Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów...

28-02-2012, 15:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030962484
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 10:01:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
Joanna Wrycza-Bekier

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2586-4
  • liczba stron: 160
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]010-01
  • Opis

    W sieci słów, zdań i stron WWW

    • Skuteczne teksty użytkowe dla Internetu
    • 30 ćwiczeń z zakresu tworzenia treści internetowych
    • Dziennikarstwo internetowe, e-mail marketing, googlewriting i e-PR
    • Kluczowe umiejętności webwritera

    "Słowa, słowa, słowa" - odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by teksty na Twojej witrynie oraz Twoje e-maile przykuwały uwagę odbiorcy? Kiedy zadbać o to, by zarówno ludzki wzrok, jak i oko mechanizmów pozycjonujących spojrzały łaskawie na Twoją stronę? Jak ująć w słowa Internet i schwytać uwagę czytelnika?

    Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej "niecierpliwy przeglądacz" i "zaawansowany klikacz". Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu - czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.

    Konkretne rady i praktyczne ćwiczenia:
    • Jak samodzielnie przeprowadzić badania eye tracking?
    • Czym powinny charakteryzować się dobre teksty internetowe?
    • W jaki sposób wzbogacać treść o linki uzupełniające i rekomendujące oraz elementy multimedialne?
    • Kiedy e-mail perswazyjny jest naprawdę skuteczny?
    • Jak pisać teksty dziennikarskie dla Internetu: flash, news agencyjny, news prasowy?
    • Jakie teksty reklamowe są odpowiednie dla Google'a?

    Spis treści:

    Wstęp (5)

    Co powinieneś wiedzieć o funkcjonalności stron internetowych? (7)

    Wprowadzenie do webwritingu (23)

    Dziennikarstwo internetowe (85)

    Tekst reklamowy w Internecie (105)

    Pisanie perswazyjnych e-maili (121)

    Googlewriting (137)

    Komunikat prasowy w Internecie, czyli słów kilka o e-PR (147)

    Zakończenie (155)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa