WF-FAKIR WIN BIZNES
Program sieciowy (licencja na pierwsze stanowisko).
LEGALNA WERSJA PUDEŁKOWA
WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ WAT.
Program WF-FaKir dla Windows jest programem finansowo – księgowym przeznaczonym do obsługi księgowości w przedsiębiorstwach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych..
Może być stosowany:
- jako element składowy systemu zarządzania firmami Asseco WAPRO i współpracować z innymi aplikacjami tego systemu,
- niezależnie, jako samodzielny program finansowo – księgowy.
Program wyposażony został we wszystkie wymagane przepisami prawa mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności podmiotów gospodarczych zobowiązanych do prowadzenia ksiąg handlowych.
Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany jest na:
- pełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie,
- udostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo – księgowych, wymaganych w procesach zarządzania firmą.
Pełna automatyzacja w programie została osiągnięta poprzez udostępnienie między innymi:
- mechanizmów automatycznego rozliczania rozrachunków,
- automatów księgujących, ułatwiających proces księgowania standardowych dokumentów,
- mechanizmów automatycznie dekretujących „koszty do rozliczenia w czasie” (np. prenumeraty, abonamenty itp.),
- mechanizmów automatycznych przeksięgowań, przeszacowań (miesięcznych i rocznych),
- mechanizmów automatycznie naliczających różnice kursowe,
- mechanizmów automatycznego, dynamicznego dekretowania importowanych dokumentów (Moduł MAGIK II opisany niżej. Dotyczy pracy programu w systemie Asseco WAPRO),
- moduł tworzenia raportów użytkownika,
- szereg innych mechanizmów poprawiających ergonomię, dokładność i szybkość wykonywanej pracy oraz mechanizmy przyspieszające i ułatwiające dostęp do danych.
PODSTAWOWE FUNKCJE PROGRAMU
Ewidencja dokumentów
- rejestrowanie wszystkich typów dokumentów, w tym dokumentów walutowych i złożonych,
- automatyzacja procesu rejestracji dokumentów poprzez zastosowanie formuł automatycznego dekretowania,
- możliwość rejestrowania i automatycznego rozliczania rozrachunków już na etapie rejestrowania dokumentów
- przeglądanie i analiza dokumentów w dowolnych układach
- możliwość tworzenia własnych klasyfikacji dokumentów lub zapisów
Rozrachunki
- automatyczne, półautomatyczne i ręczne rozliczanie lub kompensacja należności i zobowiązań,
- rozliczanie rozrachunków walutowych, wraz z automatycznym tworzeniem dokumentów różnic kursowych,
- automatyczne tworzenie dokumentów przelewu, wezwań do zapłaty, czy not odsetkowych oraz naliczanie odsetek,
- Komplet zestawień umożliwiających pełną analizę stanu należności i zobowiązań, także w ujęciu historycznym i prognostycznym.
Księga główna
- szybkie i wygodne przeglądanie zapisów, obrotów i sald na kontach księgi głównej i ksiąg pomocniczych,
- generowanie kompletu wydruków urzędowych i statystycznych, w tym bilansu, rachunku wyników, dzienników księgowań i innych,
- automatyczne zamykanie okresów i lat obrachunkowych wraz ze stosownymi przeksięgowaniami, przeszacowaniami i generowaniem bilansu otwarcia.
Ewidencja VAT
- powiązanie procesu dekretacji dokumentów z ewidencją VAT umożliwiające jednokrotne wprowadzanie informacji oraz kontrolę zgodności kont księgi głównej z rejestrami VAT,
- możliwość tworzenia dowolnych zestawień w oparciu o rejestry VAT oraz automatyczne generowanie i drukowanie deklaracji VAT-7,
- możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych klasyfikacji zapisów w rejestrze VAT,
- pełna obsługa dokumentów importowych i eksportowych oraz dotyczących transakcji
WSPÓŁPRACA PROGRAMU:
- Program WF-FaKir dla Windows w pełni integruje się z aplikacjami systemu zarządzania firmą Asseco WAPRO:
Wszystkie aplikacje mogą pracować na rozłącznych bazach danych lub na jednej, zsynchronizowanej bazie danych a współczesne technologie systemów komputerowych oraz łącz umożliwiają zarówno lokalny jak i zdalny dostęp do programów.
- Jest zintegrowany z systemami bankowości internetowej, w zakresie dwukierunkowej wymiany danych:
- iPKO biznes oferowanym przez PKO Bank Polski klientom instytucjonalnym. Informacja na temat certyfikatu znajduje się na stronie PKO Bank Polski.
- PekaoBIZNES24 oferowanym przez Bank Pekao SA klientom korporacyjnym. Informacja na temat weryfikacji systemów w programie PekaoREADY znajduje się na stronie Banku Pekao SA.
- Poprzez moduł e-Deklaracje wysyła deklaracje podatkowe na serwery Ministerstwa Finansów;
- Automatycznie importuje kursy walut NBP;
- Wariant BUDŻET – eksportuje dane do systemu e-sprawozdawczości jednostek samorządu terytorialnego [zasłonięte]@.
- Program jest w pełni zintegrowany ze środowiskiem Windows, co pozwala np. na przetwarzanie danych zawartych w bazie programu przy zastosowaniu standardowych aplikacji firmy Microsoft, jak np. MS Excel, MS Access itp.
ZALECANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Instalacja jednostanowiskowa
Stanowisko:
- Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
- 1 GB RAM (2 GB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
- minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
- napęd DVD,
- karta graficzna SVGA,
- Windows XP SP 3/Vista/Windows 7/Windows 8,
- MS SQL Server 2005 lub nowszy w wariancie Express Edition.
Instalacja wielostanowiskowa
Serwer:
- Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
- 4 GB RAM,
- minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
- napęd DVD,
- karta graficzna SVGA,
- Windows 2008 Server,
- MS SQL Server 2005 lub nowszy.
Stanowisko:
- Komputer z procesorem 1 GHz kompatybilny z x86,
- 512 MB RAM (1024 MB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
- 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
- karta graficzna SVGA,
- Windows XP SP3/Vista/Windows 7/Windows 8.
Praca w sieciach:
- Windows 2003/XP SP3/Vista/Windows 7
Pozostałe wymagania
- Do użytkowania programu na komputerach z systemem Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8 wymagane jest posiadanie silnika bazy danych w wersji minimum MS SQL Server 2005.
Otwarcie firmy wiąże się z wieloma wydatkami. Chcąc wspomóc przedsiębiorców w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oferujemy 30% rabatu na programy Asseco WAPRO dla nowo powstałych firm.
Oferta marki Asseco WAPRO to nowoczesne, kompleksowe i sprawdzone oprogramowanie wspomagające zarządzanie dla różnej wielkości firm, o zróżnicowanej skali potrzeb pogrupowane w pięć linii: Asseco WAPRO START, Asseco WAPRO BIZNES, Asseco WAPRO PRESTIŻ, Asseco WAPRO BIURO i Asseco WAPRO Mobile. Różnią się one między sobą liczbą wchodzących w skład modułów oraz ich funkcjonalnością.
Nasze aplikacje rosną razem z Twoją firmą.
Rozwój firmy nie oznacza konieczności zmiany oprogramowania. Dzięki możliwości rozbudowy o kolejne moduły i stanowiska oraz przejścia od programów Asseco WAPRO START przeznaczonych dla początkującej, małej firmy, do programów linii Asseco WAPRO BIZNES i Asseco WAPRO PRESTIŻ nasze oprogramowanie umożliwia realizację zwiększonej ilości zadań rozwijającej się firmy.
- Z oferty promocyjnej mogą skorzystać nowo powstałe firmy (w okresie do 6 miesięcy od daty rejestracji - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
- Promocja dotyczy firm, które po raz pierwszy decydują się na zakup oprogramowania Asseco WAPRO.
- Rabat obowiązuje tylko na oprogramowanie marki Asseco WAPRO.
- Warunkiem uzyskania rabatu jest przedstawienie w Oddziale w Warszawie firmy Asseco Business Solutions lub u jednego z Partnerów lub Dealerów zaświadczenia wymienionego w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
- Promocji nie można łączyć z innym.
- Promocja trwa od 1 lutego 2009 r. do odwołania.
- Zastrzegamy sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania z przyczyn od niej niezależnych.
- Oferta promocyjna dostępna na terenie całego kraju w sieciach sprzedaży.