Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WF-FAKIR WIN BIURO -STARTUJ Z WAPRO - NOWY VAT -FV

05-07-2014, 13:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 714 zł     
Użytkownik agnieszka369
numer aukcji: 4306504661
Miejscowość Ozarow Mazowiecki
Wyświetleń: 4   
Koniec: 05-07-2014 12:52:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bez tytułu 1

O mnie | Moje Aukcje | Moje Komentarze


Siedziba Firmy

ARD-SOFT

Konotopa Ul. Piwna 2
05-850 Ożarów Mazowiecki

Odbiór Osobisty

Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:00
Pod adresem:

ARD-SOFT
Konotopa, ul.Piwna 2
05-850

Ożarów Mazowiecki

na dole aukcji widnieje zamieszczona
mapka z dojazdem

Kontakt

W razie pytań skontaktuj się ze mną. Od 8:30 do 16:00 Pn-Pt

 

Sebastian Załucki

 

Tel : 022 [zasłonięte] 91 wew. 106

 

GG: [zasłonięte]57699

sebastian.ardsoft@interia.pl

 

Wysyłka

 

Przesyłka ekspresowa

- 15 zł przelew
- 19 zł pobranie


Poczta polska


- 0 zł list polecony priorytetowy

- 15 zł paczka pocztowa

- 19 zł paczka pocztowa pobraniowa


Rachunek Bankowy
„ARD-SOFT” Agnieszka Krystyna Wedziuk
Ul. HARCERSKA 30
05-820 PIASTÓW


Bank Spółdzielczy

03 8002 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0043410 [zasłonięte] 202201
WF-FAKIR WIN BIURO

NAJNOWSZA WERSJA Z NOWYMI STAWKAMI VAT !

OFERTA TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA NOWO POWSTAŁYCH FIRM, PO WCZEŚNIEJSZYM PRZESŁANIU DOKUMENTÓW FIRMY!!

 

 


Startuj z Asseco WAPRO

Otwarcie firmy wiąże się z wieloma wydatkami. Chcąc wspomóc przedsiębiorców w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oferujemy 30% rabatu na programy Asseco WAPRO dla nowo powstałych firm.

Oferta marki Asseco WAPRO to nowoczesne, kompleksowe i sprawdzone oprogramowanie wspomagające zarządzanie dla różnej wielkości firm, o zróżnicowanej skali potrzeb pogrupowane w pięć linii: Asseco WAPRO START, Asseco WAPRO BIZNES, Asseco WAPRO PRESTIŻ, Asseco WAPRO BIURO i Asseco WAPRO Mobile. Różnią się one między sobą liczbą wchodzących w skład modułów oraz ich funkcjonalnością.

Nasze aplikacje rosną razem z Twoją firmą.

Rozwój firmy nie oznacza konieczności zmiany oprogramowania. Dzięki możliwości rozbudowy o kolejne moduły i stanowiska oraz przejścia od programów Asseco WAPRO START przeznaczonych dla początkującej, małej firmy, do programów linii Asseco WAPRO BIZNES i Asseco WAPRO PRESTIŻ nasze oprogramowanie umożliwia realizację zwiększonej ilości zadań rozwijającej się firmy.

 


 

 


Regulamin promocji
  1. Z oferty promocyjnej mogą skorzystać nowo powstałe firmy (w okresie do 6 miesięcy od daty rejestracji - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
  2. Promocja dotyczy firm, które po raz pierwszy decydują się na zakup oprogramowania Asseco WAPRO.
  3. Rabat obowiązuje tylko na oprogramowanie marki Asseco WAPRO.
  4. Warunkiem uzyskania rabatu jest przedstawienie w Oddziale w Warszawie firmy Asseco Business Solutions lub u jednego z Partnerów lub Dealerów zaświadczenia wymienionego w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
  5. Promocji nie można łączyć z innym.
  6. Promocja trwa od 1 lutego 2009 r. do odwołania.
  7. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania z przyczyn od niej niezależnych.
  8. Oferta promocyjna dostępna na terenie całego kraju w sieciach sprzedaży.

 

 

Ewidencja dokumentów

  • rejestrowanie wszystkich typów dokumentów, w tym dokumentów walutowych i złożonych,
  • automatyzacja procesu rejestracji dokumentów poprzez zastosowanie formuł automatycznego dekretowania,
  • możliwość rejestrowania i automatycznego rozliczania rozrachunków już na etapie rejestrowania dokumentów
  • przeglądanie i analiza dokumentów w dowolnych układach
  • możliwość tworzenia własnych klasyfikacji dokumentów lub zapisów

Rozrachunki

  • automatyczne, półautomatyczne i ręczne rozliczanie lub kompensacja należności i zobowiązań,
  • rozliczanie rozrachunków walutowych, wraz z automatycznym tworzeniem dokumentów różnic kursowych,
  • automatyczne tworzenie dokumentów przelewu, wezwań do zapłaty, czy not odsetkowych oraz naliczanie odsetek,
  • Komplet zestawień umożliwiających pełną analizę stanu należności i zobowiązań, także w ujęciu historycznym i prognostycznym.

Księga główna

  • szybkie i wygodne przeglądanie zapisów, obrotów i sald na kontach księgi głównej i ksiąg pomocniczych,
  • generowanie kompletu wydruków urzędowych i statystycznych, w tym bilansu, rachunku wyników, dzienników księgowań i innych,
  • automatyczne zamykanie okresów i lat obrachunkowych wraz ze stosownymi przeksięgowaniami, przeszacowaniami i generowaniem bilansu otwarcia.

Ewidencja VAT

  • powiązanie procesu dekretacji dokumentów z ewidencją VAT umożliwiające jednokrotne wprowadzanie informacji oraz kontrolę zgodności kont księgi głównej z rejestrami VAT,
  • możliwość tworzenia dowolnych zestawień w oparciu o rejestry VAT oraz automatyczne generowanie i drukowanie deklaracji VAT-7,
  • możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych klasyfikacji zapisów w rejestrze VAT,
  • pełna obsługa dokumentów importowych i eksportowych oraz dotyczących transakcji wewnątrzwspólnotowych.