Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WELL-WRITTEN AND RED Alfredo Marcantonio

23-06-2014, 19:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 270.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4272038625
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 19:15:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72058, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04434, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00230, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70767, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56410, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72058, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04434, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00230, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70767, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56410

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Well-written and Red: The Story of the Economist Poster Campaign

WELL-WRITTEN AND RED Alfredo Marcantonio

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Alfredo Marcantonio
Language: English
Publisher: Harriman House Publishing
Publication Date: 1 Oct 2006
Dimensions: 22 x 3 x 21.9 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: 19A[zasłonięte]56410

 

 

It is now 18 years since ''The Economist'' ran the first of its eye-catching 'White out of Red' posters. As this book points out, their 'vibrancy and visibility' have now established them as 'part of the urban landscape'. ''Well-written and Red'' is the story of this influential advertising campaign, written by one of Britain's most respected advertising copywriters, Alfredo Marcantonio. As an ex-Director of AMV BBDO he paints a remarkably insightful picture, not only of the conception and development of the award-winning creative work, but also of the Agency/Client relationship that has nurtured it. Marcantonio weaves together the recollections of those actually involved, putting events into context or stressing their importance, by citing lessons he has learnt in his own distinguished career. This is clearly a 'must-have publication' for advertising, marketing and the media. However, poster headlines like 'In real life the tortoise loses' mean that it will appeal to anyone who appreciates wit and style.Whilst readers from outside the industry won't be fazed by the vagaries of the creative process, they may be surprised to discover the disciplined strategic thinking and tight advertising briefs that inspire it. And the way that subtle shifts in emphasis have helped the campaign remain relevant in changing times. This 256 page volume features almost 200 of the advertisements that have helped ''The Economist'' increase its UK circulation from just over 80,000 in 1987 to almost 160,000 today. It represents a testimony to the power of posters, confirmation that it can pay to advertise and proof that 'funny' need not be the enemy of 'money'.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE UNPUBLISHED DAVID OGILVY David Ogilvy

 HEGARTY ON ADVERTISING John Hegarty

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 PREDATORY THINKING Dave Trott

 D&AD 2012 (D&AD AWARDS)