Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WF-FaKiR BIZNES FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ FVAT WARSZAWA

09-07-2015, 20:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 282 zł     
Użytkownik MediaGO_pl
numer aukcji: 5076414682
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WF-FaKir BIZNES

Finanse i księgowość


UWAGA - Oferta dla nowo założonych firm, po wcześniejszym przesłaniu dokumentów.

CENA:1282 ZŁ

GWARANCJA ORYGINALNOŚCI I NAJNOWSZEJ WERSJI

Krótka charakterystyka programu finansowo – księgowego WF-FaKir dla Windows


Program WF-FaKir dla Windows jest programem finansowo – księgowym przeznaczonym do obsługi księgowości w przedsiębiorstwach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych.
Może być stosowany:
jako element składowy systemu zarządzania firmami Asseco WAPRO i współpracować z innymi aplikacjami tego systemu,
niezależnie, jako samodzielny program finansowo – księgowy.


Program wyposażony został we wszystkie wymagane przepisami prawa mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności podmiotów gospodarczych zobowiązanych do prowadzenia ksiąg handlowych.


Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany jest na:
pełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie,
udostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo – księgowych, wymaganych w procesach zarządzania firmą.


Pełna automatyzacja w programie została osiągnięta poprzez udostępnienie między innymi:
mechanizmów automatycznego rozliczania rozrachunków,
automatów księgujących, ułatwiających proces księgowania standardowych dokumentów,
mechanizmów automatycznie dekretujących „koszty do rozliczenia w czasie” (np. prenumeraty, abonamenty itp.),
mechanizmów automatycznych przeksięgowań, przeszacowań (miesięcznych i rocznych),
mechanizmów automatycznie naliczających różnice kursowe,
mechanizmów automatycznego, dynamicznego dekretowania importowanych dokumentów (Moduł MAGIK II opisany niżej. Dotyczy pracy programu w systemie Asseco WAPRO),
moduł tworzenia raportów użytkownika,
szereg innych mechanizmów poprawiających ergonomię, dokładność i szybkość wykonywanej pracy oraz mechanizmy przyspieszające i ułatwiające dostęp do danych.

Podstawowe funkcje programu


Ewidencja dokumentów


rejestrowanie wszystkich typów dokumentów, w tym dokumentów walutowych i złożonych,
automatyzacja procesu rejestracji dokumentów poprzez zastosowanie formuł automatycznego dekretowania, możliwość rejestrowania i automatycznego rozliczania rozrachunków już na etapie rejestrowania dokumentów przeglądanie i analiza dokumentów w dowolnych układach
możliwość tworzenia własnych klasyfikacji dokumentów lub zapisów



Rozrachunki


automatyczne, półautomatyczne i ręczne rozliczanie lub kompensacja należności i zobowiązań,
rozliczanie rozrachunków walutowych, wraz z automatycznym tworzeniem dokumentów różnic kursowych, automatyczne tworzenie dokumentów przelewu, wezwań do zapłaty, czy not odsetkowych oraz naliczanie odsetek,
Komplet zestawień umożliwiających pełną analizę stanu należności i zobowiązań, także w ujęciu historycznym i prognostycznym.



Księga główna


szybkie i wygodne przeglądanie zapisów, obrotów i sald na kontach księgi głównej i ksiąg pomocniczych,
generowanie kompletu wydruków urzędowych i statystycznych, w tym bilansu, rachunku wyników, dzienników księgowań i innych,
automatyczne zamykanie okresów i lat obrachunkowych wraz ze stosownymi przeksięgowaniami, przeszacowaniami i generowaniem bilansu otwarcia.



Ewidencja VAT


powiązanie procesu dekretacji dokumentów z ewidencją VAT umożliwiające jednokrotne wprowadzanie informacji oraz kontrolę zgodności kont księgi głównej z rejestrami VAT,
możliwość tworzenia dowolnych zestawień w oparciu o rejestry VAT oraz automatyczne generowanie i drukowanie deklaracji VAT-7,
możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych klasyfikacji zapisów w rejestrze VAT,
pełna obsługa dokumentów importowych i eksportowych oraz dotyczących transakcji wewnątrzwspólnotowych.



Zalecane wymagania sprzętowe



Instalacja jednostanowiskowa



Stanowisko:


Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
1 GB RAM (2 GB RAM dla Windows Vista lub Windows 7),
minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
napęd DVD,
karta graficzna SVGA,
Windows XP SP 3/Vista/Windows 7,
MS SQL Server 2005 lub nowszy w wariancie Express Edition.
Instalacja wielostanowiskowa


Serwer:


Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
4 GB RAM,
minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
napęd DVD,
karta graficzna SVGA,
Windows 2008 Server,
MS SQL Server 2005 lub nowszy.



Stanowisko:


Komputer z procesorem 1 GHz kompatybilny z x86,
512 MB RAM (1024 MB RAM dla Windows Vista lub Windows 7),
300 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
karta graficzna SVGA,
Windows XP SP3/Vista/Windows 7.


Praca w sieciach:


Windows 2003/XP SP3/Vista/Windows 7


Towar można odebrać w naszym biurze w Warszawie przy ul. Kolorowej 19 lok. 151 poziom -1 wejście od ul. Sosnkowskiego (po uprzednim kontakcie) center
center




Mediago ©