Opis książki: Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday`s, Nestle i L`Oreal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy.
O autorach Wstęp. Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu Część I. STALI KLIENCI . KTO to taki? 1. Najważniejsze słowo w biznesie 2. Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara 3. Skup uwagę na swoich klientach Część II. ROZPOZNANIE OFERTY. CO możesz zaoferować klientom? 4. Czym się rzeczywiście zajmujesz? 5. Gdzie materialne styka się z emocjonalnym 6. Szukaj swojego atutu w głębi Część III. STRATEGIE PERSWAZJI . JAK przekonać klientów? 7. Twoja własna platforma 8. Wyróżniaj się, stojąc z boku 9. Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć Część IV. DZIAŁANIA KREATYWNE. WYRAŹ TO! 10. Nie przestawaj podkreślać swojego atutu 11. Działania powszechnie stosowane i nieprzeciętne 12. Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu PODSUMOWANIE. Wyzwól swój wzrost już teraz Indeks
|