WF-FAKIR WIN BIURO
NAJNOWSZA WERSJA Z NOWYMI STAWKAMI VAT !
OFERTA TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA NOWO POWSTAŁYCH FIRM, PO WCZEŚNIEJSZYM PRZESŁANIU DOKUMENTÓW FIRMY!!
Otwarcie firmy wiąże się z wieloma wydatkami. Chcąc wspomóc przedsiębiorców w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oferujemy 30% rabatu na programy Asseco WAPRO dla nowo powstałych firm.
Oferta marki Asseco WAPRO to nowoczesne, kompleksowe i sprawdzone oprogramowanie wspomagające zarządzanie dla różnej wielkości firm, o zróżnicowanej skali potrzeb pogrupowane w pięć linii: Asseco WAPRO START, Asseco WAPRO BIZNES, Asseco WAPRO PRESTIŻ, Asseco WAPRO BIURO i Asseco WAPRO Mobile. Różnią się one między sobą liczbą wchodzących w skład modułów oraz ich funkcjonalnością.
Nasze aplikacje rosną razem z Twoją firmą.
Rozwój firmy nie oznacza konieczności zmiany oprogramowania. Dzięki możliwości rozbudowy o kolejne moduły i stanowiska oraz przejścia od programów Asseco WAPRO START przeznaczonych dla początkującej, małej firmy, do programów linii Asseco WAPRO BIZNES i Asseco WAPRO PRESTIŻ nasze oprogramowanie umożliwia realizację zwiększonej ilości zadań rozwijającej się firmy.
- Z oferty promocyjnej mogą skorzystać nowo powstałe firmy (w okresie do 6 miesięcy od daty rejestracji - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
- Promocja dotyczy firm, które po raz pierwszy decydują się na zakup oprogramowania Asseco WAPRO.
- Rabat obowiązuje tylko na oprogramowanie marki Asseco WAPRO.
- Warunkiem uzyskania rabatu jest przedstawienie w Oddziale w Warszawie firmy Asseco Business Solutions lub u jednego z Partnerów lub Dealerów zaświadczenia wymienionego w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
- Promocji nie można łączyć z innym.
- Promocja trwa od 1 lutego 2009 r. do odwołania.
- Zastrzegamy sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania z przyczyn od niej niezależnych.
- Oferta promocyjna dostępna na terenie całego kraju w sieciach sprzedaży.
Ewidencja dokumentów
- rejestrowanie wszystkich typów dokumentów, w tym dokumentów walutowych i złożonych,
- automatyzacja procesu rejestracji dokumentów poprzez zastosowanie formuł automatycznego dekretowania,
- możliwość rejestrowania i automatycznego rozliczania rozrachunków już na etapie rejestrowania dokumentów
- przeglądanie i analiza dokumentów w dowolnych układach
- możliwość tworzenia własnych klasyfikacji dokumentów lub zapisów
Rozrachunki
- automatyczne, półautomatyczne i ręczne rozliczanie lub kompensacja należności i zobowiązań,
- rozliczanie rozrachunków walutowych, wraz z automatycznym tworzeniem dokumentów różnic kursowych,
- automatyczne tworzenie dokumentów przelewu, wezwań do zapłaty, czy not odsetkowych oraz naliczanie odsetek,
- Komplet zestawień umożliwiających pełną analizę stanu należności i zobowiązań, także w ujęciu historycznym i prognostycznym.
Księga główna
- szybkie i wygodne przeglądanie zapisów, obrotów i sald na kontach księgi głównej i ksiąg pomocniczych,
- generowanie kompletu wydruków urzędowych i statystycznych, w tym bilansu, rachunku wyników, dzienników księgowań i innych,
- automatyczne zamykanie okresów i lat obrachunkowych wraz ze stosownymi przeksięgowaniami, przeszacowaniami i generowaniem bilansu otwarcia.
Ewidencja VAT
- powiązanie procesu dekretacji dokumentów z ewidencją VAT umożliwiające jednokrotne wprowadzanie informacji oraz kontrolę zgodności kont księgi głównej z rejestrami VAT,
- możliwość tworzenia dowolnych zestawień w oparciu o rejestry VAT oraz automatyczne generowanie i drukowanie deklaracji VAT-7,
- możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych klasyfikacji zapisów w rejestrze VAT,
- pełna obsługa dokumentów importowych i eksportowych oraz dotyczących transakcji wewnątrzwspólnotowych.
|