Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wewnętrzny atut. Strategia... /NOWOŚĆ

19-01-2012, 21:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998827343
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-01-2012 01:27:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy
Robert H. Bloom

Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-658-0
  • liczba stron: 264
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 150 x 210 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday`s, Nestle i L`Oreal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy.

    Spis treści:
    O autorach
    Wstęp. Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu
    Część I. STALI KLIENCI . KTO to taki?
    1. Najważniejsze słowo w biznesie
    2. Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara
    3. Skup uwagę na swoich klientach
    Część II. ROZPOZNANIE OFERTY. CO możesz
    zaoferować klientom?
    4. Czym się rzeczywiście zajmujesz?
    5. Gdzie materialne styka się z emocjonalnym
    6. Szukaj swojego atutu w głębi
    Część III. STRATEGIE PERSWAZJI . JAK przekonać
    klientów?
    7. Twoja własna platforma
    8. Wyróżniaj się, stojąc z boku
    9. Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć
    Część IV. DZIAŁANIA KREATYWNE. WYRAŹ TO!
    10. Nie przestawaj podkreślać swojego atutu
    11. Działania powszechnie stosowane i nieprzeciętne
    12. Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu
    PODSUMOWANIE. Wyzwól swój wzrost już teraz
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa