Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn i...

05-03-2015, 5:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 79.91 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 5054607566
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 05-03-2015 05:15:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tytuł

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych

Autor: Avinash Kaushik

ilość stron: 600
oprawa: miękka
format: 18x235

data wydania: 2010
wydawca: Helion

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46264



Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:


Co?
Ile?
Dlaczego?
Co dalej?


Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.


Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzią sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!


Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.


Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
Analizy przepływu użytkowników osiem kluczowych miar witryny internetowej.
Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuą użytkowników.
Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.


Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.

Avinash Kaushik

Jak nie płacić za dostawę?

  1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: - Darmowa dostawa
  2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
0zł

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji i zapłacić tylko raz
za dostawę?

1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka dodaj do koszyka
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przyciskKup teraz

Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.




Kontakt:

Dział Obsługi Klienta
(pon-pt. 09:00-17:00)


teletel.: +48 22[zasłonięte]695-45
mailmail: [zasłonięte]@lideria.pl

Dostawa:

pocztadpd
ruch

Odbiór osobisty
w Warszawie:

Punkt Odbioru
ul. Suwak 5
02-676 Warszawa

pon-pt 08.00-15.30

Po odbiór paczki zapraszamy
następnego dnia roboczego
po otrzymaniu maila, informującego
o zrealizowaniu zamówienia.

Odbiór osobisty możliwy, tylko dla zamówień opłaconych z góry.

Nie wysyłamy paczek za granicę!

Płatność:

VPrzy odbiorze
VPrzez payYou

Sprawdź, co jeszcze może Cię u nas zainteresować:

KomentarzePanelealle

Wszystkie aukcje

galeria zobacz takze