Opis książki: Firmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę sukcesu w firmie, trzeba umiejętnie rozwinąć ten potencjał i wykorzystać go na każdym poziomie organizacyjnym.
O autorze Podziękowania Przedmowa Część I. FILARY EFEKTYWNOŚCI ORGANIZACJI 1. Co decyduje o sile organizacji? 2. Projekt badawczy dotyczący wewnętrznego potencjału 3. Nowy priorytet w zarządzaniu. Budowanie bilansu psychologicznego 4. Trening wewnętrznego potencjału Część II. MODEL WYSOKIEJ WYDAJNOŚCI OPARTY NA RELACJACH MIĘDZYLUDZKICH 5. Sedno sprawy, czyli behawioralny cykl akcji i reakcji 6. Jak uruchomić swoją inteligencję emocjonalną 7. Jak uzyskać przewagę nad rozmówcą 8. Tylko dziewięć cyklów Część II. SPOSOBY ROZWIJANIA WEWNĘTRZNEGO POTENCJAŁU 9. Odpowiednia postawa 10. Pozytywne oczekiwania 11. Pozytywne komunikaty 12. Pozytywny sposób zadawania pytań 13. Poczucie humoru 14 . Wykorzystanie mocnych stron innych Epilog Bibliografia
|