Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie...

28-02-2012, 20:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 86.10 zł     
Użytkownik Informatyczne
numer aukcji: 2030166184
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 02:00:19
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych



Okładka:



Liczba stron:600
Wydawnictwo:Helion
Wymiary: 180 x 235 mm
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2649-6
Data wydania: 2[zasłonięte]010-08

OPIS KSIĄŻKI
Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
  • Co?
  • Ile?
  • Dlaczego?
  • Co dalej?

Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów - to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami - w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta - lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!

Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
  • Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
  • Analizy przepływu użytkowników - osiem kluczowych miar witryny internetowej.
  • Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
  • Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
  • Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
  • Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
  • Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
  • Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
  • Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie - samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.
Avinash Kaushik
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych - SPIS TREŚCI:
O autorze (17)
Wprowadzenie (19)
Rozdział 1. Nowy, odważny świat analityki internetowej 2.0 (25)
  • Stan analityki internetowej (26)
  • Stan rynku (27)
  • Nowe postrzeganie analityki internetowej - poznaj analitykę internetową 2.0 (29)
    • "Co" - przepływ użytkowników (32)
    • "Ile" - analiza wielu wyników (32)
    • "Dlaczego" - eksperymenty i testy (33)
    • "Dlaczego" - głos klienta (34)
    • "Co jeszcze" - analiza konkurencyjności (35)
  • Zmiana - tak, możemy! (36)
    • Imperatyw strategiczny (36)
    • Zmiana taktyczna (37)
    • Analityka dodatkowa (39)
Rozdział 2. Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową (41)
  • Wstępne szacowanie kryteriów przyszłego sukcesu (42)
  • Krok 1. Trzy podstawowe pytania, które należy sobie zadać przed przystąpieniem do poszukiwania narzędzi wspierających analitykę internetową (44)
    • Pytanie 1. Chcę raportować czy analizować? (44)
    • Pytanie 2. Dysponujemy silnym działem IT, silnymi działami stricte biznesowymi czy jednym i drugim? (47)
    • Pytanie 3. Dążymy tylko do śledzenia użytkowników czy do analityki internetowej 2.0? (48)
  • Krok 2. Dziesięć pytań do producentów przed wyborem ich produktów (49)
    • Pytanie 1. Czym wasze narzędzie (rozwiązanie) różni się od darmowych narzędzi firm Yahoo! i Google? (49)
    • Pytanie 2. Czy wasza działalność polega w stu procentach na dostarczaniu usług aplikacyjnych (ASP), czy raczej oferujecie pewną wersję istniejącego oprogramowania? Planujecie wydanie jakiejś wersji tego oprogramowania? (50)
    • Pytanie 3. Jakie mechanizmy przechwytywania danych stosujecie? (50)
    • Pytanie 4. Czy potraficie obliczyć łączny koszt posiadania (TCO) waszego narzędzia? (51)
    • Pytanie 5. Jaki rodzaj wsparcia oferujecie? Co oferujecie za darmo, a za co trzeba będzie dopłacać? Czy darmowe usługi są dostępne 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu? (53)
    • Pytanie 6. Czy oferowane narzędzie zawiera funkcje umożliwiające segmentację danych? (54)
    • Pytanie 7. Czy oferowane narzędzie zawiera opcje eksportowania danych do naszego firmowego systemu? (54)
    • Pytanie 8. Czy oferowane narzędzie zawiera funkcje umożliwiające integrację z nim danych pochodzących z innych źródeł? (55)
    • Pytanie 9. Czy potraficie wskazać dwie nowe funkcje, narzędzia lub przejęcia, które wasza firma planuje na najbliższe trzy lata, aby utrzymać lub wzmocnić pozycję na rynku? (56)
    • Pytanie 10. Co spowodowało zerwanie kontraktów przez dwóch ostatnich klientów, którzy się na to zdecydowali? Z jakich narzędzi korzystają teraz? Czy możemy się z nimi skontaktować? (57)
  • Porównywanie producentów narzędzi analityki internetowej - zdywersyfikuj i rządź (58)
    • Strategia trzech koszyków (59)
  • Krok 3. Identyfikacja najlepszego wsparcia dla planowanej analityki internetowej (jak efektywnie przeprowadzić program pilotażowy) (60)
  • Krok 4. Negocjowanie warunków kontraktu - dokładnie sprawdź zapisy SLA w kontrakcie z producentem wybranego narzędzia (64)
Rozdział 3. Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników - miary (67)
  • Nowe spojrzenie na standardowe miary - osiem krytycznych miar witryny internetowej (69)
    • Wizyty (odwiedziny) i odwiedzający (69)
    • Czas spędzony na stronie i czas spędzony na witrynie (78)
  • Współczynnik odrzuceń (86)
  • Współczynnik wyjść (89)
  • Współczynnik konwersji (91)
  • Zaangażowanie (92)
  • Miary internetowe bez tajemnic (97)
    • Cztery atrybuty doskonałej miary (97)
    • Przykład doskonałej miary internetowej (100)
    • Trzy życiowe lekcje Avinasha, które mogą zdecydować o wielkim sukcesie (101)
  • Taktyki wyboru właściwych miar internetowych przystosowane do szerszej strategii (102)
    • Diagnozowanie pierwotnej przyczyny wydajności miary - konwersja (103)
    • Korzystanie z raportów niestandardowych (105)
    • Rozpoczynanie pracy od wniosków makro (110)
Rozdział 4. Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników - rozwiązania praktyczne (115)
  • Elementarz analityki internetowej (116)
    • Opanowanie prostych wskaźników (116)
    • Odkrywanie mocnych i słabych stron pozyskiwania odwiedzających (118)
    • Eliminowanie usterek i oszczędzanie pieniędzy (121)
    • Analiza gęstości kliknięć (123)
    • Mierzenie odwiedzin prowadzących do zakupu (126)
  • Najlepszy raport analityki internetowej (128)
    • Źródła ruchu (129)
    • Wyniki (130)
  • Podstawowe strategie analityczne (131)
    • Segmentuj lub daj sobie spokój z analityką (131)
    • Koncentruj się na zachowaniach klientów, a nie ogólnych zestawieniach (138)
  • Praktyczne spojrzenie na codzienne analizy przepływu użytkowników (139)
    • Analiza wewnętrznej wyszukiwarki (140)
    • Analiza optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (147)
    • Płacenie za klikanie i analiza płatnego wyszukiwania (158)
    • Analiza ruchu bezpośredniego (166)
    • Analiza kampanii mailingowych (170)
    • Analiza bogatych doznań - Flash, zapisy wideo i widgety (174)
  • Zderzenie z rzeczywistością - najważniejsze wyzwania związane z analityką internetową (179)
    • Pliki cookies śledzące odwiedzających (179)
    • Próbkowanie danych - pierwsza pomoc (184)
    • Wartość danych historycznych (188)
    • Przydatność odtwarzania zapisu wideo z doznaniami klientów (192)
    • Lista czynności niezbędnych do zestawienia różnych danych (195)
Rozdział 5. Klucz do sławy - mierzenie sukcesu (205)
  • Koncentruj się na kilku krytycznych elementach (208)
  • Pięć przykładów praktycznych wskaźników KPI wyników (210)
    • Współczynnik wykonania zadań (210)
    • Udział wyszukiwarek (211)
    • Lojalność odwiedzających i szybkość powrotów (212)
    • Odbiorcy kanału RSS (212)
    • Odsetek wartościowych wyjść (213)
  • Wyjście poza ramy współczynników konwersji (213)
    • Porzucanie koszyka lub formularza zamówienia (214)
    • Dni i odwiedziny przed zakupem (215)
    • Średnia wartość zamówienia (216)
    • Podstawowy cel odwiedzin (identyfikacja odwiedzających możliwych do konwersji) (217)
  • Mierzenie konwersji makro i konwersji mikro (219)
    • Przykłady konwersji makro i konwersji mikro (220)
  • Szacowanie wartości ekonomicznej (223)
  • Mierzenie sukcesu niekomercyjnej witryny internetowej (227)
    • Lojalność odwiedzających (227)
    • Szybkość powrotów (229)
    • Długość odwiedzin (230)
    • Głębokość odwiedzin (231)
  • Mierzenie sukcesu witryn B2B (232)
Rozdział 6. Rozwiązanie łamigłówki "dlaczego" - korzystanie z danych jakościowych (237)
  • Laboratoryjne studia użyteczności - co, dlaczego i ile (238)
    • Czym jest laboratoryjny test użyteczności? (238)
    • Jak przeprowadzić test (240)
    • Najlepsze praktyki laboratoryjnych studiów użyteczności (242)
    • Korzyści wynikające z laboratoryjnych testów użyteczności (243)
    • Obszary wymagające ostrożności (244)
  • Alternatywne formy testów użyteczności - testy zdalne i testy online zlecane firmom zewnętrznym (245)
    • Rekrutacja na żywo i zdalne badania użytkowników (245)
  • Badania - naprawdę skalowalne wsłuchiwanie się w głos klienta (250)
    • Rodzaje badań (250)
    • Największy błąd popełniany przez badających (255)
    • Trzy najważniejsze pytania zadawane w trakcie badań (257)
    • Osiem wskazówek związanych z wyborem dostawcy rozwiązań w zakresie badań online (259)
  • Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników (263)
    • Studia wydajności na tle konkurencji (263)
    • Błyskawiczne testy użyteczności (263)
    • Studia online polegające na sortowaniu kart (264)
    • Wizualne mapy cieplne tworzone przy użyciu metod sztucznej inteligencji (265)
Rozdział 7. Szybsze odkrywanie niepowodzeń - uwalnianie potencjału testów i eksperymentów (267)
  • Elementarz opcji testowych - A/B i MVT (269)
    • Testy A/B (269)
    • Testy wielowymiarowe (271)
  • Praktyczne pomysły na testowanie (275)
    • Poprawiaj największych przegranych - strony docelowe (276)
    • Koncentruj się na stronach zatwierdzania zamówień, rejestracji i finalizacji transakcji (276)
    • Optymalizuj liczbę i układ reklam (277)
    • Testuj różne ceny i taktyki sprzedaży (277)
    • Testuj układy opakowań, okładki DVD i inne produkty sprzedawane w tradycyjny sposób (278)
    • Optymalizuj przedsięwzięcia składające się na marketing wychodzący (279)
  • Eksperymenty kontrolowane - zrób następny krok w swojej grze analitycznej! (279)
    • Mierzenie wpływu płatnych reklam w wyszukiwarkach na słowa kluczowe związane z marką i kanibalizację (280)
    • Przykłady eksperymentów kontrolowanych (283)
    • Wady i zalety eksperymentów kontrolowanych (284)
  • Tworzenie i doskonalenie kultury testowania (284)
    • Wskazówka 1. Istotą Twojego pierwszego testu jest alternatywa "zrób to albo giń" (285)
    • Wskazówka 2. Nie ulegaj modzie na narzędzia i konsultantów (285)
    • Wskazówka 3. Odkryj karty - wznieś się na wyżyny (286)
    • Wskazówka 4. Zacznij od hipotezy (286)
    • Wskazówka 5. Sformułuj kryteria oceny celów i decyzje, które podejmiesz na ich podstawie (287)
    • Wskazówka 6. Testuj i mierz wiele wyników (287)
    • Wskazówka 7. Testuj rozwiązania problemów sygnalizowanych przez samych klientów (288)
    • Wskazówka 8. Analizuj dane i komunikuj wyciągane wnioski (289)
    • Wskazówka 9. Dwa elementy, bez których zmiana kultury nie jest możliwa - szerzenie wiary i wiedza ekspercka (289)
Rozdział 8. Analiza konkurencyjności (291)
  • Źródła danych, rodzaje i sekrety analizy konkurencyjności (292)
    • Dane gromadzone przez pasek narzędzi (293)
    • Dane panelowe (294)
    • Dane operatorów internetu (ISP) (296)
    • Dane wyszukiwarek internetowych (297)
    • Zestawienia oferowane przez producentów rozwiązań w zakresie analityki internetowej (297)
    • Dane o własnej witrynie (299)
    • Dane hybrydowe (300)
  • Analiza ruchu na witrynach internetowych (302)
    • Porównywanie długoterminowych trendów w ruchu (302)
    • Analiza zachodzenia na siebie konkurencyjnych witryn i szukanie okazji (304)
    • Analiza witryn źródłowych i docelowych (305)
  • Analiza zachowań użytkowników wyszukiwarek i wydajności słów kluczowych (306)
    • Trendy w wydajności najważniejszych słów kluczowych (307)
    • Zainteresowanie według regionów geograficznych i analiza okazji (308)
    • Pokrewne i szybko zyskujące popularność wyrażenia wpisywane w wyszukiwarkach (312)
    • Analiza udziału na półce (313)
    • Analiza przewagi konkurencyjnej w kontekście słów kluczowych (315)
    • Analiza powiązanych słów kluczowych (317)
  • Identyfikacja odbiorców i analiza segmentowanych danych (318)
    • Analiza segmentacji demograficznej (319)
    • Analiza segmentacji psychograficznej (321)
    • Zachowania użytkowników wyszukiwarek i analiza segmentacji odbiorców (322)
Rozdział 9. Nowe formy analiz - portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo (325)
  • Mierzenie nowego nurtu serwisów społecznościowych - wyzwanie związane z danymi (326)
    • Ewolucyjna demokratyzacja treści (328)
    • Rewolucja zapoczątkowana przez serwis Twitter (332)
  • Analiza doznań klientów poza witryną (aplikacje) (333)
  • Analizowanie doznań klientów mobilnych (335)
    • Gromadzenie mobilnych danych - możliwe rozwiązania (336)
    • Raportowanie i analiza danych mobilnych (340)
  • Mierzenie sukcesu blogów (345)
    • Wkład autora (345)
    • Wzrost łącznej liczby odbiorców (346)
    • Cytaty i współczynnik reakcji (350)
    • Koszt prowadzenia blogu (351)
    • Korzyści (ROI) z prowadzenia blogu (352)
  • Szacowanie skutków aktywności w serwisie Twitter (355)
    • Wzrost liczby zwolenników (356)
    • Wzmacnianie przekazu (357)
    • Współczynniki klikalności (CTR) i konwersje (358)
    • Współczynnik konwersacji (361)
    • Nowe miary Twittera (362)
  • Analiza wydajności zapisów wideo (363)
    • Gromadzenie danych dla zapisów wideo (364)
    • Najważniejsze miary i analizy zapisów wideo (366)
    • Zaawansowana analiza wideo (370)
Rozdział 10. Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej (375)
  • Celność czy precyzja? (377)
  • Sześcioetapowy proces podnoszenia jakości danych (378)
  • Budowa praktycznych tablic wyników (381)
    • Tworzenie wartościowych tablic wyników (381)
    • Skonsolidowana tablica wyników (384)
    • Pięć reguł tworzenia tablic wyników wpływających na decyzje odbiorców (385)
  • Okazje marketingu nonline i mierzenie wydajności wielokanałowej (389)
    • Nastanie modelu marketingu nonline (389)
    • Analityka wielokanałowa (391)
  • Oczekiwania i utrudnienia związane z kierowaniem przekazu według zachowań (394)
    • Oczekiwania związane z kierowaniem przekazu według zachowań (394)
    • Rozwiązywanie podstawowych problemów analityki (395)
    • Dwa warunki kierowania przekazu według zachowań (397)
  • Eksploracja danych o witrynie internetowej i analityka prognostyczna - wyzwania (399)
    • Rodzaj danych (400)
    • Liczba zmiennych (400)
    • Wiele głównych celów (401)
    • Wiele zachowań podczas odwiedzin (402)
    • Brak kluczy głównych i zbiorów danych (402)
  • Droga do nirwany - kroki ewolucji ku analityce inteligentnej (404)
    • Krok 1. Znaczniki, tylko znaczniki! (405)
    • Krok 2. Konfigurowanie ustawień narzędzia do analityki internetowej (406)
    • Krok 3. Śledzenie kampanii i pozyskiwania klientów (407)
    • Krok 4. Przychody i zaawansowane dane (409)
    • Krok 5. Śledzenie bogatych mediów (Flash, widgety, wideo) (410)
Rozdział 11. Jak osiągnąć perfekcję właściwą wojownikom ninja analizy (413)
  • Najważniejszy jest kontekst (414)
    • Porównywanie wartości najważniejszych miar w różnych okresach (414)
    • Zapewnianie kontekstu poprzez segmentację (416)
    • Porównywanie kluczowych miar i segmentów z wartościami średnimi dla całej witryny (417)
    • Koncepcja PALM (People Against Lonely Metrics) (419)
    • Korzystanie ze statystyk w danej branży lub z danych o konkurencji (420)
    • Korzystanie z tajemnej wiedzy (422)
  • Porównywanie trendów wskaźników KPI w czasie (423)
    • Prezentacja wiedzy korporacyjnej (424)
    • Ratunkiem jest segmentacja! (425)
  • Wyjście poza ramy pierwszej dziesiątki - wykaz zmian (427)
  • Prawdziwa wartość - mierzenie długotrwałych konwersji i zachowań odwiedzających (430)
    • Długotrwałe zachowania odwiedzającego (431)
    • Długotrwałe konwersje (433)
  • Cztery bezwartościowe techniki mierzenia wskaźników KPI (434)
    • Wartości średnie (434)
    • Wartości procentowe (436)
    • Współczynniki (440)
    • Miary złożone lub miary wyliczane (441)
  • Wyszukiwanie - dochodzenie do optymalnej strategii długiego ogona (444)
    • Oblicz swoją głowę i ogon (445)
    • Identyfikacja wyrażeń kluczowych marki i kategorii (447)
    • Optymalna strategia marketingu w wyszukiwarkach (449)
    • Realizacja optymalnej strategii długiego ogona (451)
  • Wyszukiwanie - mierzenie wartości słów kluczowych z początku procesu dochodzenia do konwersji (453)
  • Wyszukiwanie - zaawansowana analiza kampanii PPC (457)
    • Identyfikacja okazji do poprawy wyników słów kluczowych (458)
    • Koncentrowanie uwagi na tym, co uległo zmianie (460)
    • Analiza wizualnego udziału w odsłonach i analiza utraconych przychodów (461)
    • Korzystanie z raportu o rozkładzie stopy zwrotu z inwestycji (ROI) (463)
    • Właściwe dobieranie zapytań wpisywanych przez użytkowników i opcji dopasowania słów kluczowych (464)
Rozdział 12. Zaawansowane zasady stosowane przez wojowników ninja analizy (469)
  • Analiza udziału kampanii wielodotykowych (470)
    • Na czym polega wielodotykowość? (470)
    • Czy problem udziału występuje także w Twoim przypadku? (472)
    • Modele zakresów (474)
    • Podstawowe wyzwanie analizy udziału w rzeczywistym świecie (479)
    • Obiecujące alternatywy dla analizy udziału (480)
    • Końcowe przemyślenia na temat kampanii wielodotykowych (483)
  • Analityka wielokanałowa - mierzenie efektywności wskazówek w świecie nonline (484)
    • Śledzenie wpływu kampanii poza internetem na wyniki witryny internetowej (484)
    • Śledzenie wpływu kampanii internetowych na wyniki poza internetem (493)
Rozdział 13. Kariera w świecie analityki internetowej (505)
  • Planowanie kariery analityka internetowego - możliwości, perspektywy zarobków i rozwój zawodowy (506)
    • Samodzielny konsultant techniczny (508)
    • Samodzielny konsultant biznesowy (509)
    • Lider zespołu technicznego (511)
    • Lider zespołu biznesowego (513)
  • Doskonalenie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu w świecie analityki internetowej (515)
    • Zrób to - używaj swoich danych (516)
    • Zdobywaj doświadczenie w pracy z różnymi narzędziami (516)
    • Odpowiadaj na potrzeby rzeczywistego świata (517)
    • Zostań detektywem tropiącym dane (519)
    • Pamiętaj o matematyce - opanuj podstawy statystyki (520)
    • Zadawaj dobre pytania (521)
    • Blisko współpracuj z zespołami biznesowymi (521)
    • Opanuj techniki efektywnego wizualizowania i prezentowania danych (522)
    • Trzymaj rękę na pulsie - bierz udział w darmowych webinariach (524)
    • Trzymaj rękę na pulsie - czytaj blogi (524)
  • Optymalny dzień z życia wojownika ninja analizy (526)
  • Zatrudnianie najlepszych - rady dla menedżerów i dyrektorów działów analityki (529)
    • Najważniejsze cechy doskonałych specjalistów od analityki (529)
    • Doświadczony czy nowicjusz - jak dokonać właściwego wyboru (531)
    • Pojedynczy, najskuteczniejszy test w ramach rozmowy kwalifikacyjnej - myślenie krytyczne (531)
Rozdział 14. HiPPO, wojownicy ninja i masy - tworzenie kultury działania na podstawie danych (533)
  • Zmiana kultury firmy - jak zainteresować ludzi analityką (534)
    • Zrób coś zaskakującego - nie zarzucaj wszystkich dookoła danymi (535)
  • Dostarczaj raporty i analizy prowokujące do konkretnych działań (539)
    • Filtr przyciągania uwagi (541)
    • Wiązanie wniosków z właściwymi danymi (542)
  • Modyfikowanie definicji miar jako sposób na zmianę kultury - indeks propagatorów marki (543)
    • Poszczególne przypadki i ogólna analiza (544)
    • Problem (545)
    • Rozwiązanie (546)
    • Wyniki (546)
    • Efekt (547)
    • Alternatywne wyliczenia - średnia ważona (547)
    • Pointa (548)
  • Pokonaj smoka jakości danych - przestań kwestionować dane, zacznij ich używać (549)
    • Zmień szefa (550)
    • Zaskakuj swoich HiPPO praktycznymi wnioskami (552)
    • Pierwsza tajemnica - dane o głowie mogą zawierać praktyczne wnioski już po pierwszym tygodniu lub miesiącu (552)
    • Druga tajemnica - precyzja danych jest tym większa, im bliżej końca procesu (553)
    • Wdrożenie kolejnego narzędzia nie rozwiąże problemu! (554)
    • Identyfikacja malejącej krańcowej stopy zwrotu (555)
    • Mała witryna - większe problemy (555)
    • W świecie internetu porażki przychodzą szybciej (557)
  • Pięć zasad przekonywania szefa do postępowania na podstawie danych (557)
    • Zmień własne postępowanie (557)
    • Zaakceptuj niekompletność (558)
    • Dorzucaj 10 procent od siebie (558)
    • Zostań marketingowcem (559)
    • Firma w służbie danych? Nigdy! (560)
    • Zaakceptuj model umysłowy analityki internetowej 2.0 (561)
  • Potrzebujesz środków? Jak zawstydzić swoją organizację (561)
    • Zaimplementuj program eksperymentów i testów (562)
    • Przechwytuj głos klienta (562)
    • Wyznacz punkty odniesienia (563)
    • Analiza konkurencyjności - Twój nowy najlepszy przyjaciel (564)
    • Skorzystaj z zaprzyjaźnionej witryny internetowej (564)
    • Jeśli wszystko zawodzi... zadzwoń po mnie! (565)
  • Strategie radzenia sobie z utrudnieniami w mierzeniu witryny internetowej (566)
    • Najpierw zaskakujące odkrycie (566)
    • Brak budżetu i (lub) zasobów (567)
    • Brak strategii (568)
    • Zamknięta organizacja (568)
    • Brak zrozumienia (569)
    • Zbyt wiele danych (570)
    • Brak wsparcia przełożonych (570)
    • Niezgodność danych (571)
    • Brak zaangażowania zespołu IT (571)
    • Brak zaufania do analityki (574)
    • Braki kadrowe (574)
    • Słaba technologia (575)
  • Kto odpowiada za analitykę internetową? (575)
    • Centralizować czy nie centralizować (576)
    • Ewolucja zespołu (578)
Skorowidz (579)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców