Witam Państwa. Przedstawiam na sprzedaż mój pierwszy samochód jakim jest Ford Sierra. Byłem w jego posiadaniu 3,5 roku i przez ten czas samochód był mi niezbędny przez co byłem zmuszony utrzymywać go w nienagannym stanie, aż do momentu kiedy stary silnik 1.6 na gaźniku odmówił posłuszeństwa. Zastąpiłem go silnikiem 2.0 również na gaźniku, ale okazało się, że silnik się za mocno grzeje przy układzie chłodzenia od 1.6. Dodatkowo trzeba ustawić instalację LPG,bo są za wysokie wolne obroty i duzo pali,A na benzynie niestety nie jeździ. Samochodem z nowym silnikiem byłem w wakacje nad morzem i zrobiłem ok 3 tys po zatłoczonym mieście , ale na dłuższą metę trzeba pomysleć o dodatkowym wentylatorze, bo stanie w korku przy 33st. na zewnątrz należało do mocno stresujacych czynności ;)
Obecnie od 3 miesięcy już jeżdżę nowym autem, a sierra bez sensu się marnuje. Były plany wstawić 2.9 V6 zblokować dyfer i zrobić z niej driftowóz, ale mam na to za mało czasu. Podłoga i podłuznice jak na te lata są zdrowe, bo kupiłem ją od znajomego, który bardzo o nią dbał i zawsze była konserwowana. Jedyne co wymaga poprawki to progi, nadkola, bo jedno jest wyszpachlowane po stłuczce byłego właściciela i się sypie no i jakby ktoś bardzo chciał doprowadzać do ideału to ma popękane lekko zderzaki. Jeżeli ktoś zrobi z niej użytek - serdecznie zapraszam do zakupu.
Przez 3 lata i 70 tys przebiegu:
- Wymieniłem sprzęgło
- Wahacz przedni prawy
- Oba sworznie drążków kierowniczych
- Przewody hamulcowe(miejscami gdzie pojawiała się korozja)
- Kupiłem alufelgi
- Z przodu są 4-miesięczne opony letnie, z Tyłu dwu letnie zimówki
- Tarcze hamulcowe i klocki z przodu wymieniane jakoś na początku roku
- Bębny z okładzinami z tyłu
- Linka Gazu
- Linka sprzęgła
- Regulator napięcia
- Dołozyłem podłokietnik
- 2 glośniki Alpine z tyłu
- Świeży parownik
- Przy swapie do nowego silnika zalany nowy olej którego nie ubywało, bo załozyłem też nowe uszczelniacze zaworowe i simeringi na wake korbowym + nowa uszczelka pod glowicą i pod deklem. O nowym filtrze oleju i powietrza nie wspomnę.
- Świece zapłonowe
- Kable WN
- Rozrząd z napinaczami
- Pompa wody
- Nowa przekładnia kierownicza (6 miesięcy) Chodzi bardzo lekko.
- Wymienione przewody paliwowe
- Wymieniony wydech 1,5 roku temu. Kompletny.
- Blacharka do poprawek, ale lakier bardzo ładny, niewyblaknięty. Po nawoskowaniu wygląda jak prawdziwy youngtimer ;)
- Tuleja gumowa przekładni kierowniczej w ścianie grodziowej(znawcy będą wiedzeć)
- Nowy płyn hamulcowy.
- Nowa pompa paliwa
- Przy wymianie silnika wymienione łożysko oporowe
- Nowe sprężyny przód
- Samochód kompletny, wszystko na miejscu, no może poza tym,że wyjąłem akumulator żeby nie stał w samochodzie.
- No właśnie :) 2,5 - roczny akumulator centra futura plus. Niezniszczalny, ratuje z każdej zimowej opresji ;)jeszcze 2 lata na gwarancji.
- 4 felgi stalowe z oponami w różnym stanie gratis.
- Przegląd do lipca, ubezpieczenie niedługo wyjdzie, ale mogę się co do niego dogadać.
Jestem otwarty na propozycje, nie chciałbym zezłomować takiego fajnego kawałka historii.
Problem grzania się silnika może rozwiązać nawet wentylator elektryczny uruchamiany manualnie z kabiny. Gaz wyreguluje każdy lepszy gazownik
Proszę dzwonić:
501-[zasłonięte]-912
Powodzenia.
Zanim zalicytujesz zadzwoń. Samochód czeka na potencjalnego nabywce w miejscowości Ignaców w województwie łódzkim, powiecie piotrkowskim, gminie Rozprza.