Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WEB ANALYTICS 2.0. ŚWIADOME ROZWIJANIE WITRYN INTE

04-02-2014, 1:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 92.40 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 3857270910
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 5   
Koniec: 04-02-2014 01:16:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Darmowa wysylka
Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych [KSIĄŻKA]

Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
autor:
Avinash Kaushik
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
miękka
ilość stron:
600
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-2649-6
tłumacznenie:
Mikołaj Szczepaniak
wymiary:
180x235

 Opis

Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:



  • Co?

  • Ile?

  • Dlaczego?

  • Co dalej?


Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów - to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.


Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami - w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta - lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!


Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.



  • Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.

  • Analizy przepływu użytkowników - osiem kluczowych miar witryny internetowej.

  • Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.

  • Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.

  • Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.

  • Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.

  • Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.

  • Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.

  • Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.


Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie - samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.

Avinash Kaushik

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!