA

adres e-mail - 0 zł

 

POCZTA POLSKA
(nie dotyczy kluczy do programów)

List polecony priorytetowy - od 6 zł - do 12 zł

List polecony ekonomiczny - od 5 zł - do 11 zł

 

KURIER
(nie dotyczy kluczy do programów)

Przesyłka kurierska - 15 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa - od 19 zł - do 39 zł


WF-FaKiR Windows BIZNES rozbudowa do wariantu PRESTIŻ

 

 

UWAGA !!

 

W PRZYPADKU NIE AKTUALNEJ WERSJI OPROGRAMOWANIA, NALEŻY W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI DOKONAĆ AKTUALIZACJI DO NAJNOWSZEJ WERSJI

 

 

 

Program finansowo – księgowego WF-FaKir dla Windows

Finanse i księgowość WF-FaKir dla Windows jest systemem przeznaczonym do obsługi pełnej księgowości w przedsiębiorstwach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych.
Może być stosowany:

  • jako element składowy systemu zarządzania firmami Asseco WAPRO i współpracować z innymi aplikacjami tego systemu,
  • niezależnie, jako samodzielny program finansowo – księgowy.

Program wyposażony został we wszystkie wymagane przepisami prawa mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności podmiotów gospodarczych zobowiązanych do prowadzenia ksiąg handlowych.

Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany jest na:

  • pełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie,
  • udostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo – księgowych, wymaganych w procesach zarządzania firmą.

Pełna automatyzacja w programie została osiągnięta poprzez udostępnienie między innymi:

  • mechanizmów automatycznego rozliczania rozrachunków,
  • automatów księgujących, ułatwiających proces księgowania standardowych dokumentów,
  • mechanizmów automatycznie dekretujących „koszty do rozliczenia w czasie” (np. prenumeraty, abonamenty itp.),
  • mechanizmów automatycznych przeksięgowań, przeszacowań (miesięcznych i rocznych),
  • mechanizmów automatycznie naliczających różnice kursowe,
  • mechanizmów automatycznego, dynamicznego dekretowania importowanych dokumentów (Moduł MAGIK II opisany niżej. Dotyczy pracy programu w systemie Asseco WAPRO),
  • moduł tworzenia raportów użytkownika,
  • szereg innych mechanizmów poprawiających ergonomię, dokładność i szybkość wykonywanej pracy oraz mechanizmy przyspieszające i ułatwiające dostęp do danych.

Ponadto, program wyposażony jest w e-Archiwum, w którym można zapisywać i przechowywać faktury elektroniczne (e-Faktury) oraz kopie elektroniczne standardowych dokumentów a funkcja wyświetlania e-Dokumentów jako załączników do księgowanych dokumentów systemowych zdecydowanie ułatwia pracę księgowym.

* W systemach pracujących na wspólnej bazie z programem WF-Mag dla Windows, e-Dokumenty dołączone w tym programie do dokumentów handlowych, automatycznie widoczne są w programie WF-Fakir dla Windows.


natomiast dokładny wykaz różnic pomiędzy poszczególnymi wariantami znajduje się na stronie „Różnice między wariantami”.

Wraz z rosnącymi wymaganiami stawianymi współczesnej księgowości, do których należą między innymi:

  • stały monitoring kosztów, wyniku finansowego, rentowności i rozliczeń inwestycji firmy,
  • nadzór nad rozrachunkami, zobowiązaniami i należnościami firmy,
  • wykorzystanie danych księgowych do analizy działalności operacyjnej firmy,
  • planowanie przyszłych działań operacyjnych, na podstawie aktualnych danych finansowo – księgowych firmy oraz analizie danych historycznych.

program został wyposażony w wbudowane moduły takie jak:

  • tworzenia planów budżetowych wraz z kontrolą ich wykonania,
  • rozliczania projektów firmy,
  • ewidencjonowania przychodów i kosztów w zdefiniowanych przez użytkownika miejscach powstawania przychodów i kosztów (tzw. MPK), które niezależnie od możliwości rejestrowania kosztów na kontach księgowych zespołu 5, umożliwiają dodatkowe ich rejestrowanie w innym układzie, w sposób bardziej szczegółowy. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne analizowanie rentowności poszczególnych obszarów działalności firmy (dotyczy wariantów PRESTIŻ i BUDŻET),
  • analiza wskaźnikowa, która umożliwia pełną analizę kondycji finansowej firmy (dotyczy wariantów PRESTIŻ i BUDŻET),
  • możliwość tworzenia własnych zestawień użytkownika, które umożliwiają tworzenie rozbudowanych zestawień jak na przykład szczegółowych rachunków wyników, analiz rentowności poszczególnych rodzajów działalności firmy i dowolnych innych zestawień opartych o dane finansowo - księgowe.

Dodatkowo istnieje możliwość poszerzenia możliwości analitycznych systemu poprzez rozbudowanie go o program
WF-Analizy. Po zainstalowaniu programu WF-Analizy na wspólnej bazie z programem WF-FaKir dla Windows dodatkowo można uzyskać możliwość wykonywania przekrojowych, wielowymiarowych analiz w postaci czytelnych zestawień tabelarycznych i wykresów, niezbędnych do oceny zmian trendów procesów zachodzących w firmie, analiz porównawczych i innych.

Program, ze względu na swoją rozbudowaną funkcjonalność, pełną automatyzację operacji księgowych, ergonomię pracy sprawdził się również w pracy w biurach rachunkowych. Potwierdzeniem tego jest lista biur rachunkowych korzystających w swojej codziennej pracy z oprogramowania Asseco WAPRO, które przystąpiły do „Programu dla biur rachunkowych Asseco WAPRO”.

 

WF-FaKir dla Windows w systemie zarządzania firmą Asseco WAPRO

Powyżej wymienione zostały wszystkie moduły i funkcje automatyzujące pracę księgowych, w które wyposażony jest WF-FaKir dla Windows. Mają one wpływ na przeprowadzane operacje na znajdujących się w programie danych, natomiast poniżej omówimy pełną automatyzację importu i dekretowania danych importowanych do programu z innych aplikacji systemu Asseco WAPRO.

Linie produktowe systemu do zarządzania firmami Asseco WAPRO

System do zarządzania firmą Asseco WAPRO składa się z kilku aplikacji, które użytkownicy mogą dowolnie kompletować, zależnie od stawianych swojemu systemowi wymagań. Podzielony jest on na kilka linii produktowych różniących się funkcjonalnością, które dostosowane są do wymagań różnych grup użytkowników.

Automatyzacja współpracy programu WF-Fakir z systemem Asseco WAPRO

Pełną funkcjonalność i wszystkie zalety programu WF-FaKir dla Windows dostępne są podczas pracy programu w systemie Asseco WAPRO. Jest on tak zaprojektowany, aby wszystkie aplikacje wchodzące w jego skład współdziałały ze sobą w sposób jak najbardziej pełny i zautomatyzowany.

Automatyzacja współpracy systemu polega na możliwości:

  • pełnej wymiany danych (w dowolnym momencie) pomiędzy poszczególnymi aplikacjami a programem finansowo – księgowym,
  • synchronizacji wspólnych danych - niektórych kartotek (np. kontrahentów, pracowników), rozrachunków i innych,
  • automatycznym, dynamicznym dekretowaniu wszystkich importowanych dokumentów.

Program WF-FaKir wyposażony jest w moduł MAGIK II, który jest odpowiedzialny za obsługę importu i automatycznego dekretowania dokumentów. Przy jego pomocy możliwe jest nie tylko proste definiowanie schematów księgowań, ale również definiowanie dekretów warunkowych. Moduł dynamicznie analizuje importowane dokumenty i odpowiednio je dekretuje, wylicza również różnice z zaokrągleń, rozksięgowuje dokumenty a nawet dynamicznie tworzy odpowiednie ich opisy.

W praktyce oznacza to, że bez wprowadzenia z klawiatury do programu finansowo – księgowego jednego znaku, bez wpisywania danych kontrahentów, w ciągu kilku lub kilkunastu minut, w programie mogą znaleźć się zadekretowane wszystkie dokumenty magazynowe, handlowe i finansowe wystawione w programie WF-Mag dla Windows z dowolnie wybranego okresu. A zdarza się, że poza obsługą magazynu, obsługą konwencjonalnej sprzedaży (krajowej i zagranicznej) na kilkunastu a nawet kilkudziesięciu stanowiskach, zarządza on równocześnie sprzedażą wielu handlowców mobilnych oraz kilku sklepów internetowych i ilość zarejestrowanych dokumentów jest bardzo duża.

W praktyce, księgowym pozostaje tylko sprawdzenie zaimportowanych dokumentów i ich zatwierdzenie. Import dokumentów może być przeprowadzany z dowolną częstotliwością, wobec tego dane zaksięgowane w programie finansowo – księgowym mogą być zawsze aktualne.

Osiągniecie pełnej integracji i funkcjonalności uzależnione jest w dużym stopniu od zastosowanej przez użytkownika konfiguracji swojego systemu.

W dalszej części przedstawimy podstawowe informacje na temat różnic w funkcjonalności systemu zarządzania firmą Asseco WAPRO, przy różnych konfiguracjach instalacji. Więcej szczegółów znajdziecie Państwo w „Podręczniku użytkownika. Oprogramowanie dla firm Asseco WAPRO”.

Konfiguracja systemu Asseco WAPRO a różnice w funkcjonalności systemu.

Poszczególne aplikacje systemu zarządzania firmą Asseco WAPRO, zależnie od wymagań użytkownika, mogą być instalowane:

  • W jednej, wspólnej bazie danych (struktury wszystkich programów znajdują się w jednej bazie danych),
  • W rozłącznych bazach danych (struktury wszystkich programów znajdują się w oddzielnych, niezależnych bazach danych).

W zależności od powyżej opisanych przypadków, import danych do programu finansowo – księgowego będzie odbywać się:

  • Praca na rozłącznych bazach danych – okresowa wymiana danych za pośrednictwem plików danych,
  • Praca na wspólnej bazie danych – wymiana danych w dowolnym momencie („na żądanie”) w obrębie bazy danych bez pośrednictwa plików danych.

Synchronizacja wspólnych danych, która obniża ogólny nakład pracy w firmie na wprowadzanie dokumentów i danych do systemu (dane są wprowadzane tylko jeden raz, nie trzeba ich powielać) możliwa jest tylko w przypadku pracy na jednej, wspólnej bazie danych.

Jak z tego wynika, pełną funkcjonalność systemu Asseco WAPRO można osiągnąć przy instalacji całego systemu w jednej, wspólnej bazie danych.

Zwracamy uwagę, że taki model pracy całego systemu jest możliwy również w przypadku kiedy dział księgowości (wewnętrznej lub zewnętrznej) zlokalizowany jest w innym miejscu niż firma (serwer baz danych). Korzystając na przykład z usług terminalowych, nawet firmy które mają wiele rozproszonych oddziałów, działów, filii czy sklepów mogą skonfigurować swój system do pracy na jednej, wspólnej bazie danych.

Konfiguracja takiego systemu może być złożona, w takim przypadku zachęcamy do korzystania z pomocy sieci naszych Partnerów na terenie całego kraju. Wykaz Partnerów wraz z wyszukiwarką znajduje się na stronie
„Znajdź Partnera Asseco WAPRO”.

Korzyści z użytkowania programu WF-FaKir dla Windows

  • Zwiększona efektywność i dokładności pracy księgowego, poprzez zautomatyzowanie wszystkich operacji niewymagających jego decyzji,
  • Równomierne rozłożenie pracy księgowych w całym okresie obrachunkowym, wynikające z możliwości importowania i księgowania dokumentów praktycznie natychmiast po ich zarejestrowaniu w systemie zarządzania sprzedażą (dotyczy pracy w jednym systemie z programem WF-Mag dla Windows),
  • Skrócenie czasu potrzebnego na wprowadzania dokumentów i ich dekretowanie. Zaoszczędzony tym sposobem czas może być przeznaczony na przeprowadzanie istotnych z punktu widzenia działania firmy bieżących analizy jej wyników ekonomicznych , na przykład przy pomocy modułu WF-Analizy,
  • Zmniejszenie nakładów pracy w firmie związanych z wprowadzaniem danych wynikające z możliwości pracy na wspólnej bazie danych z programem zarządzania sprzedażą (dotyczy pracy z programem WF-Mag dla Windows).

 

 

WF-FaKir BIZNES - Podstawowe funkcje programu

Ewidencja dokumentów

  • rejestrowanie wszystkich typów dokumentów, w tym dokumentów walutowych i złożonych,
  • automatyzacja procesu rejestracji dokumentów poprzez zastosowanie formuł automatycznego dekretowania,
  • możliwość rejestrowania i automatycznego rozliczania rozrachunków już na etapie rejestrowania dokumentów
  • przeglądanie i analiza dokumentów w dowolnych układach
  • możliwość tworzenia własnych klasyfikacji dokumentów lub zapisów

Rozrachunki

  • automatyczne, półautomatyczne i ręczne rozliczanie lub kompensacja należności i zobowiązań,
  • rozliczanie rozrachunków walutowych, wraz z automatycznym tworzeniem dokumentów różnic kursowych,
  • automatyczne tworzenie dokumentów przelewu, wezwań do zapłaty, czy not odsetkowych oraz naliczanie odsetek,
  • Komplet zestawień umożliwiających pełną analizę stanu należności i zobowiązań, także w ujęciu historycznym i prognostycznym.

Księga główna

  • szybkie i wygodne przeglądanie zapisów, obrotów i sald na kontach księgi głównej i ksiąg pomocniczych,
  • generowanie kompletu wydruków urzędowych i statystycznych, w tym bilansu, rachunku wyników, dzienników księgowań i innych,
  • automatyczne naliczanie obowiązkowej korekty kosztów podatkowych zgodnie z art. 15b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - program automatycznie nalicza korekty zarówno dla:
    • transakcji zakupu zaksięgowanych bezpośrednio w programie, najczęściej jednorazowo zaliczanych w koszty uzyskania przychodów,
    • transakcji zakupu towarów handlowych, najczęściej zaliczanych w koszty uzyskania przychodów odpowiednio do rozchodów / sprzedaży towarów handlowych;
  • automatyczne zamykanie okresów i lat obrachunkowych wraz ze stosownymi przeksięgowaniami, przeszacowaniami i generowaniem bilansu otwarcia.

Ewidencja VAT

  • powiązanie procesu dekretacji dokumentów z ewidencją VAT umożliwiające jednokrotne wprowadzanie informacji oraz kontrolę zgodności kont księgi głównej z rejestrami VAT,
  • możliwość tworzenia dowolnych zestawień w oparciu o rejestry VAT oraz automatyczne generowanie i drukowanie deklaracji VAT-7,
  • możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych klasyfikacji zapisów w rejestrze VAT,
  • automatyczne naliczanie korekt podatku VAT zgodnie z art. 89a i 89b ustawy o podatku od towarów i usług:
    • Podatku należnego zgodnie z art. 89a ustawy o podatku od towarów i usług, tzw. ulga na złe długi, wraz z automatycznym wypełnianiem zawiadomienia VAT-ZD;
    • Podatku naliczonego zgodnie z art. 89b ustawy o podatku od towarów i usług, tj. obowiązkowe obniżenie podatku naliczonego wynikającego z nierozliczonych transakcji zakupu po upływie 150 dni od terminu płatności;
  • pełna obsługa dokumentów importowych i eksportowych oraz dotyczących transakcji wewnątrzwspólnotowych.

Dodatkowo w wariancie PRESTIŻ

Elementy Controllingu

  • definiowanie, obsługa i rozliczanie centrów kosztowych (MPK) wraz z ich zaawansowaną analizą
  • planowanie rocznych i częściowych budżetów oraz kontrola ich realizacji
  • analiza wskaźnikowa – obsługa podstawowych wskaźników odpowiedzialnych za kondycję firmy (wskaźniki rentowności, płynności, aktywności, wydajności i wiele innych) wraz z możliwością śledzenia ich zmian w czasie
  • zaawansowane raportowanie, w tym integracja z narzędziami zewnętrznymi, takimi jak Crystal Raports oraz MS Excel (tabele przestawne)
  • wykorzystanie technologii OLAP oraz współpraca z generatorem raportów wielowymiarowych WF-Analizy

 

 

 

Finanse i księgowość WF-FaKir - porównanie wariantów

Moduł Opis różnic PRESTIŻ BIURO BIZNES BUDŻET
Ogólne

Możliwość pracy w sieci

Maksymalna ilość firm możliwych do zarejestrowanie w programie nieograniczona nieograniczona 3 nieograniczona

Możliwość pracy na jednej, wspólnej bazie danych z aplikacjami Asseco WAPRO

Wymiana danych z aplikacjami systemu Asseco WAPRO

Optymalizacja do pracy terminalowej (wyłączenie grafik)
Moduł finansowo - księgowy

Powiązana dekretacja dokumentów z ewidencją VAT

Rozrachunki z kontrahentami

Raporty kasowe, wyciągi bankowe, inne

Wystawianie i ewidencja dokumentów handlowych

e-przelewy, e-deklaracje
e-Archiwum (Moduł Zarządzania Dokumentami)

Przechowywanie w bazie danych programu e-Dokumentów w kontekstach: firmy, kontrahentów, pracowników oraz księgowanych dokumentów

Podgląd zarchiwizowanych e-Dokumentów w trakcie pracy księgowego, bezpośrednio z interfejsu programu
Rachunki wirtualne

Obsługa wirtualnych rachunków bankowych
Planowanie i kontrola wydatków firmy (plan budżetowy)

Budżetowanie i kontrola realizacji budżetu firmy
Moduł MPK

Moduł obsługi miejsc powstawania kosztów
Analiza wskaźnikowa

Moduł analizy wskaźnikowej firmy
Usługi Platformy dla Biur Rachunkowych*

Biuro Rachunkowe Online - usługa transferu dokumentów wraz z załącznikami z systemów zarządzania sprzedażą Asseco WAPRO bezpośrednio do bazy danych programu WF-FaKir dla Windows w biurze rachunkowym.

Biuro Rachunkowe Online - Portal klienta - usługa umożliwiająca klientom biur rachunkowych za pośrednictwem przeglądarki internetowej podgląd podstawowych wskaźników i danych finansowych oraz innych informacji zarejestrowanych w programie WF-FaKir dla Windows w biurze.
Analityka budżetowa

Tworzenie planu wydatków budżetowych i kontrola jego realizacji

Obsługa budżetowego plan finansowego według klasyfikacji tradycyjnej – w podziale na działy, rozdziały i paragrafy oraz dodatkową, własną analitykę definiowaną przez użytkownika

Obsługa budżetowego plan finansowego według klasyfikacji zadaniowej – w podziale na funkcje, zadania, podzadania i działania (opcjonalnie)

Sprawozdawczość budżetowa

 

 

WF-FaKir  - zalecane wymagania sprzętowe

Instalacja jednostanowiskowa

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 1 GB RAM (2 GB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows XP SP 3/Vista/Windows 7/Windows 8,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy w wariancie Express Edition.

Instalacja wielostanowiskowa

Serwer:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 4 GB RAM,
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows 2012 Server,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy.

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 1 GHz kompatybilny z x86,
  • 512 MB RAM (1024 MB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows XP SP3/Vista/Windows 7/Windows 8.

 Praca w sieciach:

  • Windows 2003/XP SP3/Vista/Windows 7

 

Pozostałe wymagania

  • Do użytkowania programu na komputerach z systemem Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8 wymagane jest posiadanie silnika bazy danych w wersji minimum MS SQL Server 2005.

 

 

 

 

 

 

 

 

WF-FaKiR Windows BIZNES rozbudowa do PRESTIŻ