Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

web WRITING Joanna Wrycza-Bekier - 20 %

24-05-2014, 14:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.92 zł     
Użytkownik CudnySklep
numer aukcji: 4240826967
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 5   
Koniec: 24-05-2014 14:33:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje:

  • przesyłke realizuje POCZTA POLSKA - wysyłka następuje tego samego dnia. Zamówienia z soboty i niedzieli wysyłane są w poniedziałek. Jeżeli chcesz śledzić swoją przesyłkę poinformuj nas o tym przy składaniu zamówienia wtedy wyślemy Ci numer.
  • zapraszamy do naszego CudnegoSklepu stacjonarnego lub w świecie wirtualnym i dziękujemy za zainteresowanie
  • chętnie pomożemy Ci ( Pn - Pt 11:00 - 17:00 )

      42 [zasłonięte] 00 


Logo CudnySklep

web WRITING 

profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu

Joanna Wrycza-Bekier 

 

 

______________________ 



 



 


   

 





  

 

Opis produktu:

 


Skuteczne teksty użytkowe dla Internetu
30 ćwiczeń z zakresu tworzenia treści internetowych
Dziennikarstwo internetowe, e-mail marketing, googlewriting i e-PR
Kluczowe umiejętności webwritera

"Słowa, słowa, słowa" — odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by teksty na Twojej witrynie oraz Twoje e-maile przykuwały uwagę odbiorcy? Kiedy zadbać o to, by zarówno ludzki wzrok, jak i oko mechanizmów pozycjonujących spojrzały łaskawie na Twoją stronę? Jak ująć w słowa Internet i schwytać uwagę czytelnika?

Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej "niecierpliwy przeglądacz" i "zaawansowany klikacz". Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu — czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.

Konkretne rady i praktyczne ćwiczenia:
Jak samodzielnie przeprowadzić badania eye tracking?
Czym powinny charakteryzować się dobre teksty internetowe?
W jaki sposób wzbogacać treść o linki uzupełniające i rekomendujące oraz elementy multimedialne?
Kiedy e-mail perswazyjny jest naprawdę skuteczny?
Jak pisać teksty dziennikarskie dla Internetu: flash, news agencyjny, news prasowy?
Jakie teksty reklamowe są odpowiednie dla Google’a?

______________________________________

Dane firmy:

Instytut Psychologii

Al. Kościuszki 24 

90-419 Łódź 

NIP 947[zasłonięte]105-60

 

numer konta bankowego:

PKO BP 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581106 [zasłonięte] 022062


_____________________________

Kontakt z nami:

e-mail: [zasłonięte]@cudnysklep.pl

telefon: 42 [zasłonięte] 00

telefon kom. ORANGE: 501 [zasłonięte] 597

 

 

 

Zapraszamy do naszego CudnegoSklepu 

Tomisław