Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WEBSITE OPTIMIZATION: AN HOUR A DAY Rich Page

22-05-2014, 10:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 138.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4175136843
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 10:13:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95925, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71792, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33425, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81965, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10791, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95925, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71792, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33425, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81965, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10791

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Website Optimization: An Hour a Day

WEBSITE OPTIMIZATION: AN HOUR A DAY Rich Page

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Rich Page
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 4 May 2012
Dimensions: 18.5 x 2.1 x 23.1 cm
Format: Paperback
Pages: 360
Condition: NEW
Product_ID: 111D196511

 

 

Step-by-step instructions for executing a website testing and optimization plan Website optimization is can be an overwhelming endeavor due to the fact that it encompasses so many strategic and technical issues. However, this hands-on, task-based book demystifies this potentially intimidating topic by offering smart, practical, and tested instructions for developing, implementing, managing, and tracking website optimization efforts. After you learn how to establish an optimization framework, you then dive into learning how to develop a plan, test appropriately and accurately, interpret the results, and optimize in order to maximize conversion rates and improve profits.Zeroes in on fundamentals such as understanding key metrics, choosing analytics tools, researching visitors and their onsite behavior, and crafting a plan for what to test and optimize Walks you through testing and optimizing specific web pages including the homepage, entry and exit pages, product and pricing pages, as well as the shopping cart and check-out process Guides you through important optimization areas such as optimizing text and images Addresses advanced topics including paid search optimization, Facebook fan page optimization, rich media, and more Includes a companion website that features expanded examples, additional resources, tool reviews, and other related information Full of interesting case studies and helpful examples drawn from the author's own experience, Website Optimization: An Hour a Day is the complete solution for anyone who wants to get the best possible results from their web page.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 YOU SHOULD TEST THAT Chris Goward

 OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

 LANDING PAGE OPTIMIZATION Tim Ash, Maura Ginty

 AFFILIATE PROGRAM MANAGEMENT: AN HOUR A DAY

 SEARCH ENGINE OPTIMIZATION: AN HOUR A DAY Grappone

 WEBS OF INFLUENCE: PSYCHOLOGY OF ONLINE PERSUASION