Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Weiss Alan - Zawód konsultant

18-05-2014, 2:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 83 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4251622974
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-06-2014 02:21:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Weiss Alan - Zawód konsultant
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64313
Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
Ilość stron: 472
Rok wydania: 2013
Stan: Nowa
Rodzaj okładki: Twarda
Autor: Weiss Alan
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Podtytuł: Prowadzenie działalności, wyrabianie marki, osiąganie sukcesu
Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją firmę tak, aby osiągnąć sukces i wysokie dochody.

W książce omówiono szczegółowo takie zagadnienia, jak:
  • nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami,
  • wykorzystywanie metod networkingu,
  • działanie w warunkach kryzysu gospodarczego,
  • poszukiwanie nisz rynkowych, obsługa nietypowych rynków i klientów,
  • zatrudnianie wartościowych pracowników, pozyskiwanie wspólników i współpraca z podwykonawcami,
  • kształtowanie ceny swoich usług,
  • budowanie oferty i zdobywanie zleceń,
  • efektywne promowanie firmy i własnej marki,
  • korzystanie z nowoczesnych technologii,
  • finansowanie własnej działalności,
  • maksymalizowanie zysków ze swojej marki.
Zobacz także...