Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów...

24-04-2015, 12:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5208941272
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 24-04-2015 12:34:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Okładka książki Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Autorzy: Joanna Wrycza-Bekier

Rok wydania: 2013

Stron: 200

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-8094-8

Format: 140x208

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.

Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.

Zacznij od poznania zasad funkcjonalności stron internetowych. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zrozumieć, jak tworzyć funkcjonalne teksty. Następnie zapoznaj się z najważniejszymi zasadami rządzącymi webwritingiem. Później przejdź do szczegółów: opanuj zasady pisania internetowych tekstów dziennikarskich i perswazyjnych e-maili. Dowiedz się, jak sprawić, by Google pokochało Twoje teksty, i jak tworzyć perfekcyjne tweety. Wszak tweet to jedynie 140 znaków - sama esencja, istota treści tworzonych dla internetu. Spróbuj przekazać to, co chcesz powiedzieć, w 140 znakach…

Dodatkowo autorka przygotowała dla Ciebie prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystała autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.



Joanna Wrycza-Bekier - doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorka książek: Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011), Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010) i Galaktyka języka Internetu (Novae res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poświęconych zagadnieniom internetowego słowa pisanego. Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_e-biznes praca, komunikacja, zysk, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, własna firma, media, marketing, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, blog, prawo, konsument, przedsiębiorczość, twitter, facebook, kurs, książka, podręcznik, tutorial,internet, mailing, skuteczność, praca, kariera, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, e-biznes, copywriter, koszty, konkurencja, klient, społeczność, projektowanie, media społecznościowe, sieć, telefon, rozwój, usability, reklama, kurs, książka, podręcznik, tutorial,sprzedaż, e-commerce, praca, programowanie, zysk, ebiznes, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, komunikacja, facebook, analiza, przedsiębiorczość, portal, produkt, serwisy społecznościowe, testowanie, zarządzanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial,marka, strategia, biznes, firma, e-biznes, internet, mailing, sukces, sieć, pozycjonowanie, komunikacja, społeczność, zarządzanie, odbiorca, perswazja, copywriter, witryna, aukcje internetowe, kampania reklamowa, konsument, przewaga konkurencyjna, kurs, książka, podręcznik, tutorial