Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WF-BEST WIN BIZNES Ewidencja środków trwałtc Start

27-06-2014, 15:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 680 zł     
Użytkownik PiotrSoft
numer aukcji: 4283370429
Miejscowość Ozarow Mazowiecki
Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-06-2014 14:54:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W godzinach od 8,00 -16,00
Od Poniedziałku d
o Piątku.
Tel. 22[zasłonięte]753-59 wew.108
Piotr


[zasłonięte]@ardsoft.plGG[zasłonięte]44538
"ARD-SOFT"
HURTOWNIA MULTIMEDIALNA
Konotopa, ul. Piwna 2
05-850 Ożarów Mazowiecki


Bank Spółdzielczy
038[zasłonięte]000400[zasłonięte]21020[zasłonięte]001

W
ystawiamy faktury VAT
dla firm oraz PARAGONY
dla osób prywatnych.

 

 

 

WF-BEST WIN BIZNES

Program sieciowy do 100 środków trwałych (licencja na pierwsze stanowisko), 3 odziałów.

 

LEGALNA WERSJA PUDEŁKOWA

WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ WAT.

 

WF-bEST dla Windows to system ułatwiający ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych składników majątku. WF-bEST ułatwia zarządzanie majątkiem firmy zarówno przedsiębiorstwom, jak i biurom rachunkowym prowadzącym dla klientów ewidencję środków trwałych.

 

Pełna obsługa majątku przedsiębiorstwa

WF–bEST przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia. Program automatycznie nalicza odpisy amortyzacyjne wg różnych kluczy, z uwzględnieniem takich operacji jak ulepszenie, przeszacowanie, sprzedaż, czy likwidacja. Z wszystkich czynności tworzone są automatycznie noty księgowe na potrzeby systemu finansowo-księgowego.

 

Nowoczesny system raportowania

Wszystkie analizy, wydruki oraz dokumenty oferowane przez program WF-bEST są wykonane w narzędziu Crystal Reports. Dzięki temu są one czytelne i przejrzyste. System daje użytkownikowi możliwość generowania własnych zestawień, dostosowanych do jego potrzeb, a także poprawiania istniejących.
WF-bEST wyposażony jest w zaawansowane filtry oraz mechanizmy analizy danych pozwalające na uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji w oczekiwanym przez użytkownika układzie.

 

WF-bEST BIZNES

Możliwa jednoczesna praca wielu użytkowników, obsługa maksymalnie 3 oddziałów.
• Ewidencja środków trwałych (w tym niskocenowych) i wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz inwestycji
• Niezależna amortyzacja bilansowa i podatkowa
• Amortyzacja metodą jednorazową, liniową, degresywną oraz indywidualną (plan ustalany dowolnie przez użytkownika)
• Możliwość ustalenia odpisów miesięcznych/ kwartalnych/rocznych
• Ewidencja wszystkich wykonanych operacji z możliwością ich wycofania
• Generowanie standardowych dokumentów (OT, LT, LC, PT, PK, MT, ZT) oraz ewidencja dokumentów zakupu
• Wyłączenia z amortyzacji – sezonowe, do odwołania lub na dowolny okres
• Przyporządkowanie środków do dowolnych grup, miejsc, stanowisk (centrów) kosztowych, osób odpowiedzialnych
• Elastyczny sposób dekretacji i pełna współpraca z programem WF-FaKir
– ewidencja zmian miejsc użytkowania środka trwałego i osób odpowiedzialnych
– operacje: przyjęcie do użytkowania, amortyzacja, sprzedaż, likwidacja, częściowa sprzedaż i częściowa likwidacja (także o wybrany składnik), ulepszenie (w tym o wprowadzany składnik), przeszacowanie, nieodpłatne przekazanie, zmiana miejsca użytkowania, zmiana osoby odpowiedzialnej, korekta amortyzacji i korekta planu
• Mechanizmy filtrowania i analizy danych, tworzenia różnorodnych raportów i zestawień, z możliwością przeglądana na ekranie i drukowania
• Obsługa czytnika kodów kreskowych
• Tworzenie inwentaryzacji

 

Korzyści z użytkowania programu WF-bEST

• Pełna kontrola nad posiadanym przez przedsiębiorstwo majątkiem
• Automatyczne wykonywanie wszystkich niezbędnych operacji na środkach trwałych i wyposażeniu
• Automatyczna wymiana danych z programem WF– FaKir

 

Środki trwałe WF-bEST - porównanie wariantów

Moduł Opis różnic BIURO BIZNES
Ogólne
  Ilość prowadzonych podmiotów nieograniczona 3
Kartoteki i słowniki
  Klasyfikacja rodzajowa środków trwałych, z możliwością jej uzupełniania
  Miejsca użytkowania, przechowywane w strukturze drzewiastej
  Ewidencja stanowisk kosztowych
  Rozbudowana ewidencja kontrahentów/dostawców wraz z informacjami kontaktowymi
  Kartoteka pracowników (osób odpowiedzialnych)
  Własne grupy (kategorie) środków trwałych i wyposażenia
  Rozbudowana ewidencja firm obsługiwanych przez system, zawierająca takie informacje, jak nazwa, adres, NIP, rachunki bankowe itp.
Składniki majątku trwałego oraz wartości niematerialne i prawne
  Podstawowe dane: nr inwentarzowy, miejsce używania, stanowisko kosztowe (możliwy procentowy przydział do wielu stanowisk), osoba odpowiedzialna, charakterystyka, składniki środka trwałego, wartość początkowa, wartość aktualna, data zakupu, data przyjęcia do użytkowania, data pierwszej amortyzacji, historia przydziałów do miejsc użytkowania i stanowisk kosztowych oraz historia osób odpowiedzialnych
  Możliwość wprowadzenia do programu środka trwałego częściowo zamortyzowanego lub z historią odpisów amortyzacyjnych, która zostanie wygenerowana w momencie jego przyjęcia do użytkowania
  Możliwość zdefiniowania wielu ponadpodstawowych informacji za pomocą mechanizmu pól dodatkowych
  Ewidencja operacji wykonanych na danym środku
  Spis dokumentów danego środka trwałego
  Możliwość przypisania środka do zdefiniowanej grupy/kategorii
  Rozbudowane filtrowanie po nazwie, nr inwentarzowym, miejscu użytkowania, osobie odpowiedzialnej, polach dodatkowych, statusach, grupach/kategoriach i innych
Wyposażenie
  Podstawowe dane: nr inwentarzowy, miejsce użytkowania, osoba odpowiedzialna, cena, ilość, charakterystyka
  Możliwość zdefiniowania wielu ponadpodstawowych informacji za pomocą mechanizmu pól dodatkowych
  Możliwość przypisania elementu wyposażenia do zdefiniowanej grupy/kategorii
  Rozbudowane filtrowanie po nazwie, nr inwentarzowym, miejscu użytkowania, osobie odpowiedzialnej, polach dodatkowych, grupach/kategoriach i innych
Amortyzacja
  Możliwość prowadzenia niezależnej amortyzacji bilansowej i podatkowej
  Dostępne rodzaje amortyzacji: jednorazowa, liniowa, degresywna, indywidualna (wartości odpisów w poszczególnych miesiącach zdefiniowane przez użytkownika)
  Częstotliwość generowania odpisów: miesięcznie, kwartalnie, rocznie
  Dla amortyzacji podatkowej możliwość wprowadzenia odpisu 30% w pierwszym roku użytkowania (wartości można rozdzielić na miesiące w dowolny sposób)
  Możliwość wyłączenia środka z amortyzacji na zadany okres lub sezonowo
Operacje systemowe
  Dostępne są następujące operacje:
  Likwidacja
  Częściowa likwidacja (także o wybrany składnik)
  Sprzedaż
  Częściowa sprzedaż (także o wybrany składnik)
  Ulepszenie środka
  Przeszacowanie środka
  Przekazanie nieodpłatne środka
  Zmiana osoby odpowiedzialnej
  Zmiana miejsca użytkowania środka
  Korekta amortyzacji wykonanej
  Korekta planu amortyzacji
  Prowadzona jest ewidencja wszystkich wykonanych operacji oraz możliwość filtrowania/wyboru operacji po zadanych warunkach i wykonanych na określonych środkach trwałych
Dokumenty systemu
  Operacje systemowe generują dokumenty standardowe, które są przez system ewidencjonowane (OT, LT, LC, PK, PT, ZT, MT)
  Możliwość filtrowania dokumentów po artykułach, datach wystawienia, numerach
  Możliwość nadania maski na dowolny rodzaj dokumentu
Dokumenty zakupu
  Każdy środek trwały, element wyposażenia i element składowy środka trwałego może wystąpić na dokumencie zakupu
  Dowolny środek trwały i element wyposażenia może być wprowadzany do ewidencji od strony pozycji dokumentu zakupu
  Możliwość filtrowania dokumentów po datach wystawienia, numerach, numerach wewnętrznych, kontrahencie/dostawcy
Dekrety/Rejestry not księgowych
  Dostępne dwie możliwe polityki generowania dekretów:
  - w oparciu o wzorce księgowania - można zdefiniować dowolną liczbę wzorców księgowania, z których każdy jest zbiorem standardowych operacji (np. przyjęcie do użytkowania, amortyzacja, likwidacja itp..) powiązanych z kontami Wn/Ma, na które to konta przydzielane są procentowo wartości operacji; wówczas dany środek trwały wiążemy na stałe z wybranym wzorcem księgowania
  - w oparciu o metajęzyk dekretów - definiujemy parametry (np. numery kont), funkcje (zwracają wyliczone numery kont dla wprowadzonych warunków) i sposoby księgowania (które wiążą funkcje z operacjami standardowymi) ; sposób ten pozwala na wygenerowanie dowolnych numerów kont (np. zgodnymi z kontami w programie księgowym) wraz z wartościami jakie powinny być na nich zaksięgowane
  Ewidencja wygenerowanych dekretów/rejestrów not księgowych oraz ich filtrowanie po typach wpisu, rodzajach operacji, środkach trwałych i cechach dekretów
  Możliwość wygenerowania eksportu dekretów do programu finansowo księgowego, którym w ogólnym przypadku może być WF-Fakir, ale także każdy inny program, którego plan kont zostanie zaimplementowany za pomocą metajęzyka dekretów
Pozostałe funkcje
  Moduł uprawnień definiujący dostęp do poszczególnych modułów/operacji/ekranów/raportów programu
  Mechanizm pól dodatkowych
  Moduł raportów tworzonych w narzędziu Crystal Reports, z możliwością przekazywania do tychże raportów parametrów, wyrażeń i filtrów SQL
  Export do programu Excel z głównych ekranów programu

 

 

WARIANTY PROGRAMU:

 

Pakiet BIZNES - obsługa do trzech oddziałów firmy:

  • BIZNES 100 - wersja sieciowa do 100 środków trwałych
  • BIZNES/PAKIET 100 - każde kolejne 100 środków trwałych ponad wariant BIZNES 100

Przejrzysty interfejs programu WF-bEST w pełni wykorzystuje zalety środowiska Windows. Wiele opcji konfiguracyjnych pozwala na przystosowanie aplikacji do specyficznych wymagań użytkownika oraz zapamiętanie takiego układu jako prywatną, domyślną konfigurację. Zadbano przy tym o prostotę i ergonomię obsługi programu, szybki i wygodny dostęp do najczęściej używanych funkcji. Ogromną zaletą programu WF-bEST, jest zachowanie "klawiszologii" znanej z innych programów Asseco WAPRO. Co więcej interfejs tego produktu jest niezwykle podobny do programów WF-Mag czy też WF-Fakir, dlatego osoby korzystające z tamtych programów nie będą miały problemu z obsługą systemu WF-bEST. W szczególności identyczne są mechanizmy zarządzania raportami, administracji użytkownikami/grupami, definiowania pól dodatkowych itd..

Wszystkie analizy, wydruki oraz dokumenty oferowane przez program WF-bEST są wykonane w narzędziu Crystal Reports. Dzięki temu są one bardzo estetyczne i przejrzyste. Co więcej dają możliwość użytkownikowi, który posiada licencję programu Crystal Reports, na generowanie własnych zestawień lub poprawianie istniejących i łatwe dołączanie ich do swojego systemu WF-bEST. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zdefiniować swoje własne wzory standardowych dokumentów i podpiąć je w odpowiednim miejscu w programie. Użytkownik otrzymuje więc elastyczny i niezależny sposób na tworzenie dowolnych analiz i dokumentów.

 

ZALECANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

 

 

Instalacja jednostanowiskowa

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 1 GB RAM (2 GB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows XP SP 3/Vista/Windows 7/Windows 8,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy w wariancie Express Edition.

Instalacja wielostanowiskowa

Serwer:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 4 GB RAM,
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows 2008 Server,
  • MS SQL Server 2005 lub nowszy.

Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 1 GHz kompatybilny z x86,
  • 512 MB RAM (1024 MB RAM dla Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8),
  • 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • karta graficzna SVGA,
  • Windows XP SP3/Vista/Windows 7/Windows 8.

 Praca w sieciach:

  • Windows 2003/XP SP3/Vista/Windows 7/Windows 8

 

Pozostałe wymagania

  • Do użytkowania programu na komputerach z systemem Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8 wymagane jest posiadanie silnika bazy danych w wersji minimum MS SQL Server 2005.

Startuj z Asseco WAPRO

Otwarcie firmy wiąże się z wieloma wydatkami. Chcąc wspomóc przedsiębiorców w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oferujemy 30% rabatu na programy Asseco WAPRO dla nowo powstałych firm.

Oferta marki Asseco WAPRO to nowoczesne, kompleksowe i sprawdzone oprogramowanie wspomagające zarządzanie dla różnej wielkości firm, o zróżnicowanej skali potrzeb pogrupowane w pięć linii: Asseco WAPRO START, Asseco WAPRO BIZNES, Asseco WAPRO PRESTIŻ, Asseco WAPRO BIURO i Asseco WAPRO Mobile. Różnią się one między sobą liczbą wchodzących w skład modułów oraz ich funkcjonalnością.

Nasze aplikacje rosną razem z Twoją firmą.

Rozwój firmy nie oznacza konieczności zmiany oprogramowania. Dzięki możliwości rozbudowy o kolejne moduły i stanowiska oraz przejścia od programów Asseco WAPRO START przeznaczonych dla początkującej, małej firmy, do programów linii Asseco WAPRO BIZNES i Asseco WAPRO PRESTIŻ nasze oprogramowanie umożliwia realizację zwiększonej ilości zadań rozwijającej się firmy.

 


 

 


Regulamin promocji
  1. Z oferty promocyjnej mogą skorzystać nowo powstałe firmy (w okresie do 6 miesięcy od daty rejestracji - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
  2. Promocja dotyczy firm, które po raz pierwszy decydują się na zakup oprogramowania Asseco WAPRO.
  3. Rabat obowiązuje tylko na oprogramowanie marki Asseco WAPRO.
  4. Warunkiem uzyskania rabatu jest przedstawienie w Oddziale w Warszawie firmy Asseco Business Solutions lub u jednego z Partnerów lub Dealerów zaświadczenia wymienionego w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
  5. Promocji nie można łączyć z innym.
  6. Promocja trwa od 1 lutego 2009 r. do odwołania.
  7. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany warunków promocji w trakcie jej trwania z przyczyn od niej niezależnych.
  8. Oferta promocyjna dostępna na terenie całego kraju w sieciach sprzedaży.

WF-BEST WIN BIZNES Ewidencja środków trwałtc Start