Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów

24-04-2015, 12:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5208941239
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 24-04-2015 12:34:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu

Okładka książki Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu

Autorzy: Joanna Wrycza-Bekier

Rok wydania: 2010

Stron: 160

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2586-4

Format: A5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Sprawdź drugie i rozszerzone wydanie książki   >>



W sieci słów, zdań i stron WWW

  • Skuteczne teksty użytkowe dla Internetu
  • 30 ćwiczeń z zakresu tworzenia treści internetowych
  • Dziennikarstwo internetowe, e-mail marketing, googlewriting i e-PR
  • Kluczowe umiejętności webwritera

"Słowa, słowa, słowa" — odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by teksty na Twojej witrynie oraz Twoje e-maile przykuwały uwagę odbiorcy? Kiedy zadbać o to, by zarówno ludzki wzrok, jak i oko mechanizmów pozycjonujących spojrzały łaskawie na Twoją stronę? Jak ująć w słowa Internet i schwytać uwagę czytelnika?

Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej "niecierpliwy przeglądacz" i "zaawansowany klikacz". Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu — czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.

Konkretne rady i praktyczne ćwiczenia:

  • Jak samodzielnie przeprowadzić badania eye tracking?
  • Czym powinny charakteryzować się dobre teksty internetowe?
  • W jaki sposób wzbogacać treść o linki uzupełniające i rekomendujące oraz elementy multimedialne?
  • Kiedy e-mail perswazyjny jest naprawdę skuteczny?
  • Jak pisać teksty dziennikarskie dla Internetu: flash, news agencyjny, news prasowy?
  • Jakie teksty reklamowe są odpowiednie dla Google’a?

 


blog autorki: poradnikpisania.wordpress.com


Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_e-biznes praca, komunikacja, zysk, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, własna firma, media, marketing, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, blog, prawo, konsument, przedsiębiorczość, twitter, facebook, kurs, książka, podręcznik, tutorial,internet, mailing, skuteczność, praca, kariera, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, e-biznes, copywriter, koszty, konkurencja, klient, społeczność, projektowanie, media społecznościowe, sieć, telefon, rozwój, usability, reklama, kurs, książka, podręcznik, tutorial,sprzedaż, e-commerce, praca, programowanie, zysk, ebiznes, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, komunikacja, facebook, analiza, przedsiębiorczość, portal, produkt, serwisy społecznościowe, testowanie, zarządzanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial,marka, strategia, biznes, firma, e-biznes, internet, mailing, sukces, sieć, pozycjonowanie, komunikacja, społeczność, zarządzanie, odbiorca, perswazja, copywriter, witryna, aukcje internetowe, kampania reklamowa, konsument, przewaga konkurencyjna, kurs, książka, podręcznik, tutorial