Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn

04-03-2012, 12:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098772678
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 7   
Koniec: 04-03-2012 15:36:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
CAD/CAM
»
DTP
»
Gry
»
Hacking
»
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn

Okładka książki

Tytuł oryginału: Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity

Autorzy: Avinash Kaushik

Rok wydania: 2010

Stron: 600

Tłumaczenie: Mikołaj Szczepaniak

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2649-6

Format: 180x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:

  • Co?
  • Ile?
  • Dlaczego?
  • Co dalej?

Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów — to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!

Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.

  • Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
  • Analizy przepływu użytkowników — osiem kluczowych miar witryny internetowej.
  • Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
  • Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
  • Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
  • Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
  • Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
  • Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
  • Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie — samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.
Avinash Kaushik

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 helion_biznesit sieć, pozycjonowanie, handel, klient, aukcje internetowe, sklep, e-commerce, mailing, strategia, sklep internetowy, program partnerski, ebiznes, promocja, allegro, firma, płatność, wyszukiwarki, pieniądze, web 2.0, portal, kurs, książka, podręcznik, tutorialoptymalizacja, witryna, wyszukiwarka, statystyki oglądalności, seo, google, web, klucz, projektowanie, sieć, start up, start-up, tworzenie stron, startup, strona, wyszukiwarki, strony, ruch, słowa i frazy kluczowe, działanie wyszukiwarek stron www, hiperłacze, kurs, książka, podręcznik, tutorial