Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli...

09-03-2012, 22:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 54.10 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2116381785
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 13-03-2012 07:02:47
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Wymiary: 150 x 210 mm
Ilość stron:264
ISBN: [zasłonięte]978-8326-658-0
Wymiary: 150 x 210 mm
Rok wydania: 2009
Opis:

Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday`s, Nestle i L`Oreal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy.



Spis treści:

O autorach
Wstęp. Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu
Część I. STALI KLIENCI . KTO to taki?
1. Najważniejsze słowo w biznesie
2. Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara
3. Skup uwagę na swoich klientach
Część II. ROZPOZNANIE OFERTY. CO możesz
zaoferować klientom?
4. Czym się rzeczywiście zajmujesz?
5. Gdzie materialne styka się z emocjonalnym
6. Szukaj swojego atutu w głębi
Część III. STRATEGIE PERSWAZJI . JAK przekonać
klientów?
7. Twoja własna platforma
8. Wyróżniaj się, stojąc z boku
9. Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć
Część IV. DZIAŁANIA KREATYWNE. WYRAŹ TO!
10. Nie przestawaj podkreślać swojego atutu
11. Działania powszechnie stosowane i nieprzeciętne
12. Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu
PODSUMOWANIE. Wyzwól swój wzrost już teraz
Indeks

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.