Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WF-FAKIR WIN PRESTIŻ Finanse i Księgowość Startuj

27-06-2014, 15:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 144 zł     
Użytkownik PiotrSoft
numer aukcji: 4283370381
Miejscowość Ozarow Mazowiecki
Wyświetleń: 6   
Koniec: 27-06-2014 14:54:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W godzinach od 8,00 -16,00
Od Poniedziałku d
o Piątku.
Tel. 22[zasłonięte]753-59 wew.108
Piotr


[zasłonięte]@ardsoft.plGG[zasłonięte]44538
"ARD-SOFT"
HURTOWNIA MULTIMEDIALNA
Konotopa, ul. Piwna 2
05-850 Ożarów Mazowiecki


Bank Spółdzielczy
038[zasłonięte]000400[zasłonięte]21020[zasłonięte]001

W
ystawiamy faktury VAT
dla firm oraz PARAGONY
dla osób prywatnych.

 

 

 

WF-FAKIR WIN PRESTIŻ

Program sieciowy (licencja na pierwsze stanowisko).

 

LEGALNA WERSJA PUDEŁKOWA

WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ WAT.

 

Program WF-FaKir dla Windows jest programem finansowo – księgowym przeznaczonym do obsługi księgowości w przedsiębiorstwach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych..

 

Może być stosowany:
  • jako element składowy systemu zarządzania firmami Asseco WAPRO i współpracować z innymi aplikacjami tego systemu,
  • niezależnie, jako samodzielny program finansowo – księgowy.

Program wyposażony został we wszystkie wymagane przepisami prawa mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności podmiotów gospodarczych zobowiązanych do prowadzenia ksiąg handlowych.

Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany jest na:

  • pełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie,
  • udostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo – księgowych, wymaganych w procesach zarządzania firmą.

Pełna automatyzacja w programie została osiągnięta poprzez udostępnienie między innymi:

  • mechanizmów automatycznego rozliczania rozrachunków,
  • automatów księgujących, ułatwiających proces księgowania standardowych dokumentów,
  • mechanizmów automatycznie dekretujących „koszty do rozliczenia w czasie” (np. prenumeraty, abonamenty itp.),
  • mechanizmów automatycznych przeksięgowań, przeszacowań (miesięcznych i rocznych),
  • mechanizmów automatycznie naliczających różnice kursowe,
  • mechanizmów automatycznego, dynamicznego dekretowania importowanych dokumentów (Moduł MAGIK II opisany niżej. Dotyczy pracy programu w systemie Asseco WAPRO),
  • moduł tworzenia raportów użytkownika,
  • szereg innych mechanizmów poprawiających ergonomię, dokładność i szybkość wykonywanej pracy oraz mechanizmy przyspieszające i ułatwiające dostęp do danych.

PODSTAWOWE FUNKCJE PROGRAMU

 

Ewidencja dokumentów

  • Dokumenty - W programie możliwe jest zarejestrowanie wszystkich typów dokumentów, prostych i złożonych, w tym dokumentów walutowych. Program posiada predefiniowany zestaw dokumentów, który może być dowolnie rozbudowany o własne typy dokumentów.
  • Dzienniki – W programie jest możliwość utworzenia dowolnego zestawu dzienników. Po przypisaniu dokumentów do odpowiednich dzienników, mogą one być rejestrowane w sposób uporządkowany, w odpowiednich dziennikach.
  • Formuły automatycznego dekretowania – pozwalają na automatyzację procesu rejestracji dokumentów.
  • Przeglądanie i analiza zaewidencjonowanych dokumentów – program posiada rozbudowany moduł przeglądania dokumentów, który umożliwia dowolne filtrowanie, wybór dowolnych zestawów dokumentów i przeglądanie ich za dowolny okres i pod dowolnym katem.
  • Własne klasyfikacje użytkownika – program umożliwia tworzenia własnych klasyfikacji dokumentów oraz zapisów księgowych, które później można wykorzystać do odfiltrowania tych dokumentów lub zapisów w oknie przeglądarki lub na wydrukach.

Księga główna

  • Rozbudowane mechanizmy przeglądania księgi głównej – okno przeglądarki księgi głównej wyposażone w rozbudowane mechanizmy zestawiania zapisów, obrotów i sald w oknie i na wydrukach. Zapisy można zestawiać wg. kont, okresów, MPK lub zestawić raport obrotów konta.
  • Wydruki – program wyposażony jest komplet wydruków wymaganych przepisami prawa, wydruków statystycznych, w tym bilansu, rachunku wyników, dzienników księgowań i innych,
  • Automatyczne zamykanie okresów i lat obrachunkowych – w trakcie zamykania okresów możliwe jest wykonanie przez program automatycznych przeksięgowań, przeszacowań, a w trakcie zamykania roku obrachunkowego, dodatkowo automatycznie tworzony jest bilans otwarcia następnego roku. Bilans otwarcia może być wielokrotnie aktualizowany, aż do zamknięcia poprzedniego roku obrotowego.

Rozrachunki

  • Automatyczne, półautomatyczne i ręczne rozliczanie lub kompensata należności i zobowiązań,
  • Możliwość automatycznego rejestrowania i rozliczania rozrachunków już na etapie rejestrowania dokumentów, w tym walutowych. Dodatkowo dla rozrachunków walutowych, program umożliwia automatyczne naliczanie różnic kursowych.
  • Automatyczne tworzenie dokumentów przelewu, wezwań do zapłaty, not odsetkowych oraz naliczanie odsetek bezpośrednio z okna przeglądarki rozrachunków.
  • Komplet zestawień umożliwiających pełną analizę stanu należności i zobowiązań.

Ewidencja VAT

  • Automatyczne ewidencjonowanie zapisów w rejestrze VAT podczas operacji dekretowania dokumentów.
  • Automatyczna kontrola zgodności kont księgi głównej z zapisami w rejestrach VAT.
  • Automatyczne tworzenie i drukowanie deklaracji VAT-7.
  • Pełna obsługa dokumentów importowych i eksportowych oraz transakcji wewnątrzwspólnotowych.
  • Możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych klasyfikacji zapisów w rejestrze VAT,
  • Możliwość tworzenia dowolnych zestawień w oparciu o dane zawarte w rejestrach VAT.

WSPÓŁPRACA PROGRAMU:

 

  • Program WF-FaKir dla Windows w pełni integruje się z aplikacjami systemu zarządzania firmą Asseco WAPRO:
  • Jest zintegrowany z systemami bankowości internetowej, w zakresie dwukierunkowej wymiany danych:
    • iPKO biznes oferowanym przez PKO Bank Polski klientom instytucjonalnym. Informacja na temat certyfikatu znajduje się na stronie PKO Bank Polski.
    • PekaoBIZNES24 oferowanym przez Bank Pekao SA klientom korporacyjnym. Informacja na temat weryfikacji systemów w programie PekaoREADY znajduje się na stronie Banku Pekao SA.
  • Poprzez moduł e-Deklaracje wysyła deklaracje podatkowe na serwery Ministerstwa Finansów;
  • Automatycznie importuje kursy walut NBP;
  • Wariant BUDŻET – eksportuje dane do systemu e-sprawozdawczości jednostek samorządu terytorialnego [zasłonięte]@.
  • Program jest w pełni zintegrowany ze środowiskiem Windows, co pozwala np. na przetwarzanie danych zawartych w bazie programu przy zastosowaniu standardowych aplikacji firmy Microsoft, jak np. MS Excel, MS Access itp.

ZALECANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

 

Instalacja jednostanowiskowa

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 1 GB RAM (2 GB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows XP SP 3/Vista/Windows 7/Windows 8,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy w wariancie Express Edition.

Instalacja wielostanowiskowa

Serwer:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 4 GB RAM,
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows 2008 Server,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy.

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 1 GHz kompatybilny z x86,
  • 512 MB RAM (1024 MB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows XP SP3/Vista/Windows 7/Windows 8.

 Praca w sieciach:

  • Windows 2003/XP SP3/Vista/Windows 7

 

Pozostałe wymagania

  • Do użytkowania programu na komputerach z systemem Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8 wymagane jest posiadanie silnika bazy danych w wersji minimum MS SQL Server 2005.

Startuj z Asseco WAPRO

Otwarcie firmy wiąże się z wieloma wydatkami. Chcąc wspomóc przedsiębiorców w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oferujemy 30% rabatu na programy Asseco WAPRO dla nowo powstałych firm.

Oferta marki Asseco WAPRO to nowoczesne, kompleksowe i sprawdzone oprogramowanie wspomagające zarządzanie dla różnej wielkości firm, o zróżnicowanej skali potrzeb pogrupowane w pięć linii: Asseco WAPRO START, Asseco WAPRO BIZNES, Asseco WAPRO PRESTIŻ, Asseco WAPRO BIURO i Asseco WAPRO Mobile. Różnią się one między sobą liczbą wchodzących w skład modułów oraz ich funkcjonalnością.

Nasze aplikacje rosną razem z Twoją firmą.

Rozwój firmy nie oznacza konieczności zmiany oprogramowania. Dzięki możliwości rozbudowy o kolejne moduły i stanowiska oraz przejścia od programów Asseco WAPRO START przeznaczonych dla początkującej, małej firmy, do programów linii Asseco WAPRO BIZNES i Asseco WAPRO PRESTIŻ nasze oprogramowanie umożliwia realizację zwiększonej ilości zadań rozwijającej się firmy.

 


 

 


Regulamin promocji
  1. Z oferty promocyjnej mogą skorzystać nowo powstałe firmy (w okresie do 6 miesięcy od daty rejestracji - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
  2. Promocja dotyczy firm, które po raz pierwszy decydują się na zakup oprogramowania Asseco WAPRO.
  3. Rabat obowiązuje tylko na oprogramowanie marki Asseco WAPRO.
  4. Warunkiem uzyskania rabatu jest przedstawienie w Oddziale w Warszawie firmy Asseco Business Solutions lub u jednego z Partnerów lub Dealerów zaświadczenia wymienionego w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
  5. Promocji nie można łączyć z innym.
  6. Promocja trwa od 1 lutego 2009 r. do odwołania.
  7. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania z przyczyn od niej niezależnych.
  8. Oferta promocyjna dostępna na terenie całego kraju w sieciach sprzedaży.

WF-FAKIR WIN PRESTIŻ Finanse i Księgowość Startuj