Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
- Co?
- Ile?
- Dlaczego?
- Co dalej?
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach
internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie
ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych
od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów - to zaś gwarantuje
szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy
własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania
mocnych oraz słabych punktów konkurentów.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie
z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami - w tym z serwisami społecznościowymi,
zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta
- lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę
internetową 2.0!
Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
- Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
- Analizy przepływu użytkowników - osiem kluczowych miar witryny internetowej.
- Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
- Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
- Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
- Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
- Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników
wyszukiwarek.
- Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
- Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie - samo to
zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem
pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją
opinię.
Avinash Kaushik
|