Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wewnętrzny atut. Strategia, która... [nowa]

09-03-2012, 22:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2116245034
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-03-2012 07:02:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy

Robert H. Bloom

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-658-0
  • liczba stron: 264
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 150 x 210 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday`s, Nestle i L`Oreal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy.

    O autorach
    Wstęp. Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu
    Część I. STALI KLIENCI . KTO to taki?
    1. Najważniejsze słowo w biznesie
    2. Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara
    3. Skup uwagę na swoich klientach
    Część II. ROZPOZNANIE OFERTY. CO możesz
    zaoferować klientom?
    4. Czym się rzeczywiście zajmujesz?
    5. Gdzie materialne styka się z emocjonalnym
    6. Szukaj swojego atutu w głębi
    Część III. STRATEGIE PERSWAZJI . JAK przekonać
    klientów?
    7. Twoja własna platforma
    8. Wyróżniaj się, stojąc z boku
    9. Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć
    Część IV. DZIAŁANIA KREATYWNE. WYRAŹ TO!
    10. Nie przestawaj podkreślać swojego atutu
    11. Działania powszechnie stosowane i nieprzeciętne
    12. Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu
    PODSUMOWANIE. Wyzwól swój wzrost już teraz
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.